De intensiteit is bij elke 'play' in deze sport véél heftiger dan bij bijvoorbeeld het voetbal. Dus er valt veel meer te bespreken direct na zo'n play en ook weer over de volgende play en wat de beste opties zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waar zitten die mensen in het stadion dan hele tijd naar te kijken?
Mijn god.. Heb nu 3 minuten spel gekeken en ze stoppen er alweer mee
Hotdog halen kost ook 5minquote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En wat doen die spelers de hele tijd? Weer terug naar de kleedkamer?
Ik weet eigenlijk niet hoe het bij de NFL gaat, bij basketbal wordt publiek vermaakt door spelletjes en t-shirt tosses. Spelers gaan naar langs de zijlijn voor overleg en een slokje Gatoradequote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
In het stadion merk je echt niks vd onderbrekingen. Het kijkt echt heerlijk weg als je daar zit.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kijk op ESPN4 zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet helemaal.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In het stadion merk je echt niks vd onderbrekingen. Het kijkt echt heerlijk weg als je daar zit.
dat weet ik, maar dat is toch geen vermaakquote:Op maandag 10 februari 2025 01:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe het bij de NFL gaat, bij basketbal wordt publiek vermaakt door spelletjes en t-shirt tosses.
Je hebt ook danseressenquote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dat is toch geen vermaak
Nou ja in het voetbal kan je soms 90 minuten naar niks kijken. Dan zijn ze wel actief op het veld en is het alsnog niks. Ik heb liever meer pauzes maar dan een veel grotere kans dat er ook echt actie komt tijdens een spelsituatie.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Normaal gesproken neem ik een wedstrijd op en zap ik door tijdens het terug kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
de talkshow-gasten zijn vermoeider dan de spelers denk ikquote:Op maandag 10 februari 2025 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
De intensiteit is bij elke 'play' in deze sport véél heftiger dan bij bijvoorbeeld het voetbal. Dus er valt veel meer te bespreken direct na zo'n play en ook weer over de volgende play en wat de beste opties zijn.
Er is 1 ding wat je niet moet doen, het vergelijken met een voetbalwedstrijdquote:Op maandag 10 februari 2025 02:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Normaal gesproken neem ik een wedstrijd op en zap ik door tijdens het terug kijken.
Je moet de wedstrijd ook veel meer zien als een groot feest
De wedstrijd is weer begonnen!!quote:Op maandag 10 februari 2025 02:02 schreef Droopie het volgende:
Er was een reclame voor T-Mobile.
Vanaf vandaag heb je overal internet beschikbaar in de wereld (beta is nu beschikbaar), heb je geen bereik gaat je telefoon automatisch naar Starlink.
What a time to be alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |