Hier ook Codo op de lijst ja. Helaas een echte uitvaller die niet gered kan worden met een albumversiequote:Op maandag 10 februari 2025 09:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heb er ook een paar die niet in de mail, maar wel op de lijst staan. Een paar albumversies en Codo.
Dit was beter dan de vorige rapquote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah niveau begint wat te dalen helaas
Codo staat er echter wel in.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hier ook Codo op de lijst ja. Helaas een echte uitvaller die niet gered kan worden met een albumversie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Codo staat er echter wel in.Die is dan gestegen denk ik, want ik herinner dat iemand hier aan t begin van de lijst commentaar had op de aanwezigheid van dat onbekende nummer 1-hitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik wel hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heeft er van mijn lijst niet gehaald:
Johnny Logan Hold me now (Nederland is duidelijk niet blij geweest met mijn geboorte)
Ik weet dit ook nog, ik weet zelfs nog precies de context hiervan.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is dan gestegen denk ik, want ik herinner dat iemand hier aan t begin van de lijst commentaar had op de aanwezigheid van dat onbekende nummer 1-hitje
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Codo staat er echter wel in.Ooh haha bij je eigen "uitvallers" zoeken op albumversie is ook geen sluitende tactiek dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Zou het toch wel aardig vinden als 9 million bicycles een keer stijgt in de lijst der lijstenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben trouwens 4 chansons gehad die er vorig jaar ook in stonden. Waarvan eentje die we nu al kunnen bestempelen als de 9 million Bicycles van de Top 80's.
Verkapte doodsverwensingquote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou het toch wel aardig vinden als 9 million bicycles een keer stijgt in de lijst der lijsten
Deze was er vorig jaar ook al, mogelijk was je koffie halen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist dat dit bestond, maar nooit gehoord volgens mij
Staat erin, ze hebben er alleen (Albumversie) achter gezet in de tussentijdquote:Op maandag 10 februari 2025 10:20 schreef livelink het volgende:
Van mijn lijstje die het niet gehaald heeft vind ik Uncertain Smile van The The twijfelachtig. Ik kan me niet voorstellen dat het Top 10 is, maar ook niet dat het er niet in staat.
Ah, dank.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat erin, ze hebben er alleen (Albumversie) achter gezet in de tussentijd
Je zou ook zowat deze hele lijst kunnen vullen met alle nummers van de kleine man uit Minneapolis in de keuzelijstquote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde een shotje doen bij elke keer dat ik Prince of Bruce hoor, maar ik denk niet dat mijn baas zo blij mee is dat ik de rest van de week dronken op werk zit.
Die cover van So Long, Marianne!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vind dat Lieve Bella Beer en Engelen Bestaan Niet met terugwerkende kracht alsnog een plekje in deze lijst verdienen nu
Een Hoezee!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die cover van So Long, Marianne!
had je 450 e-mailadressen aangemaakt?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het wachten is op Going back to Cali en I m That Type of Guy
Hoor je nog best vaak voor mijn gevoelquote:
Is dat veel of weinig?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef Tussle266 het volgende:
We hadden dit uur 2 liederen uit de vorige editie.
We hebben pas 2 uur gehad, dus dat is een beetje lastig bepalen. in het eerste uur zaten er 4, in het tweede uur 2. We hebben sowieso minimaal 36 nieuwe en daarvan hebben we nu precies de helft zeker gehad. Maar wie weet of er ook nog uitvallers zijn.quote:
Ik vrees dat ik haar voortaan Hoezee YoBae ga noemenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een Hoezee!
Ohnee, een José
Oh ze houden m weer geheim?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We hebben pas 2 uur gehad, dus dat is een beetje lastig bepalen. in het eerste uur zaten er 4, in het tweede uur 2. We hebben sowieso minimaal 36 nieuwe en daarvan hebben we nu precies de helft zeker gehad. Maar wie weet of er ook nog uitvallers zijn.
Ach. goed punt. Alleen ik weet dat natuurlijk niet. De rest van de mensheid kan dat gewoon opzoeken. Hoe dan ook, deze Tina valt zo'n 300 plekken terug, dus er zullen wel meer dan 36 nieuwe zijn dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |