"Er worden beren op de weg gegooid"quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hahahaha!![]()
![]()
Eerdmans: "Ik denk dat ik de minister wel begrijp"![]()
Duurt langquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders zal zo dadelijk wel weer met gebalde vuisten gaan twitteren.
Schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:05 schreef Tijn het volgende:
Wat is "banken(belasting)" in godsnaam?
Precies wat je mag verwachten met incapabele populisten dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar tot op heden komen er ook maar weinig voorstellen om de lasten te verlagen voor de gemiddelde Nederlander, daar heeft Wilders wel een punt.
We willen overal extra geld voor (jeugdzorg, klimaat, kerncentrales, defensie, lagere zorgpremie, etc etc) maar daar komt op heden ook niks van terecht.
En dan zit je in een spanningsveld van nergens willen bezuinigen, incompetentie, geen wil om iets te bereiken.
Tja, je kruipt in een coalitie met VVD en BBB, die geen cent geven om de gemiddelde Nederlander, tekent een hoofdlijnenakkoord waar dat zeer duidelijk uit blijkt, met de volledige financiële paragraaf van de VVD in het akkoord... en daarna mopperen dat het kabinet VVD beleid voert?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar tot op heden komen er ook maar weinig voorstellen om de lasten te verlagen voor de gemiddelde Nederlander, daar heeft Wilders wel een punt.
We willen overal extra geld voor (jeugdzorg, klimaat, kerncentrales, defensie, lagere zorgpremie, etc etc) maar daar komt op heden ook niks van terecht.
En dan zit je in een spanningsveld van nergens willen bezuinigen, incompetentie, geen wil om iets te bereiken.
Ah ja ik had wel verwacht dat NSC iets meer zou (willen) bereiken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, je kruipt in een coalitie met VVD en BBB, die geen cent geven om de gemiddelde Nederlander, tekent een hoofdlijnenakkoord waar dat zeer duidelijk uit blijkt, met de volledige paragraaf van de VVD in het akkoord... en daarna mopperen dat het kabinet VVD beleid voert?
Voor de bühne ja maar in de praktijk is het vies rechts VVD beleidquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ja ik had wel verwacht dat NSC iets meer zou (willen) bereiken.
De VVD doet wat ik van ze verwacht.
De PVV had ik ook nog wel het voordeel van de twijfel willen geven, soms is een breekijzer nodig en iig voor de bühne lijken ze zich enigszins te bekommeren om Nederland.
Wilders was economisch rechtervleugel VVD in de fractie en dat is hij altijd gebleven, als je dat dan nog het voordeel van de twijfel wil geven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De PVV had ik ook nog wel het voordeel van de twijfel willen geven, soms is een breekijzer nodig en iig voor de bühne lijken ze zich enigszins te bekommeren om Nederland.
Hallo, ZIJN partij zit in de regering he?!quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Wilders wil alleen blijkens zijn verkiezingsprogram nergens bezuinigen behalve op hele kleine begrotingsposten en wel overal meer uitgeven met daarnaast lastenverlichting.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat programma is ook niet bedoeld voor uitvoering, het is bedoeld als een soort cadeaulijstje voor dom stemvolk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Wilders wil alleen blijkens zijn verkiezingsprogram nergens bezuinigen behalve op hele kleine begrotingsposten en wel overal meer uitgeven met daarnaast lastenverlichting.
In vaktermen noemen we dat ook wel het Bouterse-Griekenland model waarbij je de staatsschuld teringhard laat oplopen want na jou de zondvloed, en vervolgens maakt dat je weg bent voor de boel klapt om de opvolgers de schuld te geven van de ravage. Desastreus voor het land, maar je persoonlijke populariteit kan best een tijd blijven bestaan onder het minder snuggere bevolkingsdeel wat het niet door heeft.
Gelukkig weet ik wel zeker dat de VVD die afslag niet gaat meemaken.
Alsof het 20 jaar geleden nog niet duidelijk was dat de pvv er enkel is voor de hobby's van Wilders en niks anders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die er met open ogen intrappen en als er niet geleverd wordt, zonder blikken of blozen ook trappen in het Calimero gejank, dat het de schuld is van Links of D66 of Halsema en niet van de incompetentie van de zittende bewindslieden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat programma is ook niet bedoeld voor uitvoering, het is bedoeld als een soort cadeaulijstje voor dom stemvolk.
Tuurlijk, maar ook van de onderhandelingstafel zijn genoeg signalen dar financieel gezond beleid bepaald geen prioriteit bij de PVV is hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat programma is ook niet bedoeld voor uitvoering, het is bedoeld als een soort cadeaulijstje voor dom stemvolk.
Ja, bezuinigen kan zetels kosten. En voor iemand die alleen maar campagne kan voeren, zijn zetels heilig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook van de onderhandelingstafel zijn genoeg signalen dar financieel gezond beleid bepaald geen prioriteit bij de PVV is hoor.
En de vorige keer in Rutte 1 is hij ook gevlucht toen er bezuinigd moest worden.
Als dit waar is (wat ergens ook weer jammer zou zijn, Speld-technisch) dan is het bril-jant!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef Starhopper het volgende:
LOOL!!!!! De Speld heeft een gerechtsdeurwaarder naar Faber gestuurd![]()
![]()
![]()
https://speld.nl/wp-content/uploads/2025/02/Sommatie-1.pdf
[ x ]
Wilders opeens SP'r geworden. Gratis tomaten voor iedereen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Hanca het volgende:
Wilders is sowieso op oorlogspad:
[ x ]
Zo langzamerhand wordt de vraag: haalt dit kabinet het voorjaarsreces? Want deze eisen gaat VVD nooit in mee. Zou ook vrij ongekend zijn voor een voorjaarsnota.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |