SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ik wilde het net vragen.quote:
Ik denk dat je mongooltje klaas hiermee wat teveel credits geeft.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:57 schreef Houniet het volgende:
English
Etymology
A conflation of shook and shaken, equivalent to shook + -en.
Verb
shooken
(dialect, nonstandard) past participle of shake; nonstandard form of shaken.
Alleen op zaterdagavonden.quote:
Mensen die dit geen penalty vinden zijn echt verzuurdquote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vroeger had je de zogenoemde ‘topclub-penalty’, dit was weer zo’n schoolvoorbeeld van een ‘topclub-VAR-moment’
Sjoerd ook lekker zuur. Volgens de KNVB was het overigens een dubbele penalty, penalty voor de overtreding en penalty voor de hands.
Die penalty voor hands zou je nog over kunnen discussiëren, die regels veranderen zo vaak dat ik geen idee heb wat nu precies geldtquote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vroeger had je de zogenoemde ‘topclub-penalty’, dit was weer zo’n schoolvoorbeeld van een ‘topclub-VAR-moment’
Sjoerd ook lekker zuur. Volgens de KNVB was het overigens een dubbele penalty, penalty voor de overtreding en penalty voor de hands.
Dat is wel een dikke tegenvaller ja. Rijkhoff als supersub is toch een paar tandjes minderquote:
en Akpom scoort meteen bij zijn debuutquote:Op maandag 10 februari 2025 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel een dikke tegenvaller ja. Rijkhoff als supersub is toch een paar tandjes minder
Zonde maar tegen heracles, go ahead, pec en Almere moet ook wel zonder hem lukken. Wellicht dat Brobbey zich juist bevrijd voelt, hoopmodus aan.quote:
Kan Brobbey wel een hele wedstrijd aan? Is altijd een dingetje door hem geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zonde maar tegen heracles, go ahead, pec en Almere moet ook wel zonder hem lukken. Wellicht dat Brobbey zich juist bevrijd voelt, hoopmodus aan.
Klaassen valse 9 laten zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Rasmussen en Traore zouden ook in de spits kunnen natuurlijk, al hoeft die eerste van mij niet perse
Traore is nog slechterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Rasmussen en Traore zouden ook in de spits kunnen natuurlijk, al hoeft die eerste van mij niet perse
Volgens mij is dat niet zo'n probleem meer het is vooral dat weghorst ook zijn minuten moet maken. Daarom dat dit misschien juist bevrijdend voor hem werkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Brobbey wel een hele wedstrijd aan? Is altijd een dingetje door hem geweest.
Er gebeurde gisteren wel iets op het veld toen malle Woutje erin kwam. Ook op de tribunes trouwensquote:Op maandag 10 februari 2025 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo'n probleem meer het is vooral dat weghorst ook zijn minuten moet maken. Daarom dat dit misschien juist bevrijdend voor hem werkt.
Nu wel bidden dat die heel blijft.
Hij is zeker belangrijk maar deze potjes moet ook wel zonder hem lukken.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er gebeurde gisteren wel iets op het veld toen malle Woutje erin kwam. Ook op de tribunes trouwens
Die schoot inderdaad ook nog door mijn hoofd als optie.quote:
Een Barzagli light. Prima.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ook wel lekker om die Rugani achter de hand te hebben als er nog wat balletjes weggekopt moeten worden. Erg nuttig. En prima basisdebuut van Mokio, ondanks het knollenveld.
laten we het hopen idd.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef Ramboetan het volgende:
Ik hoopte dat hij wat minder belangrijk voor ons was dit seizoen, maar ik zie nu dat hij ons hoogstpersoonlijk 12 punten heeft bezorgd. Hopelijk krijgen we de oude Brobbey te zien nu.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de TT aan @:Tjacka overlaat.
Elke week is het bij een wedstrijd wel raak, je hebt hem soms mee en tegen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of Konadu.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
Rijkhoff moet je er nu wel bij gaan halen..
Dan nog liever user @Wotte . Konadu kan er niet zoveel van. Potentieel waarschijnlijk wel, maar laat het niet echt zien.quote:
rijkhof toch ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan nog liever user @:Wotte . Konadu kan er niet zoveel van. Potentieel waarschijnlijk wel, maar laat het niet echt zien.
Die legt er af en toe nog weleens eentje in. En is ook 2 jaar ouder dat helpt toch wel rond deze leeftijd. En wordt ook weleens tijd dat die wat stappen gaat maken, hopelijk is dit zijn kans. Met duidelijke instructies van Farioli en een paar scheldkanonnades van Hendo moet er toch wel iets van te maken zijn voor een paar weken.quote:
He wat?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond Traore gisteren erg goed.
Sarcasm..quote:
Ik dacht alquote:
Nee, Traore was echt verschrikkelijk slecht gisteren. Het veld was slecht, maar Traore deed daar nog een schepje bovenop. Man man manquote:
Absolute wereldklasse.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, Traore was echt verschrikkelijk slecht gisteren. Het veld was slecht, maar Traore deed daar nog een schepje bovenop. Man man man
Ik druk die ballen die Brian bij tijd en wijle mist er inderdaad nog met mijn linkerbal in.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan nog liever user @:Wotte . Konadu kan er niet zoveel van. Potentieel waarschijnlijk wel, maar laat het niet echt zien.
Wil toch Rijkhof wel eens in actie zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré en Rasmussen zijn beide semi-spitsen (en betere opties dan Rijkhof).
Dan is Rijkhof niet best, waarom hebben ze die jongen teruggehaald?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré en Rasmussen zijn beide semi-spitsen (en betere opties dan Rijkhof).
Misschien kunnen we de placenta doctor van Pantelic opvissen?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Teentje intapen en pijnstillers erin. Kan prima toch? Toch?
Stukje Sjon Rolink.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Wotte het volgende:
Teentje intapen en pijnstillers erin. Kan prima toch? Toch?
En denk dat z’n contractsituatie toch ook wel meespeeltquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Komt wel. Is nog wel heel erg jeugdig. Vaak trucjes, niet altijd even effectief en dus vaak balverlies. Daar zal Farioli niet heel blij van worden.
Waarschijnlijk ligt er gewoon een goed contract dat met zijn carrière meegroeit. Nu iets minder breek je door krijg je meer. De deur naar het eerste elftal ligt wagenwijd open. Sportief is het echt een no-brainer om in Nederland te blijven. Mag je bij pakweg City obligaat de een paar toegezegde trainingen meedoen met het eerste en daarna wegrotten als het zoveelste toptalent in de onder 23.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En denk dat z’n contractsituatie toch ook wel meespeelt
Snap ik niet goed. Heb hem nog weinig goed zien spelen.quote:
Volgens de heren experts was het probleem het wisselbeleid, nu dat is opgelost kan het inderdaad niet anders dan dat die nu iedere wedstrijd scoort.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:25 schreef Wotte het volgende:
Brobbey legt er gewoon nog 14 in de tweede seizoenshelft komt goed.
en het publiek ook niet, doe dat 2x in de Arena bij een 0-0 stand en je staat meteen 2-0 achter bij het publiek.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Komt wel. Is nog wel heel erg jeugdig. Vaak trucjes, niet altijd even effectief en dus vaak balverlies. Daar zal Farioli niet heel blij van worden.
Lijkt mij ook. Die drukt 'm er in als een Brabander tijdens carnaval.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens de heren experts was het probleem het wisselbeleid, nu dat is opgelost kan het inderdaad niet anders dan dat die nu iedere wedstrijd scoort.
En doe dat met succes en je bent een godenzoon. Wat is dit nu voor nietszeggende opmerkingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en het publiek ook niet, doe dat 2x in de Arena bij een 0-0 stand en je staat meteen 2-0 achter bij het publiek.
komt door BOSZ EN FARIOLIquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Ik zei na de aankopen van Weghorst en in mindere mate Klaasen dat ajax zou meedoen om de titel, volgens @:tarado was dat nog te vroeg.
Helaas had ik weer gelijk
Geen zorgen. Het is algemeen bekend dat die schelp permanent zit vastgelijmd op je kruin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Ik zei na de aankopen van Weghorst en in mindere mate Klaasen dat ajax zou meedoen om de titel, volgens @:tarado was dat nog te vroeg.
Beter dan een keppeltjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen zorgen. Het is algemeen bekend dat die schelp permanent zit vastgelijmd op je kruin.
Dat heeft natuurlijk echt niks, maar dan ook echt helemaal niks, te maken met Klaassen, Weghorst of welke andere Ajacied dan ook. Als PSV gewoon niet zo mokerslecht zou spelen op het moment dan zou je gewoon 12 punten los staan en kon Ajax op de achtergrond puntjes sprokkelen tot ze een ons zouden wegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
quote:
Flinke regenval, las ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]was dat veld al kut of zijn er speciale omstandigheden doe het kut hebben gemaakt de afgelopen dagen?
quote:Klaas-Jan Huntelaar was amper vijf jaar geleden nog onderdeel van een bijzonder succesvol Ajax, werd later bij de Amsterdammers onderdeel van het technisch management, maar zit nu al een dik jaar thuis met een burn-out. En die kwam hard aan.
Huntelaar ging na een met doelpunten gevulde loopbaan in 2022 aan de slag als assistent van Marc Overmars. Die voormalig buitenspeler was op dat moment technisch directeur van Ajax en Huntelaar werd gezien als mogelijke opvolger. Overmars werd echter al snel op straat gezet na beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag.
In eerste instantie nam Huntelaar samen met Gerry Hamstra de taken van Overmars over, later werd de Duitser Sven Mislintat daarvoor aangesteld. Terwijl de puinhoop bij Ajax onder de nieuwe directeur steeds groter werd, ging de oud-spits zich vooral met Jong Ajax bezighouden. In oktober van 2023 meldde hij zich ziek.
Die Huntelaar heeft het wel heel erg te pakken gehad", vertelt oud-voetballer René van der Gijp in de podcast KieftJansenEgmondGijp. "Met die burn-out. Ja, die heeft het heel erg te pakken gehad, sneu man." De analist van Vandaag Inside stelt niet te willen vertellen hoe hij aan die informatie komt.
Zaakwaarnemer Rob Jansen, een goede vriend van Gijp, weet meer. "Nog", zegt hij over de huidige situatie van Huntelaar. "Hij is echt helemaal ingestort, echt ingestort. En dat komt door het Ajax-verhaal." Bestsellerauteur Michel van Egmond kan het zich wel voorstellen: "Dat was ook niet te onderschatten."
"Dat heeft hem zo aangegrepen, die jongen", aldus Jansen over de 76-voudig international. "Hij is ook echt introvert en uit zich niet echt. Hij heeft alles naar binnen gehaald."
Alex Kroes, de huidige technisch directeur van Ajax, kreeg in een interview met Het Parool onlangs de vraag of hij een samenwerking met Huntelaar in de toekomst voor zich zou zien. "Ja", reageerde hij. "Klaas is een prettig mens en hij heeft volgens mij oog voor talent. En ik ben positief over een toekomstige directie- of managementrol voor ex-voetballers binnen een club. Dat geldt op diverse vlakken: technische zaken, maar ook commercie."
Dat jij gelijk krijgt is net zo verbazend als Ajax dat meedoet om de titel, al moet ik aan dat idee nog wennen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Als die er uberhaupt iets van meekrijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet of hij heel blij is dat dit zomaar gesproken wordt..
Het moet echt wel heel slecht met je gaan wil je zoiets niet mee krijgen. ........quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die er uberhaupt iets van meekrijgt.
Het is Nouri niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die er uberhaupt iets van meekrijgt.
Waarom Ajax niet voor nazorg zorgdequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En waar staat dat ze dat niet doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waarom Ajax niet voor nazorg zorgde
En ook met een goede nazorg kan het een langdurig traject zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar staat dat ze dat niet doen
Triestquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd waar ze willen gaan spelen. Bij Anderlecht ofzo?
Daar zijn ze blijkbaar al eens eerder naar uit geweken. Ook Leuven is eens aan de beurt geweest
En morgen de beslissing blijkbaar, dan hoopt Union dat het veld alsnog bespeelbaar isquote:Als Union niet aan de vraag van de UEFA om uit te wijken naar een stadion kan voldoen, dan kan de Europese voetbalbond zelf een andere en neutrale locatie kiezen. Dat staat zo gestipuleerd in het reglement van de UEFA.
De UEFA kan dan ook mogelijks kiezen om de match te laten spelen in een ander nabijgelegen land. Union moet dan met die gastclub en/of nationale bond samenwerken en de kosten voor de organisatie van de 'thuismatch' op zich nemen.
Union heeft vandaag al geïnformeerd naar alternatieve locaties, maar ving daar voorlopig telkens bot. De club heeft een deadline gekregen om tegen vanavond een uitwijkmogelijkheid te vinden, maar onderhandelt om die deadline te kunnen overhevelen naar morgen. In de hoop dat het veld er morgen beter bijligt en er donderdag toch op de Heizel kan gespeeld worden.
Binnen twee dagen in een ander land spelen lijkt mij ook lastig te regelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
En morgen de beslissing blijkbaar, dan hoopt Union dat het veld alsnog bespeelbaar is
Anderlecht staat onder waterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd waar ze willen gaan spelen. Bij Anderlecht ofzo?
Daar zijn ze blijkbaar al eens eerder naar uit geweken. Ook Leuven is eens aan de beurt geweest
Krijg je toch niet meer opgelapt in minder dan 48u?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
En morgen de beslissing blijkbaar, dan hoopt Union dat het veld alsnog bespeelbaar is
Beetje sproeien het en der. Naadjes dichtkitten beetje schuim als het nog ruim is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Krijg je toch niet meer opgelapt in minder dan 48u?
Tuurlijk joh, nog meer water eropquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje sproeien het en der. Naadjes dichtkitten beetje schuim als het nog ruim is.
Niemand die het ziet.
Je moet die wortels gewoon even goed aarden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, nog meer water erop
Dan kan je er beter een zak aarde oppleuren,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet die wortels gewoon even goed aarden.
Vieze calimero hater!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wanneer komt je shirt van Kanye aan vieze antisemiet?
Uiteindelijk laat PSV het natuurlijk zelf liggen mochten ze geen kampioen worden..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk echt niks, maar dan ook echt helemaal niks, te maken met Klaassen, Weghorst of welke andere Ajacied dan ook. Als PSV gewoon niet zo mokerslecht zou spelen op het moment dan zou je gewoon 12 punten los staan en kon Ajax op de achtergrond puntjes sprokkelen tot ze een ons zouden wegen.
PSV moet zich echt de ogen uit de kop schamen dat ze het zover hebben laten komen. Eigenlijk gewoon omdat elke wedstrijd op 80% wordt aangegaan. Feyenoord staat zelfs dan nog 13 punten achter en Ajax speelt ook echt als een natte krant; maar daar hangen ze tegenwoordig de vlag al uit omdat ze blij zijn met alle punten (wat ik ook wel snap).
Het indekken is begonnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Uiteindelijk laat PSV het natuurlijk zelf liggen mochten ze geen kampioen worden..
Maar zo een Weghorst en Klaassen zijn wel spelers die een wedstrijd kunnen beslissen in de eredivisie, een sneaky 1-0 erin kunnen prikken.
quote:
Ik zie anders toch echt dat o.a. @tong80 en ondergetekende er vertrouwen in hadden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Zei vooraf aan het seizoen ( als enige) dat ajax mee zou doen om de titel, vraag maar aan Tarado.
Is het niet vervelend om zo intelligent te zijn beste @Wottequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie anders toch echt dat o.a. @:Tong80 en ondergetekende er vertrouwen in hadden.
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
Uitzonderlijk intelligentie inderdaad toplevel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het niet vervelend om zo intelligent te zijn beste @:wotte
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is de laatste status over waar de wedstrijd gespeeld gaat worden morgen?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Of er nog voldoende tijd is om op de valreep een nieuwe locatie te vinden, moet nog blijken. De knoop is vanavond na overleg tussen alle partijen nog niet doorgehakt, maar Union hoopt woensdag voor het middaguur duidelijkheid te hebben.
Navraag leert dat de thuisclub de Heizel nog niet volledig heeft opgegeven en wacht op een laatste controle woensdag om te kijken of het veld toch nog speelklaar is geraakt. Intussen wordt een alternatief bestudeerd, klinkt het nog.
Net nog telefoon gehad uit brussel. Wat extra modder aangeraden na advies uit dit topic. Komen paar grasmatten op en een beetje sproeien verder besloten om de staat België te laten integreren in deels Nederland en deels Frankrijk wegens immer aflatend gefaal aldaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
https://x.com/ajaxlife/status/1889601895523582019
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Een scheidsrechter gaat dit toch ook nooit goedkeuren zo?
Ja oke, maar Union krijgt (vooralsnog) dus geen andere locatie gevonden, dus wat is dan het alternatief?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.
[ x ]
Geen idee. In elk geval wordt er niet in dat zwembad gevoetbald.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja oke, maar Union krijgt (vooralsnog) dus geen andere locatie gevonden, dus wat is dan het alternatief?
Nee, ze moesten op zoek naar een alternatieve locatie maar ze hebben tot vandaag om te bepalen of het veld geschikt isquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees eens een krant. Het was gisteren al bekend dat er daar niet wordt gevoetbald.
[ x ]
https://eredivisie.nl/nie(...)recht-ajax-20-april/quote:Het competitiebestuur betaald voetbal heeft in overleg met de gemeente Utrecht het eredivisieduel FC Utrecht – Ajax vastgesteld op zondag 20 april. Op Eerste Paasdag wordt om 12.15 uur afgetrapt in Stadion Galgenwaard.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Nederlandse Pirlo nog.
Dit is niet juist. Hoewel ik het me niet kan voorstellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
UEFA keuring is een half uur geleden begonnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet juist. Hoewel ik het me niet kan voorstellen.
[ x ]
quote:De Europa League-wedstrijd tussen Union en Ajax kan dan toch plaatsvinden in het Koning Boudewijnstadion. Dat heeft de UEFA zojuist, na een nieuwe inspectie van het veld, beslist. Een grote opluchting, want een alternatief had Union niet.
In the mudquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
Klaasgod had een vele mooiere TT bedacht hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef Mestreech1990 het volgende:
De titel van dit topic zegt genoeg over het feit dat Ajax weer meedoet. Een zure Feyenoord supporter die de KNVB de schuld geeft.
Dit is uiteindelijk waar er gevoetbald gaat worden, of niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval wordt er niet in dat zwembad gevoetbald.
Met name Weghorst ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:43 schreef Origami94 het volgende:
Ik zou alle ballen gewoon diep geven op Weghorst of Brobbey, dan scoren ze wel
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
Oeiquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
Zit je in het uitvak of thuisvak?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Tjacka het volgende:
STRAKS IN HET AUTOOTJE NAAR BELGENLAND!
UEFAGODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik ook maar 1 pot heb gezien. Maar volgens mij doet Union het de laatste jaren in Europa prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer een wedstrijd in de lijn van Riga en Sittard.
Volgens de bookies is Union morgen favoriet voor de winst, 2.43 vs 3.05.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet dat ik ook maar 1 pot heb gezien. Maar volgens mij doet Union het de laatste jaren in Europa prima.
Formeel protest aantekenen. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Veld is alsnog goedgekeurd door de UEFA![]()
[..]
Jij weet hoe het veld er bi[j ligt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Formeel protest aantekenen. Dit kan echt niet.
uitvakquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak of thuisvak?
En zijn er nog kaarten?
Hoe hebben de bookies de waterpolokwaliteiten van alle spelers achterhaaldquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens de bookies is Union morgen favoriet voor de winst, 2.43 vs 3.05.
Ajax is wel favoriet om door te gaan.
Halen ook veruit hun meeste punten thuis, met een stugge 1-0. Wordt dus vast weer een vreselijke wedstrijd en al helemaal op deze modderpoel.
0-0 uitzingen, geen blessures oplopen en thuis afmaken.
Wat mij betreft geven ze Brobbey morgen rust in dat zwembad.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer een wedstrijd in de lijn van Riga en Sittard.
Ze zagen in ieder geval dat Traoré geen diploma heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe hebben de bookies de waterpolokwaliteiten van alle spelers achterhaald
Als je die titel snel leest denk je al gauw aan alweer een seksueel grensoverschrijdend schandaal.quote:
Maurice Steijn of Sjonnie Heitinga aanstellen voor een wedstrijdje ipv de filosoofquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik denk dat dit de perfecte pot wordt om met Rasmussen en Edvardsen te starten. Twee bonkige vleugelflitsers die prima tot hun recht komen op een knollenveld.
#NoesteArbeid
#BlindPaard
#HardeWerkers
schade beperkt houden en thuis afmakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef MaxC het volgende:
Weet niet of zo’n veld echt nadelig is voor ons. We moeten het ook niet hebben van flitsend combinatiespel en meer vechtvoetbal
Speelstijl van de tegenstander is belangrijker en dat zit ook niet mee. Dit wordt een soort betere versie van RFS op een nog kutter veld dan in Sittard. Dit gaat niet fraai worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef MaxC het volgende:
Weet niet of zo’n veld echt nadelig is voor ons. We moeten het ook niet hebben van flitsend combinatiespel en meer vechtvoetbal
Een 0-0 is ook prima. Dat is wat makkelijker spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef MaxC het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
UEFA-maffia.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Ik voorzie ellende. Dit wordt de som van Fortuna en Riga..
Mwa, ik houd het meer bij een matig elftalquote:
Ik voorzie excuses.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Ik voorzie ellende. Dit wordt de som van Fortuna en Riga..
Nee hoor, dat zijn nou eenmaal de omstandigheden waarmee beide teams te dealen hebben. Maar met voetbal heeft het weinig te maken.quote:
Dat is volgende week weer voorbij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voorzie grote praatjes uit Rotterdam weer nu ze weer eens gewonnen hebben.
Stay humble eh, stay humble.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is volgende week weer voorbij.
https://1908.nl/artikelen(...)ons-league-plaatsingquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik las dat als Feyenoord derde wordt in de competitie, ze rechtstreeks de CL in mogen (ipv vCL) als ze Milan verslaan. Kan één van de vele Feyenoorders in dit topic dat bevestigen?
Bedanktquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)ons-league-plaatsing
Sporting moet tweede worden (en niet eerste of derde), staan nu ruim eerste.
Club Brugge mag geen tweede worden (staan nu tweede) en moet slechter presteren dan Feyenoord, dwz uitgeschakeld worden tegen Atalanta terwijl Feyenoord wel door gaat.
I don’t do ifs and buts and maybes. I do absolutesquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
BedanktVan veel factoren afhankelijk dus. Ik hoop mee voor onze vriendjes van Feyenoord hier
Dit doet me denken aan de uitleg van stiften, jack in de box.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)ons-league-plaatsing
Sporting moet tweede worden (en niet eerste of derde), staan nu ruim eerste.
Club Brugge mag geen tweede worden (staan nu tweede) en moet slechter presteren dan Feyenoord, dwz uitgeschakeld worden tegen Atalanta terwijl Feyenoord wel door gaat.
quote:Ajax en Rayane Bounida naderen elkaar inzake een akkoord over een nieuw contract, zo schrijft Voetbal International donderdagmiddag. Het toptalent kon al op jonge leeftijd voor het grote geld kiezen, maar gaat uiteindelijk voor het sportieve plan van Ajax. Bounida lijkt voor minstens drie jaar te gaan tekenen in Amsterdam.
Kroesgod regelt het wel evenquote:
Goed nieuws. Wat ik van hem heb gezien tot nu toe, kan hij ook wel mee aan de onderkant van de Eredivisie.quote:
Prima nieuws! Hopelijk gaat die nu ook gebruiken maken van een zaakwaarnemer. In plaats van dat gekloot met zijn geld hongerige broer/familie.quote:
Ik vind jou echt een leuke jongenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:46 schreef Wotte het volgende:
Toptalent uit eigen jeugdopleiding tekent gelukkig waarschijnlijk bij.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een leuke jongen
Maar ik hou van jequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de dag dat Ajax naar Union moet:
1.Grote nationale vakbondsacties waardoor het stadion amper bereikbaar is.
2.Het veld zal waarschijnlijk eruit zien zoals een aardappelveld.
3. Het stadion (koning boudewijnstadion) heeft een atletiekbaan. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer
Welkom in Belgie, Ajax supporters!
quote:In een achtergrondverhaal van Voetbal International wordt beschreven dat Antony 363 duizend euro aan boetes wil terugzien. In zijn contract bij Ajax werd in juli 2020 een clausule opgenomen 'zodat de club hem bij schending van de gedragscode een boete kon opleggen van maximaal tien procent van het bruto jaarsalaris.'
Na zijn transfer naar Manchester United in de zomer van 2022 had Antony recht op het salaris van de maand augustus en nog een extra bedrag van 2,98 miljoen euro op basis van de enorme transfersom (95 miljoen euro) die de Engelse grootmacht betaalde. Verdeeld over vier jaar zou Ajax het geld aan Antony uitbetalen.
Omdat de Braziliaan in zijn laatste week als Ajacied een aantal trainingen miste, volgden een aantal boetes na gesprekken met Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar. De eerste boete was niet de maximaal tien procent van Antony's bruto jaarsalaris. Ajax besloot hem slechts te bestraffen met een boete van vijftigduizend euro omdat de rechtsbuiten 'niet eerder zulk ongedisciplineerd gedrag had vertoond.'
Later die week ontbrak Antony nog bij twee verdere groepstrainingen en dat leverde hem boetes van 85 duizend euro en 228 duizend euro op. Ook kwam hij niet in actie tegen Sparta Rotterdam. Zo kwam de totale som neer op een boete van 363 duizend euro. Antony, die Manchester United onlangs op huurbasis verliet voor Real Betis, stapte recentelijk naar de arbitragecommissie om het geldbedrag op te eisen.
Brazilianen houden van centenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles op de competitie dusquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Opstelling: Pasveer, Rosa, Rugani, Baas, Hato; Mokio, Fitz-Jim, Klaassen; Berghuis, Rasmussen, Edvardsen.
Reservebank: Gorter, Setford, Gaaei, Sutalo, Kaplan, Janse, Steur, Bounida, Taylor, Traoré, Brobbey, Godts.
Wel zin om Edvardsen in het Ajax-shirt te zien eigenlijk. Heb hem bij Go Ahead redelijk vaak zien ballen, kijken wat ie niveau hoger kan.quote:
Ik quote mijzelf even. Great spaghetti lovers think alike.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik denk dat dit de perfecte pot wordt om met Rasmussen en Edvardsen te starten. Twee bonkige vleugelflitsers die prima tot hun recht komen op een knollenveld.
#NoesteArbeid
#BlindPaard
#HardeWerkers
Pragmaticus Farioli.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier valt niet te voetballen, schade beperken en thuis afmaken lijkt het op.
Persoonlijk boeit het me niet zoveel. EL winnen we toch niet, competitie is belangrijker.quote:
Lijkt me ook verstandig, helemaal op zo'n enorm knollenveldquote:
Het trainingsveld van onze lokale club ligt er nog beter bij dan dit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dat veld is nog slechter dan ik had verwacht
Voetballers met enige techniek kunnen erop voetballen dus helaas voor Ajax lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:55 schreef Black-Death het volgende:
Dit is wel echt een schandalig slecht veld.
Nee nevermindquote:
Ik ga altijd naar de Purrolquote:
Dan haal je 75% van de passes bij Ajax eruit..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:09 schreef RipCity het volgende:
Ik zou balletje terug op keeper /laatste verdediger achterwege laten op dit veld maar blijkbaar niet besproken voor de wedstrijd.
Ze zijn echt wel voorzichtigerquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:09 schreef RipCity het volgende:
Ik zou balletje terug op keeper /laatste verdediger achterwege laten op dit veld maar blijkbaar niet besproken voor de wedstrijd.
Is ook niet makkelijk vanaf de bankquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef Wertha het volgende:
Ja, hij doet dit wel goed. Kan Brobbey niet.
16 jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef Scorpie het volgende:
MOKIOOOOOOOOOOOGODDDDDDDD JAAAAAAAAAAAAAAA
Lijkt inderdaad geen Sanchez, prima aan de bal ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind onze nieuwe rechtsback trouwens ook lekker gespeeld hebben, geen gekke dingen gedaan, nooit echt in de problemen gekomen, volwassen speler. Prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |