SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Living on the edge jij.quote:
Elkaar niet mogenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom je hier tegen mij blijft praten terwijl je weet dat we elkaar niet mogen en in KLB SC reageer ik ook nauwelijks op je.
Jij bent de enige reden waarom ik graag een moderator wil kunnen blokkeren. Dat weet je ook wel dus doe alsjeblieft niet alsof het hier anders is want het is een beetje ongemakkelijk.
Ik snap het ook niet eigenlijk!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ja ik begrijp dat mensen die hier niks van weten het niet begrijpen maar dit speelt al sinds ik ooit moderator was. Dus dit is iets wat al jarenlang speelt.
Dit klonk net zo aantrekkelijk als een broekpak of iets dergelijks maar een snelle search leert me dat dat idee onterecht is. Maar dat van die knieën snap ik op basis van de gevonden plaatjes niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb een nieuwe hippe fladderbroek
Nee maar jij snapt helemaal niks. Dat geeft verder niet, maar dat is wel waar we mee te maken hebben met z'n allen.quote:
Hallo vriend. Alles goed?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar jij snapt helemaal niks. Dat geeft verder niet, maar dat is wel waar we mee te maken hebben met z'n allen.
Mooi om te horen man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek-XOXO-
Ik wil het netjes houden voor jou en niet alles hier op tafel gooien. Maar ik zou zeggen denk nog maar eens na over de tijd dat ik mod was.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elkaar niet mogenWaar haal je deze info vandaan :S
[..]
Ik snap het ook niet eigenlijk!
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
De jaren 90 zijn terug zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroekTap tap tap
werkquote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor werk, familie of eventuele date?
met ijs?quote:
Dat is toch echt al een paar eeuwen terug, dus snap niet helemaal waarom je dat nu ineens vanuit het niets moet terughalen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil het netjes houden voor jou en niet alles hier op tafel gooien. Maar ik zou zeggen denk nog maar eens na over de tijd dat ik mod was.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
WAAROM ZITTEN DIE ZAKKEN NIET GOEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek
WTF
WTF
WHAT
THE FUUUUUUUUUUUUUCK
!11!1!>1>!!>1/1/1/11?1?!!!?!?Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |