Ik las dit heel snel en dacht dat je Daniel Lippens was.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef PippenScottie het volgende:
XTC stemplaat meegepakt in de auto
Als je op je 10e naar de verrukkelijke 15 luisterde was je wel goed op weg om een snob te dannenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt, dat was destijds gewoon de muziek.
Zeker als je de Verrukkelijke 15 beluisterde.
En dat deed je volgens mij…
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik na deze legendarische week ook maar een karaoke organiseer. Genodigden: ik. Locatie: woonkamer.
OK, ik was toen ietsje ouder, dus iets minder snob dan…quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Als je op je 10e naar de verrukkelijke 15 luisterde was je wel goed op weg om een snob te dannen
Zekerquote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt, dat was destijds gewoon de muziek.
Zeker als je de Verrukkelijke 15 beluisterde.
En dat deed je volgens mij…
Je wilt ook uitgenodigd worden? Eigen fles drank en pyjama/huispak meenemenquote:
Ja man, nog met Jeroen Soer...en gewoon proberen de omschrijving van de single te raden, zodat ik alle Verukkelijke tips kon winnenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Als je op je 10e naar de verrukkelijke 15 luisterde was je wel goed op weg om een snob te dannen
De Muzikale Fruitmand was op woensdag toch van de EO?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ZekerIk luisterde trouwens ook Radio Thuisland en de Muzikale fruitmand, dus dat zegt niet zoveel
Your terms are acceptablequote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt ook uitgenodigd worden? Eigen fles drank en pyjama/huispak meenemen
Ik maak de geluidjes ook gewoon op dit liedje. Het zit diepquote:
In het begin s morgens nog niet..heb echt heel veel Petra gehoord (DE reliband toen), Henk Mouwe had bij de NCRV ook zo'n programma, Gospel Rock ofzo. Maar ik weet zeker dat ik ook een verziekplatenprogramma heb gehoord, dus dat zal de Fruitmand geweest zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Muzikale Fruitmand was op woensdag toch van de EO?
Dan stond bij ons op dat moment thuis Veronica op Hilversum 1 op met Goud van Oud en Wil Wil Wel…
Hierop inhakend, als deze nu komt, dan zal Heaven Knows 1 van de uitvallers zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een nieuwkomer. Er gaan toch wel wat fijne plaatjes van vorig jaar onderop de stapel blijven liggen hoor.
Nee hoor. Tiffany volgend uur. Hoogtepunt deze week.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
The Smiths blijven er bij mij toch wel behoorlijk bovenuit steken qua '80s muziek
5 op zich ook nog wel een prima score voor The Smithsquote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hierop inhakend, als deze nu komt, dan zal Heaven Knows 1 van de uitvallers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |