quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
That's what she.....uhhhh....wat?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar wat groot. Heb hem maar achter een spoiler vestopt.
Hmmm bijzonder. En echt alle geluiden van je laptop (toch?) zijn zo vervormd?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
rtreibersoftware audio aktualisiert,niks verandert
Zoiets is enorm lastig remote te diagnosticeren.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm bijzonder. En echt alle geluiden van je laptop (toch?) zijn zo vervormd?
Ook als je er een koptelefoon op aansluit?
Ja kraken ligt idd vaak wel aan bekabeling.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets is enorm lastig remote te diagnosticeren.
Mijn audio kraakt soms ook en dat ligt puur aan de RCA kabels en de koptelefoonplug. Na jaren wordt dat toch minder. Ik moet ze dan even loshalen en vastmaken en wat heen en weer draaien of schoonpoetsen.
zou rijdenquote:
dat betekent dus dat mario naar ToT moet gaan reizenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets is enorm lastig remote te diagnosticeren.
Mijn audio kraakt soms ook en dat ligt puur aan de RCA kabels en de koptelefoonplug. Na jaren wordt dat toch minder. Ik moet de stekkers dan even loshalen en vastmaken en wat heen en weer draaien of schoonpoetsen.
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kraken ligt idd vaak wel aan bekabeling.
Dit klinkt nu als een softwarematig probleem, maar hij heeft de drivers al geüpdate en dat helpt niet.
Toch ff iets in de bitrate veranderen, lijkt me zo. Dat is het meest logische probleem.
Als het probleem tot 31 mei kan wachten, kan Mario direct ook meedoen met de meet....quote:Op maandag 10 februari 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou rijden
[..]
dat betekent dus dat mario naar ToT moet gaan reizen
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
Ik had dit probleem ook, maar dat kwam omdat mijn dac (externe geluidskaart) de verhuizing niet overleefd had.
Hardwarematig probleem dus.
hoe gaat die dan bb kijkenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het probleem tot 31 mei kan wachten, kan Mario direct ook meedoen met de meet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |