Dit ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef Toine51 het volgende:
Ach, wat sneu.
Toch wel jeugdsentiment met programma's als honeymoonquiz, laat ze maar lachen, moppentoppers, moordspel en Wie ben ik met André van Duin...
RIP...
Die lach ja, heb 'm al jaren niet gehoord maar staat me nog altijd bijquote:Op maandag 10 februari 2025 10:39 schreef Red_85 het volgende:
Oij... veel te vroeg dit tegenwoordig. Gaat wel even impact hebben in Hilversum. Sad day for TV.
Die lach van m. En een goede entertainpresentator voor alle generaties. Klein of groot, voor iedereen deed hij wel iets op tv op een gegeven moment.
Een welgemeende RIP!
Mooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt Ron voor wat mooie nostalgische tv.
Hopelijk bestaan Engelen voor jou wel.
Gast.. je ging gelijk mee. Goud in wie ben ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die lach ja, heb 'm al jaren niet gehoord maar staat me nog altijd bij
Dat Bonnie Dr Bernard zou overleven had ik tot een paar jaar geleden ook niet gedachtquote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef xpompompomx het volgende:
Niet Dokter Bernard! Nee! Neeeeee!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat werd met de soeppaplepel ingegotenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:44 schreef zimmy910 het volgende:
We keken vroeger thuis naar Ron's Honeymoon Quiz. Komt wel dichtbij zo.
Ja er was verder ook niet veel andersquote:Op maandag 10 februari 2025 10:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat werd met de soeppaplepel ingegoten
Niet heel oud? Joh, de jongere mensen vallen bij bosjes neerquote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja.
74 is niet heel oud meer tegenwoordig
Netflix was er nog niet. Wel Canal+ (en de videotheek)quote:Op maandag 10 februari 2025 10:54 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Ja er was verder ook niet veel anders
Zeiden wij thuis ook al toen, en het was ook niet voor niets een opname natuurlijk. Al vond ik Bonnie ook kwetsbaar en zwak overkomen, was duidelijk niet live gezongen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:55 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vorig jaar bij Even tot Hier zag hij er al dun uit
Jaren 90 waren wel top, waar is het toch misgegaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ron is de belichaming van de zorgeloze jaren 90. Hij is nu bij God. @:KingRoland
Vertel..quote:Op maandag 10 februari 2025 10:54 schreef achtja het volgende:
[..]
Nee hoor Toine51, dat weet iedereen wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |