abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2025 @ 15:43:42 #276
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_216650451
quote:
16s.gif Op woensdag 12 februari 2025 14:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hahahaha! _O- _O- _O-

Eerdmans: "Ik denk dat ik de minister wel begrijp" :') :')
"Er worden beren op de weg gegooid"
pi_216650527
Rutte heeft veel problemen achtergelaten maar op een punt wordt zijn gelijk dagelijks bewezen: met Wilders kun je niet samenwerken.

Wat heeft het voor zin hier mee door te gaan als je niets bereikt als coalitie en het dagelijks ruzie is.
  woensdag 12 februari 2025 @ 16:03:56 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216650700
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wilders zal zo dadelijk wel weer met gebalde vuisten gaan twitteren.
Duurt lang ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216650959
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:05 schreef Tijn het volgende:
Wat is "banken(belasting)" in godsnaam?
Schuld van de Rabobank.
pi_216651681
Maar tot op heden komen er ook maar weinig voorstellen om de lasten te verlagen voor de gemiddelde Nederlander, daar heeft Wilders wel een punt.

We willen overal extra geld voor (jeugdzorg, klimaat, kerncentrales, defensie, lagere zorgpremie, etc etc) maar daar komt op heden ook niks van terecht.

En dan zit je in een spanningsveld van nergens willen bezuinigen, incompetentie, geen wil om iets te bereiken.
pi_216651704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar tot op heden komen er ook maar weinig voorstellen om de lasten te verlagen voor de gemiddelde Nederlander, daar heeft Wilders wel een punt.

We willen overal extra geld voor (jeugdzorg, klimaat, kerncentrales, defensie, lagere zorgpremie, etc etc) maar daar komt op heden ook niks van terecht.

En dan zit je in een spanningsveld van nergens willen bezuinigen, incompetentie, geen wil om iets te bereiken.
Precies wat je mag verwachten met incapabele populisten dus :+.
pi_216651709
quote:

Tja, je kruipt in een coalitie met VVD en BBB, die geen cent geven om de gemiddelde Nederlander, tekent een hoofdlijnenakkoord waar dat zeer duidelijk uit blijkt, met de volledige financiële paragraaf van de VVD in het akkoord... en daarna mopperen dat het kabinet VVD beleid voert?

Als Wilders iets gaf om 'de gemiddelde Nederlander', was hij niet zo rechts geweest. Maar dat is hij wel, trap niet in zijn onzin getwitter om stemmen te trekken, kijk naar zijn daden. En dan zijn echte daden, niet in de oppositie voor de bühne tegen een motie stemmen die het zonder hem ook wel haalt, maar welke kant hij de financiën al 20 jaar op buigt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216651802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tja, je kruipt in een coalitie met VVD en BBB, die geen cent geven om de gemiddelde Nederlander, tekent een hoofdlijnenakkoord waar dat zeer duidelijk uit blijkt, met de volledige paragraaf van de VVD in het akkoord... en daarna mopperen dat het kabinet VVD beleid voert?
Ah ja ik had wel verwacht dat NSC iets meer zou (willen) bereiken.
De VVD doet wat ik van ze verwacht.

De PVV had ik ook nog wel het voordeel van de twijfel willen geven, soms is een breekijzer nodig en iig voor de bühne lijken ze zich enigszins te bekommeren om Nederland.
pi_216651870
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

De PVV had ik ook nog wel het voordeel van de twijfel willen geven, soms is een breekijzer nodig en iig voor de bühne lijken ze zich enigszins te bekommeren om Nederland.
Voor de bühne ja maar in de praktijk is het vies rechts VVD beleid
pi_216651923
quote:

[..]

Wilders was economisch rechtervleugel VVD in de fractie en dat is hij altijd gebleven, als je dat dan nog het voordeel van de twijfel wil geven.

NSC valt me ook tegen, maar Omtzigt blijft een CDAer die fan was van Hoekstra (rechtervleugel CDA) en niet van De Jonge (linkervleugel CDA). En de rest van de partij wandelt hem blijkbaar blind achterna.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 12 februari 2025 @ 17:41:00 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216652201
quote:

Hallo, ZIJN partij zit in de regering he?!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216652229
quote:

Wilders wil alleen blijkens zijn verkiezingsprogram nergens bezuinigen behalve op hele kleine begrotingsposten en wel overal meer uitgeven met daarnaast lastenverlichting.

In vaktermen noemen we dat ook wel het Bouterse-Griekenland model waarbij je de staatsschuld teringhard laat oplopen want na jou de zondvloed, en vervolgens maakt dat je weg bent voor de boel klapt om de opvolgers de schuld te geven van de ravage. Desastreus voor het land, maar je persoonlijke populariteit kan best een tijd blijven bestaan onder het minder snuggere bevolkingsdeel wat het niet door heeft.

Gelukkig weet ik wel zeker dat de VVD die afslag niet gaat meemaken.
pi_216652548

hoe dommer kan het worden met Ma Flodder
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216652587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Wilders wil alleen blijkens zijn verkiezingsprogram nergens bezuinigen behalve op hele kleine begrotingsposten en wel overal meer uitgeven met daarnaast lastenverlichting.

In vaktermen noemen we dat ook wel het Bouterse-Griekenland model waarbij je de staatsschuld teringhard laat oplopen want na jou de zondvloed, en vervolgens maakt dat je weg bent voor de boel klapt om de opvolgers de schuld te geven van de ravage. Desastreus voor het land, maar je persoonlijke populariteit kan best een tijd blijven bestaan onder het minder snuggere bevolkingsdeel wat het niet door heeft.

Gelukkig weet ik wel zeker dat de VVD die afslag niet gaat meemaken.
Dat programma is ook niet bedoeld voor uitvoering, het is bedoeld als een soort cadeaulijstje voor dom stemvolk.
pi_216652657
quote:

[..]

Alsof het 20 jaar geleden nog niet duidelijk was dat de pvv er enkel is voor de hobby's van Wilders en niks anders.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 12 februari 2025 @ 18:17:55 #291
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216652687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat programma is ook niet bedoeld voor uitvoering, het is bedoeld als een soort cadeaulijstje voor dom stemvolk.
Die er met open ogen intrappen en als er niet geleverd wordt, zonder blikken of blozen ook trappen in het Calimero gejank, dat het de schuld is van Links of D66 of Halsema en niet van de incompetentie van de zittende bewindslieden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216653182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar ook van de onderhandelingstafel zijn genoeg signalen dar financieel gezond beleid bepaald geen prioriteit bij de PVV is hoor.

En de vorige keer in Rutte 1 is hij ook gevlucht toen er bezuinigd moest worden.
pi_216653251
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar ook van de onderhandelingstafel zijn genoeg signalen dar financieel gezond beleid bepaald geen prioriteit bij de PVV is hoor.

En de vorige keer in Rutte 1 is hij ook gevlucht toen er bezuinigd moest worden.
Ja, bezuinigen kan zetels kosten. En voor iemand die alleen maar campagne kan voeren, zijn zetels heilig.
  woensdag 12 februari 2025 @ 18:57:51 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216653294
LOOL!!!!! De Speld heeft een gerechtsdeurwaarder naar Faber gestuurd _O- _O- _O-

https://speld.nl/wp-content/uploads/2025/02/Sommatie-1.pdf

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216653466
quote:
16s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef Starhopper het volgende:
LOOL!!!!! De Speld heeft een gerechtsdeurwaarder naar Faber gestuurd _O- _O- _O-

https://speld.nl/wp-content/uploads/2025/02/Sommatie-1.pdf

[ x ]
Als dit waar is (wat ergens ook weer jammer zou zijn, Speld-technisch) dan is het bril-jant! _O-
't Echte en 't ware!
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:20:02 #296
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216653631
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216653965
BBB heeft ook weer een leuke: https://www.volkskrant.nl(...)aan-boeren~bf80aa11/

Ze willen geld uit het potje van de kerncentrales aan de boeren geven (voor gestemd in de Eerste Kamer), maar dit mag niet ten koste gaan van de kerncentrales...

Dat kan gewoon bij een partij waar ze zeggen "dan gaan ze dat uitrekenen en dat moeten we niet hebben".
pi_216654030
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Hanca het volgende:
Wilders is sowieso op oorlogspad:

[ x ]

Zo langzamerhand wordt de vraag: haalt dit kabinet het voorjaarsreces? Want deze eisen gaat VVD nooit in mee. Zou ook vrij ongekend zijn voor een voorjaarsnota.
Wilders opeens SP'r geworden. Gratis tomaten voor iedereen.
pi_216654600
twitter

Nu is "het volk" plots niet belangrijk...
pi_216654629
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')