Had zich eigenlijk helemaal niet moeten hoeven te herpakken.....had ze helemaal in mijn ogen er boven gestaan...het is een spel he.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
Jane heeft zich goed herpakt hoor
die staat hier duidelijk boven, en ze laat ze hun eigen graf graven.
Heeft Pootje weer mooi gezegd. Daar hebben ze niet van terug !quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pootje; fmfiejxfvvjvmxrit cfmvmdlrizgj vnxn c,xn won he
niet dat Milena en Sharice zoiets nodig zouden hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama over " fuck haar en haar vriend" dat is inderdaad gewoon ff teleurstelling wat je eruit vloekt... who cares. maar snap hoe dat een eigen leven kan gaan leiden in zo'n huis. en fuel voor de luie bitches milena en sharice.
ja, ik vind dat ze het goed doet, heeft even flink gescholden en laat ze nu lullenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had zich eigenlijk helemaal niet moeten hoeven te herpakken.....had ze helemaal in mijn ogen er boven gestaan...het is een spel he.....
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama over " fuck haar en haar vriend" dat is inderdaad gewoon ff teleurstelling wat je eruit vloekt... who cares. maar snap hoe dat een eigen leven kan gaan leiden in zo'n huis. en fuel voor de luie bitches milena en sharice.
Ze weet donders goed hoe ze met haar vriend Jeffrey over haar sprak, en dat was niet echt op een nette manier.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Kinga het volgende:
Die zat er net vlak bijquote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
zou hij het ook zo eerlijk tegen Axel gaan zeggen?
En "dat is hun eigen keuze geweest"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En "dat is hun eigen keuze geweest"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja, inderdaad. Was mij ook opgevallen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa moet er met de neus tussen als mensen praten he? 2e keer al dat ze daar naar binnen kwam
Neuh, vind het over het algemeen nog meevallen dit seizoen, zelfs met die peren en appels, maar die taco's nu is gewoon instant-mute.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort geluiden kan ik niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |