en Akpom scoort meteen bij zijn debuutquote:Op maandag 10 februari 2025 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel een dikke tegenvaller ja. Rijkhoff als supersub is toch een paar tandjes minder
Zonde maar tegen heracles, go ahead, pec en Almere moet ook wel zonder hem lukken. Wellicht dat Brobbey zich juist bevrijd voelt, hoopmodus aan.quote:
Kan Brobbey wel een hele wedstrijd aan? Is altijd een dingetje door hem geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zonde maar tegen heracles, go ahead, pec en Almere moet ook wel zonder hem lukken. Wellicht dat Brobbey zich juist bevrijd voelt, hoopmodus aan.
Klaassen valse 9 laten zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Rasmussen en Traore zouden ook in de spits kunnen natuurlijk, al hoeft die eerste van mij niet perse
Traore is nog slechterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Rasmussen en Traore zouden ook in de spits kunnen natuurlijk, al hoeft die eerste van mij niet perse
Volgens mij is dat niet zo'n probleem meer het is vooral dat weghorst ook zijn minuten moet maken. Daarom dat dit misschien juist bevrijdend voor hem werkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Brobbey wel een hele wedstrijd aan? Is altijd een dingetje door hem geweest.
Er gebeurde gisteren wel iets op het veld toen malle Woutje erin kwam. Ook op de tribunes trouwensquote:Op maandag 10 februari 2025 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo'n probleem meer het is vooral dat weghorst ook zijn minuten moet maken. Daarom dat dit misschien juist bevrijdend voor hem werkt.
Nu wel bidden dat die heel blijft.
Hij is zeker belangrijk maar deze potjes moet ook wel zonder hem lukken.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er gebeurde gisteren wel iets op het veld toen malle Woutje erin kwam. Ook op de tribunes trouwens
Die schoot inderdaad ook nog door mijn hoofd als optie.quote:
Een Barzagli light. Prima.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ook wel lekker om die Rugani achter de hand te hebben als er nog wat balletjes weggekopt moeten worden. Erg nuttig. En prima basisdebuut van Mokio, ondanks het knollenveld.
laten we het hopen idd.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef Ramboetan het volgende:
Ik hoopte dat hij wat minder belangrijk voor ons was dit seizoen, maar ik zie nu dat hij ons hoogstpersoonlijk 12 punten heeft bezorgd. Hopelijk krijgen we de oude Brobbey te zien nu.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de TT aan @:Tjacka overlaat.
Elke week is het bij een wedstrijd wel raak, je hebt hem soms mee en tegen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vroeger had je de zogenoemde ‘topclub-penalty’, dit was weer zo’n schoolvoorbeeld van een ‘topclub-VAR-moment’
Sjoerd ook lekker zuur. Volgens de KNVB was het overigens een dubbele penalty, penalty voor de overtreding en penalty voor de hands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |