Geen focus (en geen conditie) voor een lawquote:Op maandag 10 februari 2025 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
helpt nog beetje met wandelen enzo dan?
leek je altijd leuk te vinden?
beetje rustig aan dus? begrijp ik met hele wandeltochten ?quote:Op maandag 10 februari 2025 05:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen focus (en geen conditie) voor een law
minder wel? hoewel je dat altijd zo leuk vond. nou sterkte dan maar DJMOquote:Op maandag 10 februari 2025 05:48 schreef DJMO het volgende:
Kwakkel al sinds november. Griep, verkouden, nierbekkenontsteking. Krabbel net weer een beetje op nu. Alleen die slaap blijft beroerd
ik zou niet eens weten wat normaal is voor mij. Hmmquote:Op maandag 10 februari 2025 05:56 schreef DJMO het volgende:
Gelukkig doet m'n bloeddruk wel weer gewoon normaal
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wat normaal is voor mij. Hmm
maar wat je post lijkt neit extreem voor zover ik weet
hmm dat is ietsje verhoogd enzo, maarja kan er weinig over zeggen hoor. Nog niet denk onwijs extreem?quote:Op maandag 10 februari 2025 05:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wad 2 weken geleden
Link het maar aan muziek enzo want daar haal ik bpm uit.quote:Op maandag 10 februari 2025 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmm dat is ietsje verhoogd enzo, maarja kan er weinig over zeggen hoor. Nog niet denk onwijs extreem?
Is het beetje griep dan? of mss nog wel corona ding?
Klasse 3 hypertensie is best extreemquote:Op maandag 10 februari 2025 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmm dat is ietsje verhoogd enzo, maarja kan er weinig over zeggen hoor. Nog niet denk onwijs extreem?
Is het beetje griep dan? of mss nog wel corona ding?
sterkte jij. en beterschap.quote:Op maandag 10 februari 2025 06:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klasse 3 hypertensie is best extreem
En nee , geen corona. Stress, nierbekkenontsteking etc. En het onregelmatig innemen van m'n bloeddruk medicatie. Die neem ik nu sinds 3,5 week weer gewoon dagelijks in, en nu stabiliseert het weer.
Zit al aan de derde of vierde bak inmiddels. Peuk erbijquote:Op maandag 10 februari 2025 06:08 schreef kree het volgende:
bakkie koffie doen dan maar Djmo?
toch nog rustig hier
hehehehe. Hmmms naja zal maar geen medisch advies geven. doe peukje met je mee en proost met bakje koffiequote:Op maandag 10 februari 2025 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit al aan de derde of vierde bak inmiddels. Peuk erbij
Ja ja, het is alebei slecht voor me en ook niet echt bloeddruk bevorderendquote:Op maandag 10 februari 2025 06:12 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe. Hmmms naja zal maar geen medisch advies geven. doe peukje met je mee en proost met bakje koffie
ik weet het en ook voor mij enzo, maarja he. LOLquote:Op maandag 10 februari 2025 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ja, het is alebei slecht voor me en ook niet echt bloeddruk bevorderend
Daar moet een dildo in!quote:
wel dichterbij, normaal 80km rijden, maandagen iets van 7quote:Op maandag 10 februari 2025 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
sterkte man. hahaha maandagen zijn altijd zo kut.
owh dat valt mee,. waar moet je heen?quote:Op maandag 10 februari 2025 06:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel dichterbij, normaal 80km rijden, maandagen iets van 7
Ja, bolken vergt nou eenmaal tijd.quote:
nu: de andere kant van mijn woonplaats (Zoetermeer)quote:Op maandag 10 februari 2025 06:22 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat valt mee,. waar moet je heen?
leuk werk wel wat te doen?quote:Op maandag 10 februari 2025 06:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu: de andere kant van mijn woonplaats (Zoetermeer)
Normaal: Almere
Mjah. Ik was er om vijf uur al uit. Dan maar naar DTSquote:
ja maar IT komen ook in verschillende vormen. kan kabels leggen zijn en utp. of alleen computerquote:
Dat is anders dan er speciaal voor opstaanquote:Op maandag 10 februari 2025 06:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Ik was er om vijf uur al uit. Dan maar naar DTS
Dat ik je een punt gunquote:Op maandag 10 februari 2025 06:29 schreef DJMO het volgende:
Oh ja fuck.
Ik zou nog een artikel op de fp posten straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |