quote:
één van mijn favoriete posts.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Die kan er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwits
Weet je zeker dat het een voetballer is? Ik vermoed nog altijd dat ze hem bij een andere sport hebben gescout.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwits
Wat een zegen dat die kerel hier niet meer post.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
één van mijn favoriete posts.
Groot, sterk, zwart, weet niet waar hij moet lopen en ziet voor het eerst in zijn leven een bal.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan er he-le-maal niets van.
F-je van de week genotquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Groot, sterk, zwart, weet niet waar hij moet lopen en ziet voor het eerst in zijn leven een bal.
Verwar je hem met Jeyland Mitchell, die basketballer?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een voetballer is? Ik vermoed nog altijd dat ze hem bij een andere sport hebben gescout.
Verdwaald op een voetbalveld.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Groot, sterk, zwart, weet niet waar hij moet lopen en ziet voor het eerst in zijn leven een bal.
Ze hebben wel ongeveer hetzelfde niveau. Het is bijna knap om zo'n portie narigheid binnen te halen. De tijden van Ruud Gullit zijn weer helemaal terug, Cory GibbsGenot.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:30 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verwar je hem met Jeyland Mitchell, die basketballer?
Bekijk deze YouTube-video
Nouja om die Nadje kan je dan in ieder geval nog wel een beetje lachen.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben wel ongeveer hetzelfde niveau. Het is bijna knap om zo'n portie narigheid binnen te halen. De tijden van Ruud Gullit zijn weer helemaal terug, Cory GibbsGenot.
Dortmund is een puinbak. Er schijnt daar af en toe een schreeuwende zwerver op het veld te komen die zich met beslissingen van de trainer gaat bemoeien. Dat overleeft zelfs Maurice Steijn niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De droomkandidaat van ZKA.
Kreeg het toch maar mooi voor elkaar om van Dortmund een middenmoter te maken. Dat recruitmentteam van Feyenoord heeft er wel echt kijk op.
Timbertje sowieso, vind dat één van de beste middenvelders van de Eredivisie ondanks dat hij wat een mindere periode kende.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Je moet wel in je achterhoofd houden dat sommige spelers onder een goeie trainer ineens wel goed kunnen functioneren. Zie dat oa bij Beelen, Timber en Ueda nog wel gebeuren.
Maar dat zijn deels ook spelers die al bewezen hebben iets te kunnen. Dat zie ik bij Nadje (en Ueda) niet zo snel meer gebeuren. Ueda zal nog af en toe een goaltje maken maar kan gewoon totaal niet voetballen. Zou nog eerder met Carranza het seizoen afmaken.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Je moet wel in je achterhoofd houden dat sommige spelers onder een goeie trainer ineens wel goed kunnen functioneren. Zie dat oa bij Beelen, Timber en Ueda nog wel gebeuren.
Nou, ik niet. Pure ergernis hier als dat binnen de lijnen komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja om die Nadje kan je dan in ieder geval nog wel een beetje lachen.
Ueda kun je vergeten. Die gaat onder welke trainer dan ook nooit van z'n leven een keer een bal succesvol afschermen. Middelmatig counterspitsje, eruit met die zooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben in een fase in mijn leven dat ik daar wel van kan genieten eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 18:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Pure ergernis hier als dat binnen de lijnen komt
Timber doet imo wel iets te veel op één trucje waar ik bang van ben dat het op hoger niveau niet meer gaat werken. Maar voor ons indien in vorm natuurlijk een uitstekende speler.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timbertje sowieso, vind dat één van de beste middenvelders van de Eredivisie ondanks dat hij wat een mindere periode kende.
Lijkt me niet, ik ben veel ouder dan jij en ik erger me dood.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben in een fase in mijn leven dat ik daar wel van kan genieten eigenlijk
Is dat nou dat ouder worden?
Ik zit in ieder geval op z'n minst iedere keer met stijgende verbazing te kijken. Nog meer als ik hier lees dat het gewoon een goede voetballer is.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja om die Nadje kan je dan in ieder geval nog wel een beetje lachen.
Maar het is toch wel gewoon heel erg grappig?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik ben veel ouder dan jij en ik erger me dood.
Dick Lukkien en Danny Buijs komen helaas net niet in aanmerkingquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat ze weer een trainer moeten hebben met een mooi kaal bolletje. Simonis of Ten Hag dus.
Als je dik voor staat wel ja, akkoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het is toch wel gewoon heel erg grappig?
Wel herkenbaar hoor. Toen ik 18 was, was ik de halve week chagrijnig na een nederlaag maar nu ik 35 en vader ben, ben ik dat een half uurtje na de wedstrijd allemaal wel weer kwijt.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben in een fase in mijn leven dat ik daar wel van kan genieten eigenlijk
Is dat nou dat ouder worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |