Ik weet dat ik met mijn broer en zus Nikita en Ik ben toch zeker Sinterklaas niet heb geplaybackt.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerste muzikale herinnering?
Iets zegt me dat dat biologisch toch wat lastig isquote:
Restantje jaren 70 nog meegekregen maar dan ook net, ABBA , fleetwood etc.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had jouw ouders kunnen zijn, dus dat begrijp ik dan wel en dat was ook een beetje de achterliggende reden van mijn vraag.
Ik heb hetzelfde met de muziek van mijn ouders, ook nooit bewust meegemaakt, maar wel met de paplepel meegekregen…
Het was desondanks een zeer bewust geschreven tekst…quote:Op maandag 10 februari 2025 15:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat biologisch toch wat lastig is
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder was net een paar maanden 18 toen ze mijn broer kreeg.
Sowieso.quote:
Ja, dat is bewust meegemaakt voor een groot deelquote:Op maandag 10 februari 2025 15:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik met mijn broer en zus Nikita en Ik ben toch zeker Sinterklaas niet heb geplaybackt.
Die Chris die je niet kende is ook eens opgeschud door jouw vriend Mauro meen ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso.
Toevoeging aan mijn eerdere post: ik ken gênant veel van deze nummers door foute covers en remixes
Verrekquote:Op maandag 10 februari 2025 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die Chris die je niet kende is ook eens opgeschud door jouw vriend Mauro meen ik.
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die Chris die je niet kende is ook eens opgeschud door jouw vriend Mauro meen ik.
Family Guy genot!quote:Op maandag 10 februari 2025 15:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Één van m'n eerste muzikale herinneringen is wel de videoclip van Take On Me. Maar die kwam dan in de 90's ook nog regelmatig voorbij op MTV natuurlijk
Mooi jaar was datquote:Op maandag 10 februari 2025 15:38 schreef Bargehassus het volgende:
Geboren '69 dus de eighties zeer bewust meegemaakt.
Voor mij denk ik Alane of Fell In Love With An Alien, weet even niet welke eerder was.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn eerste muzikale herinneringen zijn Mull of Kintyre en If I Had Words bij TopPop
Toch kom ik niet uit een familie van muziekliefhebbers. Ik heb alles op eigen houtje moeten ontdekken en kapitalen uit moeten geven aan cd’squote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat is bewust meegemaakt voor een groot deel
Kelly Family was een half jaar eerderquote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor mij denk ik Alane of Fell In Love With An Alien, weet even niet welke eerder was.
Ik wel, maar deed toch het 2e ookquote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toch kom ik niet uit een familie van muziekliefhebbers. Ik heb alles op eigen houtje moeten ontdekken en kapitalen uit moeten geven aan cd’s
Maar rond dezelfde tijd hits toch? Heb ze iig beide meegemaakt als hits en toen was ik een jaar of 5.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kelly Family was een half jaar eerder
Voorjaar en einde '97quote:Op maandag 10 februari 2025 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar rond dezelfde tijd hits toch? Heb ze iig beide meegemaakt als hits en toen was ik een jaar of 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |