SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wel meer 'kennen' hoor. Ken ze van sensual dansles, lerares daarvan was zelf stripper en haar collega's kwamen ook regelmatig lessen want zij is echt zo goedquote:
Waarheenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken er nog wel eentje die nu aan het rennen is trouwens @:cherrylips
Onkruid wieden en ramen schoonmaken vind ik nog wat kutter.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn weinig huishoudelijke taken waar ik een grotere hekel aan heb dan lakens verschonen. Alleen badkamers schoonmaken denk ik.
Gemengde gevoelens. Misschien wegens autisme, misschien wegens opvoeding door 2 ouders die emotioneel óf onbereikbaar waren óf volslagen hysterisch, heb ik nooit echt geleerd hoe emoties echt werken. Achteraf gezien ook logisch dat mijn eerste echte relatie stuk ging door die kant van mij.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan? Of hoe ervaar je dat? Is het wel/niet fijn?
En je paraplu?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
En ik ben die hoerenplu vergeten![]()
Geen knalgele zuidwester hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
En ik ben die hoerenplu vergeten![]()
Gewoon nooit meer doenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn weinig huishoudelijke taken waar ik een grotere hekel aan heb dan lakens verschonen. Alleen badkamers schoonmaken denk ik.
Hoofddeksels zijn voor de polo, derby en prinsjesdagquote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen knalgele zuidwester hebbenDimmy echt, hoofddeksels zijn overal handig voor
Hmm, klinkt ingewikkeld als je niet goed weet hoe je dat een plek kunt geven als je dat nooit echt hebt geleerd. Maar klinkt ergens ook wel weer heel fijn en mooi als je het kan leren?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens. Misschien wegens autisme, misschien wegens opvoeding door 2 ouders die emotioneel óf onbereikbaar waren óf volslagen hysterisch, heb ik nooit echt geleerd hoe emoties echt werken. Achteraf gezien ook logisch dat mijn eerste echte relatie stuk ging door die kant van mij.
Heb nu af en toe dat ik mezelf te emotioneel vind. Zoals na de uitvaart van mijn vriend vorig jaar, dat een leerling naar me toe kwam om te vragen of het wel goed ging.
Word gewoon emotioneel als ik alleen aan dat moment denk.
Het voelt te heftig, doordat wat ik gewend ben zo vlak is.
hoeveel liter?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
125 euro voor Dropkick Murphy's. Godverdomme
google vond een amerikaanse punkbandquote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat maar, is een festival in Den Bosch
Ken je ze niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
google vond een amerikaanse punkband
En je mag niet even plassen tussendoor. NEE.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even Elvis en That's The Way it Is Deluxe Edition aan het luisteren.
Duurt fucking 9,5 uur. Wtf. Echt ongelofelijk.
nopequote:
Ik weet niet of ik het kan leren, of heb geleerd. Misschien een beetje? Denk dat het uiteindelijk wel positief is aangezien ik meer betekenis voel en ervaar om me heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt ingewikkeld als je niet goed weet hoe je dat een plek kunt geven als je dat nooit echt hebt geleerd. Maar klinkt ergens ook wel weer heel fijn en mooi als je het kan leren?zijn ook mooie emoties
Luiertje om!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je mag niet even plassen tussendoor. NEE.
Kwootfeelquote:[ afbeelding ] Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je vader Willem-Alexander dat je met vieze smerige vrouwen omgaat?
[/qote]
Hoe denk je dat ik die vrouwen ken?
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk eet de mens vaak alleen de vrouwtjesdieren op maar dat zal een praktische reden hebben.
Kan me alleen voor de geest halen dat ik hanenpoot bij de Chinees at.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie het raar om haan te eten in plaats van kip?
Kerels zijn taai en droog.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk eet de mens vaak alleen de vrouwtjesdieren op maar dat zal een praktische reden hebben.
Nee die vergassen we of we flikkeren ze in een shredder, 5 miljard per jaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me alleen voor de geest halen dat ik hanenpoot bij de Chinees at.
Overigens, worden hanenkuikens niet verwerkt in kipnuggets ofzo?
KSC30quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft iemand nog een goeie Zalando kortingscode toevallig?
Waarom vlieg je niet even naar Milaan om wat jurkjes te scoren?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft iemand nog een goeie Zalando kortingscode toevallig?
Zo lang? Waarom doet de BBB hier niets aan?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haantjes leven in Nederland gemiddeld tien minuten voor ze door de verhakselaar gaan
Veel leuker natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom vlieg je niet even naar Milaan om wat jurkjes te scoren?
Okquote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haantjes leven in Nederland gemiddeld tien minuten voor ze door de verhakselaar gaan
Ik ben klimaatneutraalquote:Op maandag 10 februari 2025 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom vlieg je niet even naar Milaan om wat jurkjes te scoren?
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo lang? Waarom doet de BBB hier niets aan?
Of je nou tien minuten leeft en daarna de verhakselaar in gaat, of een kut leven moet hebben en dan de verhakselaar in gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja leuk is anders. Wil nooit meer iets horen over de patriarchy
Dit is niet altijd het geval, en daar verbaas ik me best wel over. Ook bij andere doelgroepen zoals mensen die anti-depressiva slikken maar nog nooit therapie hebben gehad. Als tussentijdse oplossing oid kan ik me er nog wat bij voorstellen, als definitieve oplossing is wel apartquote:Van Rossum benadrukt dat obesitaspatiënten nu via een arts soms al bepaalde pillen, tabletten of prikken vergoed kunnen krijgen. Altijd in combinatie met hulp bij leefstijlaanpassing. Want Van Rossum blijft erop hameren: gezonder eten en meer bewegen hoort er altijd bij, ook als iemand een maagverkleining of medicatie krijgt. “Het is de basis.”
200 gr rosbief voor 3 euro, geen geld.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker heet man. En niet eens duur!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joodse kuikentjes zeker?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:25 schreef UitStraling het volgende:
In Frankrijk en Duitsland vergassen ze tenminste kuikentjes.
nee voor drie, je mag zelf bepalen wat voor driequote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
200 gr rosbief voor 3 euro, geen geld.
Zelfs niet de moeite waard om er haankluifjes van te maken?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij wordt er diervoer van gemaakt oidquote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs niet de moeite waard om er haankluifjes van te maken?
Wajoooo. Werk je voor Harley Pasternak ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de VS bezuinigen ze ook op de GGZ.
Wat een kieeepppp verspillingquote:Op maandag 10 februari 2025 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij wordt er diervoer van gemaakt oid
Met kaas?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kom je? heb echt een lekker toetje gemaakt
Even goed krachttrainen na het nuttigen?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:54 schreef gianni61 het volgende:
veel te dure chocola besteld. vermomd als "proteine reep"
Kaag krijgt een soppende gleuf van zielige Palies dus die wil ze het liefst allemaal maar Nederland brengenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:19 schreef UitStraling het volgende:
Kaag, er is amper een kind meer te vinden met schoenen in Gaza.
Ziet weldoorvoede baardmannetjes met gezichtsbedekking zwaaien met blinkende Kalasjnikovs.
Ze heeft thuis een zielige Palie. Die is met haar getrouwd namelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kaag krijgt een soppende gleuf van zielige Palies dus die wil ze het liefst allemaal maar Nederland brengen
Zij kan toch ook gewoon weer daarheen gaan, heeft ze jarenlang gewoond?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kaag krijgt een soppende gleuf van zielige Palies dus die wil ze het liefst allemaal maar Nederland brengen
Die kan wel wat noodhulp gebruiken jaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft thuis een zielige Palie. Die is met haar getrouwd namelijk
Elon heeft duizenden miljarden aan fraude ontdekt, kwestie van tijd voordat UNRWA en Kaag vervolgd gaan worden, soort Neurenberg 2.0.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We kunnen slechts hopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elon heeft duizenden miljarden aan fraude ontdekt, kwestie van tijd voordat UNRWA en Kaag vervolgd gaan worden, soort Neurenberg 2.0.
Wie ga je allemaal downvotenquote:
Nee dat kan nietquote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook met argumenten kaasvlinders afkraken.
Die bali kroepoek is lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef Karzai het volgende:
Ik heb in een opwelling dit gekocht gisteren , snacks for life
[ afbeelding ]
Heb jij daar zoveel last van dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
De 1 penny munt in de VS gaat verdwijnen. Eindelijk.
Volgens mij was het vandaag tot 20.00 uur.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ik nog op tijd om te puntmutsen?
Arafat handlanger jaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft thuis een zielige Palie. Die is met haar getrouwd namelijk
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
En gratis shampoo voor drie jaar en een boekj3 gekocht.
Mooi werk heb ik toch
[ afbeelding ]
Shit.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was het vandaag tot 20.00 uur.
Heb hier denk ik ook nog wel een roedel aan penny's en welke kleine centjes ze daar nog meer hebben. Tegenwoordig is het daar ook vrij normaal om alles met je CC te pinnenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben allemaal last van verspilling.
Los daarvan, wat ik best jammer vond ivm leren omgaan met geld, hebben die kleine muntjes geen koopkracht.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier denk ik ook nog wel een roedel aan penny's en welke kleine centjes ze daar nog meer hebben. Tegenwoordig is het daar ook vrij normaal om alles met je CC te pinnen
Ja die kleine muntjes hebben tegenwoordig vaak een hogere waarde in grondstoffen dan in monetaire waardequote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los daarvan, wat ik best jammer vond ivm leren omgaan met geld, hebben die kleine muntjes geen koopkracht.
De 5 cent moeten ze eigenlijk ook afschaffen.
Het gaat er niet om dat ze per stuk geen koopkracht hebben. Je kunt ze bij elkaar leggen en zo toch een heel eind komen etc.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los daarvan, wat ik best jammer vond ivm leren omgaan met geld, hebben die kleine muntjes geen koopkracht.
De 5 cent moeten ze eigenlijk ook afschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, de penny kost 3 pence, en de stuiver 11,nogwat.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kleine muntjes hebben tegenwoordig vaak een hogere waarde in grondstoffen dan in monetaire waarde
ZE WILLEN AL HET CONTANT GELD GAAN VERBIEDEN ZODAT ZE ONS KUNNEN ONDERDRUKKENquote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kleine muntjes hebben tegenwoordig vaak een hogere waarde in grondstoffen dan in monetaire waarde
okee @Reccequote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ZE WILLEN AL HET CONTANT GELD GAAN VERBIEDEN ZODAT ZE ONS KUNNEN ONDERDRUKKEN
Waar ligt de grens 'kleingeld'?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Als je al het kleingeld gaat verbieden hoe kunnen arme mensen dan ooit nog iets kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, een compleet digitaal geld netwerk zorgt idd voor totale controle, voor belasting vooral. Maar ook criminalteit, witwassen en mensen die een extra centje willen verdienen,quote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ZE WILLEN AL HET CONTANT GELD GAAN VERBIEDEN ZODAT ZE ONS KUNNEN ONDERDRUKKEN
Criminelen vinden altijd wel een andere manier om geld wit te wassenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nouja, een compleet digitaal geld netwerk zorgt idd voor totale controle, voor belasting vooral. Maar ook criminalteit, witwassen en mensen die een extra centje willen verdienen,
Ideaal natuurlijk voor een overheid.
Daarom gelukkig dat Trump hiermee komt. Als Biden het gedaan had dan was het land te klein geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nouja, een compleet digitaal geld netwerk zorgt idd voor totale controle, voor belasting vooral. Maar ook criminalteit, witwassen en mensen die een extra centje willen verdienen,
Ideaal natuurlijk voor een overheid.
Criminelen zijn creatiever dan overheid en de lange arm der wetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Criminelen vinden altijd wel een andere manier om geld wit te wassen
Wat heeft Trump in de EU te bepalen?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom gelukkig dat Trump hiermee komt. Als Biden het gedaan had dan was het land te klein geweest.
Ja maar Gerrie die 4uurtjes per week poetst om de kleinkinderen een kadotje te kopen niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Criminelen zijn creatiever dan overheid en de lange arm der wet
Crypto yeeyquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Criminelen vinden altijd wel een andere manier om geld wit te wassen
Wel lastig als de overheid uit criminelen bestaat.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Criminelen zijn creatiever dan overheid en de lange arm der wet
Daarom hebben ze elkaar nodigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel lastig als de overheid uit criminelen bestaat.
Moet ze zich maar met cadeautjes laten betalen, hoeft ze die ook niet meer zelf te gaan kopenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar Gerrie die 4uurtjes per week poetst om de kleinkinderen een kadotje te kopen niet.
Die kadootjes kan ze niet aan de kleinkinderen geven kom op nouquote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ze zich maar met cadeautjes laten betalen, hoeft ze die ook niet meer zelf te gaan kopen
Eerst moet hij eventjes het gekrakeel in Oekraïne en Gaza oplossen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom gelukkig dat Trump hiermee komt. Als Biden het gedaan had dan was het land te klein geweest.
Snel, ze hebben zilveren parels in Helmond in de aanbieding https://nl.pepper.com/aan(...)nde-artikelen-345069quote:
Misschien moet ze dan eerst specificeren welke cadeautjes ze wil krijgenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kadootjes kan ze niet aan de kleinkinderen geven kom op nou
Oma is toch geen hoer?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan eerst specificeren welke cadeautjes ze wil krijgen
Ik heb nog een pak in de koelkast. Over van kerstpakket nog.quote:
Nee maar ze moet toch cadeautjes bij elkaar zien te sprokkelen voor de kleinkindersquote:
hoe staat die er nog?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak in de koelkast. Over van kerstpakket nog.
onderwegquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is gewoon het FOK!-bestuur all over again
GrannyFansquote:Op maandag 10 februari 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht wel lucratief, voor alles is een markt.
HIERRRRR MET DAT PAKquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet te verwarren met GrannySmithquote:
Zijn vrouw vind het allemaal maar best.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Kanye West is zonder pilletjesNa alle Yaydolf posts, verkondigt hij dat zijn vrouw zijn "bezit" is, en verkoopt hij nog maar 1 item in z'n online shop.. een tshirt met een hakenkruis
Dat land is tegenwoordig één grote trieste klucht.
Speelt ie niet graag in de sneeuw?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even op tijd naar buiten met de hond straks.
Die had die laatst ook nakend mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vrouw vind het allemaal maar best.
Die zal de xanax wel met dozen tegelijk naar binnen werken om het allemaal niet bewust mee te krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vrouw vind het allemaal maar best.
Dat wel. Pootjes zijn zelfs gemaakt voor de sneeuw. Maar 's avonds nog in de kou naar buiten is niet zijn favoriet.quote:
Hier had ik vanmiddag tijdens de lunchwandeling sneeuw, toen ik vanavond thuis kwam was het alleen nog maar natte sneeuw die steeds meer regen werdquote:Op maandag 10 februari 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Fijne sneeuwnacht allenTot morgen maar weer.
Als je vriendin weer eens nieuwe kleding wil, gewoon een rol plastic gevenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Of ingepakt in cellofaan folie.
Wel goedkope kleding zo.
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Volle chocomel, drink altijd halfvolle.
In de koelkast.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word helemaal gek van mijzelf af en toe.
Schaar kwijt die ik drie seconden geleden nog in mijn handen had
ha!!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Woman moment.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Loopt ie vrij rond in huis?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n hamster al de hele dag niet gezien. Durf niet te gaan kijken.
Badkamer? Hier ligt alles dat we kwijt zijn meestal in een badkamerquote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Letterlijk al twee keer gegeken
Nee ben niet beneden geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Badkamer? Hier ligt alles dat we kwijt zijn meestal in een badkamer
Hoe heb je 'm dan al de hele dag niet gezien? Dacht hij is de hele dag nog niet voorbij gewandeldquote:
Hej nie gek.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je vriendin weer eens nieuwe kleding wil, gewoon een rol plastic geven
Onder je schoenzool?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Meestal wordt ie wel een paar keer per dag wakker. Vooral als ik in de keuken bezig ben en dan krijgt ie ook wat te eten. Z'n ontbijt is op maar ik heb hem de hele dag niet gezien.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm dan al de hele dag niet gezien? Dacht hij is de hele dag nog niet voorbij gewandeld
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Fijne sneeuwnacht allenTot morgen maar weer.
Nog steeds benieuwd hoe oud die is.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vertrouwen issues met hamsters, vooral dwerghamsters. Syrische zijn volgens mij wel wat vriendelijker.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Even spieken. Hangt ie meteen aan m'n vingers.
Klinkt als een boel werk, kun je maar beter laten gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
niet wie, wat, plus alles en zijn moedàh
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een boel werk, kun je maar beter laten gaan
Gewoon los latenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit dat liedje gelijk weer in m'n hoofd..
Dat zit het hier bijna dagelijks dankzij de jongste.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kijkt die film bijna dagelijks?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zit het hier bijna dagelijks dankzij de jongste.
Nee, de soundtrack staat op Spotifyquote:Op maandag 10 februari 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kijkt die film bijna dagelijks?
Bijna in Emmen...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen issues met hamsters, vooral dwerghamsters. Syrische zijn volgens mij wel wat vriendelijker.
Alleen maar een hele zachte whiep?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Hij leeft nog maar hij hield het spannend.
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
Maar voor morgen (gezien de weersverwachting): Zullen we een sneeuwpop maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- oh wacht, ik had de eerdere memo gemist...
hebben ze toch wat goeds gedaanquote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet niet wat voor geluidjes die normaal horen te makenquote:
😈quote:Op maandag 10 februari 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja zeg...
Emmen is al dicht...
hele eind voor jan lul afgelegd
Dat duo heeft zelfs een management voor het online gooien van wat filmpjes...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hunted Vips was overigens weer leuk en het beeld dat TikTok influencers niet echt barsten van intelligentie is wel weer gebleken...
Manmanman het onderwijs in NL is echt een ramp
over wie gaat dit?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat duo heeft zelfs een management voor het online gooien van wat filmpjes....
Nu snap ik dat na deze uitzending wel, want er moet toch iemand zijn of haar hersens gebruiken voor ze.
Missen we niks aan dusquote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die domfluencers uit Hunted Vips.
kijk ik niet naarquote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die domfluencers uit Hunted Vips.
Echt he en ook dat ze alleen maar luxe wilde...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat duo heeft zelfs een management voor het online gooien van wat filmpjes....
Nu snap ik dat na deze uitzending wel, want er moet toch iemand zijn of haar hersens gebruiken voor ze.
Roxaenne Kwast en Duncan Tromp oidquote:
Aha.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de soundtrack staat op Spotify.
Echt he. Wat een domheid bij die.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hunted Vips was overigens weer leuk en het beeld dat TikTok influencers niet echt barsten van intelligentie is wel weer gebleken...
Dat weet ik zelf toch ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
Ben nog steeds benieuwd hoe oud Cherry haar hamster is maar blijft een mysterie.
Ik heb niet gekeken maar ik vind Duncan hilarisch op TikTok.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he en ook dat ze alleen maar luxe wilde...
[..]
Roxaenne Kwast en Duncan Tromp oid
Oh meen je maar wat denk je.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf toch ook niet.
Ik ken hem dus totaal niet en heb ook geen TikTok en ook niet de behoefte om het wel te hebben...quote:Op maandag 10 februari 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar ik vind Duncan hilarisch op TikTok.
ah Roxeanne Kwant zeker, die ken ik wel van het Perfecte plaatje een paar jaar terugquote:Op maandag 10 februari 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he en ook dat ze alleen maar luxe wilde...
[..]
Roxaenne Kwast en Duncan Tromp oid
Maria Hill oftwel Cobie Smuldersquote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al zeven Marvelfilms gezien.
En Lokiquote:Op maandag 10 februari 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maria Hill oftwel Cobie Smulders
Nog genoeg te gaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
daar ben ik op afgehaaktquote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Zat je met je buurman/-vrouw mee te kijken?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik heb volgens mij ooit 1x een Marvel film met een half oog in het vliegtuig gekeken
Tijd voor wat Slipknot voor de musicale opvoedingquote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de soundtrack staat op Spotify.
nee wel op eigen scherm, maar had niet de volle aandachtquote:Op maandag 10 februari 2025 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zat je met je buurman/-vrouw mee te kijken?
Verkeerde account, 4ebequote:Op maandag 10 februari 2025 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd voor wat Slipknot voor de musicale opvoeding
Ik laat ze af en toe al meegenieten van mijn afspeellijst met happy hardcorequote:Op maandag 10 februari 2025 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd voor wat Slipknot voor de musicale opvoeding
De meeste mensen houden het geen dag vol bij een klopjachtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb 1 keer tijdens een vlucht iemand naast me gehad die zo opzichtig zat mee te kijken, dat het me meeviel dat hij niet vroeg of ik mijn film kon pauzeren toen hij naar de wc moest.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee wel op eigen scherm, maar had niet de volle aandacht
Kennen ze Hand in Hand kameraden al?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat ze af en toe al meegenieten van mijn afspeellijst met happy hardcore.
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer tijdens een vlucht iemand naast me gehad die zo opzichtig zat mee te kijken, dat het me meeviel dat hij niet vroeg of ik mijn film kon pauzeren toen hij naar de wc moest.
Maar dit was echt wel het toppunt van domme actiesquote:Op maandag 10 februari 2025 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mensen houden het geen dag vol bij een klopjacht
Omdat Gerrie dat zelf ook niet wet tochquote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
Ben nog steeds benieuwd hoe oud Cherry haar hamster is maar blijft een mysterie.
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dit was echt wel het toppunt van domme acties
Nee, maar dat luister ik zelf ook alleen als het gezongen wordt tijdens een liveverslag van een wedstrijdquote:Op maandag 10 februari 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kennen ze Hand in Hand kameraden al?
Dan heb je ze allemaal gezienquote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
In totaal of in deze week?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Marvelfilms zijn toch voor zwakbegaafden?
Liever deze Hand In Hand danquote:Op maandag 10 februari 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kennen ze Hand in Hand kameraden al?
Welke superheld heeft er maar een half oog?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zat je met je buurman/-vrouw mee te kijken?
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat ze af en toe al meegenieten van mijn afspeellijst met happy hardcore.
Die eerste Jurassic Park is toch wel genieten hoor. Al is het boek helemaal geweldig.quote:
Thor mist een heel oog.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke superheld heeft er maar een half oog?
Af en toe is het best lekker om naar dom vermaak te kijken zeker als je hersenen al overuren maken overdagquote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Marvelfilms zijn toch voor zwakbegaafden?
Ga je nou lopen bitchen op Jurassic Parkquote:
Oh, dit is wel wat verontrustender ja, ik heb er denk ik net 7 in totaal gezienquote:
Die zouden ze wel kunnen kennen, inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever deze Hand In Hand dan
Bekijk deze YouTube-video
Alle Jurassic Parks na 1 zijn kutquote:Op maandag 10 februari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou lopen bitchen op Jurassic Park
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
A
[..]
Ah mooi. Ik ging net de Vlinder Brûlée’s uitserveren
Niet mijn ☕quote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever deze Hand In Hand dan
Bekijk deze YouTube-video
Gepimpt op dr 13e ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Hier kijken we een docu over Brooke Shields. Tamelijk bizar
Denk dat het bedtijd isquote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle Jurassic Parks na 1 zijn kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
We worden steeds preuteriger.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
10 stond ze naakt in playboy
Is dit voor je medicijnen?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit, maar dan fancier
Enig.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee om dagelijks een stoolsample te verzamelen
Interessante hobby. Hoor je niet vaak.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee om dagelijks een stoolsample te verzamelen
Doordenkerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet eruit alsof er zo een dikke IT'er langskomt om ze te jatten.
ik ken het hele liedje nietquote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De slimste man op Aarde met het slimste programma.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Musk heeft zin om OpenAI te kopen
Hormonen kit voor gevorderden?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit, maar dan fancier
Oeiquote:Op maandag 10 februari 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is sowieso de twee jaar voorbij.
The Sims op wereldniveauquote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De slimste man op Aarde met het slimste programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |