Nee is okay.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:18 schreef Flory- het volgende:
Wicky: Sorry, mij reactie was echt overdreven
Paar extra zwarte haren ertussen.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Achter de SL wordt de tandenborstel vast gefikst
Wel kapotgrappig.quote:
Zout erbij voor de ontsmettingquote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Operatie tandenborstel uitkoken is gestart
Mss nog met een kurkentrekker?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:23 schreef Droopie het volgende:
Ow andere vraag.
Die Amareto kan dus niet meer normaal open
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky als het smelt ben ik echt klaar, dan kan je me wegsleuren van hier.
Die tuin is sowieso al een ravage na dat fikkie stoken en gezaag. De FEBO heeft nog wat te doen vannacht.quote:
Morgen alles weg geen vijver meer alleen een kale vlakte dan kun je me echt opvegenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die tuin is sowieso al een ravage na dat fikkie stoken en gezaag. De FEBO heeft nog wat te doen vannacht.
Volgend jaar een betere Febo. Dat ze wat voorzichtiger omgaan met zijn huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die tuin is sowieso al een ravage na dat fikkie stoken en gezaag. De FEBO heeft nog wat te doen vannacht.
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Wicky vertellen tandpasta in je mond hoort niet op je gezicht
Even wachten tot Wicky net ligtquote:Op maandag 10 februari 2025 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laatst basketbal alarm maar gaan
Nee eerst even goed die REM slaap in allemaalquote:Op maandag 10 februari 2025 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laatst basketbal alarm maar gaan
Jij ook bedanktquote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Welterusten iedereen, bedankt voor het lachen!![]()
Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Welterusten iedereen, bedankt voor het lachen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keanu wel maar Elsa volgens mij nietquote:Op maandag 10 februari 2025 07:46 schreef Alyssadream85 het volgende:
Goedemorgen, zo te lezen is het alarm vannacht voor Keanu en Elsa afgegaan. Weet alleen niet of ze het gehaald hebben.
Zullen ze daarom langer mogen slapen?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:10 schreef Koos1958 het volgende:
Zo te lezen allemaal onderbroken slaap.
Keanu en Elsa. Beiden geluktquote:Op maandag 10 februari 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Axel vraagt of het alarm is afgegaan. Volgens David 2x
Axel snapte het niet hij dacht dat hij het droomde
Keanu moest 's nachts begrijp ik..en raak?
En over een haar...die ook moest?
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wie vinden David en Pootje het leukst? Aan wie gaan ze de token gunnen.?
Ze moeten niet opzichtig zoeken want als de rest het merkt gaan ze ook zoeken. En ik denk zomaar dat wie hem vindt, al is het toevallig, mag hem hebben.
David heeft als 1e de informatie gekregen. Dat is alleen een voorsprong. Meer niet.
Kan makkelijk pp 30 graden.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gooit thuis alles in 1 was, heeft nog nooit iets zien verkleuren. Alles door elkaar heen.
Charice heeft haar kledingkast al. Als zij hem vindt geeft ze hem aan ....Elsa? Eva?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is ook van het kledingtoken geheim op de hoogte gebracht.
1 shirt en wat niet boeit hij heeft gister steeds wassen gedaan. Elsa heeft de pik op hem en daarom reageert ze zo. Bij wicky zou ze vast heel anders hebben gereageerd.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geef Elsa groot gelijk, zo moeilijk is het niet om de was te scheiden, maar Jordy moet weer met z'n domme kop alles bij elkaar gooien omdat het hem niet boeit.
Ik mag vinden wat ik vind, en ik hoef daar niet op aangesproken te worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1 shirt en wat niet boeit hij heeft gister steeds wassen gedaan. Elsa heeft de pik op hem en daarom reageert ze zo. Bij wicky zou ze vast heel anders hebben gereageerd.
quote:
jullie hebben allebei gelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geef Elsa groot gelijk, zo moeilijk is het niet om de was te scheiden, maar Jordy moet weer met z'n domme kop alles bij elkaar gooien omdat het hem niet boeit.
Mrs Zwitserlandquote:Op maandag 10 februari 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben allebei gelijk
Wicky heeft z'n moment to shine gisteravond gehadquote:Op maandag 10 februari 2025 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky kijkt eens naar Pootje die overal zoekt en denkt er het zijne van.
ja maar arme Wicky was zoooo verdrietig gisterenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff is weg en BB gooit 3 kleding tokens naar binnen
Die had hij in dit geval toch nooit gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat hij ze door heeft, ook gaat zoeken en een token vindquote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar arme Wicky was zoooo verdrietig gisteren
het is zoooo zwaar
Hij moet niet zeurenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar arme Wicky was zoooo verdrietig gisteren
het is zoooo zwaar
ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 08:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ze door heeft, ook gaat zoeken en een token vind
Waarom weten maar een paar dat?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
3 kleding tokens? Ik heb dit weekend niks gezien. Maar welke 2 hebben de kledingkast gekregen?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Telefoon Axels als eerste maar hij was zijn zender vergeten,quote:
Er liggen er 3 op dit moment verstopt in het huisquote:Op maandag 10 februari 2025 08:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
3 kleding tokens? Ik heb dit weekend niks gezien. Maar welke 2 hebben de kledingkast gekregen?
Ahaquote:Op maandag 10 februari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er liggen er 3 op dit moment verstopt in het huis
die heeft hem zeker verdient gisterenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Pootje een token. Zat onder een poef zei hij in het boudoir
David S heeft het aan Sharice verteld.. en blijkbaar ook aan Milena, dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:58 schreef Snensie het volgende:
Waarom weten Sharice en Milena het eigenlijk? Zij hebben toch al een kast.
pootje aan milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
David S heeft het een Sharice verteld.. en blijkbaar ook aan Milena, dat heb ik even gemist.
Zou lachen zijn als ze een token vinden en dan aan iemand anders gevenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
David S heeft het aan Sharice verteld.. en blijkbaar ook aan Milena, dat heb ik even gemist.
Hoezo? Ik heb het idee dat Elsa er geen probleem mee heeft. Maar gun het haar ook. Ik gun het Axel ook. Al is t maar voor al zijn inzet gister. En dat is ook zo bij Jane.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
kijk eerst maar eens naar degene die er het langst zitten zonder kleding
en dan de rest
Alles wat je aan Sharice verteld komt ook bij Milena. Die griet is voor mij echt afgedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
David S heeft het aan Sharice verteld.. en blijkbaar ook aan Milena, dat heb ik even gemist.
Dat zijn Belgen David S is erge voor de Belgenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:58 schreef Snensie het volgende:
Waarom weten Sharice en Milena het eigenlijk? Zij hebben toch al een kast.
Oh ja die is erg van het ons kent ons en wat een boer niet kent vreet ie niet. Hij heeft zelfs zijn relatie en al zijn exen in hetzelfde vriendenclubje zitten.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:01 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Dat zijn Belgen David S is erge voor de Belgen
Ziet er uit als een depressief vogeltje die elk moment stopt met fluitenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
Een vrolijke opstart van de morgen met Keanu
jordy heeft hem toch allangquote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat Jordy wel z'n kast mag krijgen, en Elsa. Zitten er al zo lang.
Dat zou best kunnen eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy heeft hem toch allang![]()
of ben ik nu abuis?
pootje heeft zijn kast nietquote:Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef basicsaint het volgende:
Elsa, Jane en Eva, appeltje, eitje
Pootje heeft zijn kast volgens mij al, DavidS hoeft hem niet.
ja er ligt er volgens mij buiten 1 als ik het zo zag op die plankquote:
buiten onder de kist aan de onderkant geplaktquote:
plat pratenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy ziet dat soort dingen idd
milena en charise hebben hun kast al, dus als die het token vinden, kunnen ze het aan david geven, die dan mag/kan beslissen wie het token krijgt.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Snap niet dat ze t Axel niet vertellen en wel Milena en charice
David S snapt het principe delegeren kun je leren gewoon heel goedquote:Op maandag 10 februari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
Pootje zoekt zich een slag in de rondte
David Lijkt het allemaal teveel moeite te vinden
die zie ik echt vrijwillig opstappenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
David S snapt het principe delegeren kun je leren gewoon heel goed
Meer z'n laatste lip, die eet hij bijkans op.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Jordy kijkt weer alsof hij zijn laatste oortje heeft versnoept
dat dacht ik ook te horenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik loop nog iets achter, maar Pootje zegt net in het overleg met David :
Elsa geven, logical choice
Dom...quote:Op maandag 10 februari 2025 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is ook van het kledingtoken geheim op de hoogte gebracht.
hij zingt ook beter dan Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou best een hele dag Pootje-cam willen...
Aan Sharice maar die klept alles meteen door aan Milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Snap niet dat ze t Axel niet vertellen en wel Milena en charice
nou volgens mij heeft Jordy zijn bedenkingenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
Pootje die de bloemen arrangeert
en niemand denkt wat raar![]()
Jordy heeft zijn kast al een tijdje, maar zijn kledij lijkt uit dezelfde winkel te komen waar BB de kleding kocht.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat Jordy wel z'n kast mag krijgen, en Elsa. Zitten er al zo lang.
Neeeeeeeeeeee toch had zo gehoopt van niet dan had ze echt pissed geweest hahahaquote:
Keanu kun je al naast de papegaai op een stokje zetten. Niemand die het merkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een depressief vogeltje die elk moment stopt met fluiten
volgens mij was het niet Eva die ze zeidenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee toch had zo gehoopt van niet dan had ze echt pissed geweest hahaha
ik denk dat ze het aan elsa geven althans dat dacht ik te verstaanquote:Op maandag 10 februari 2025 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee toch had zo gehoopt van niet dan had ze echt pissed geweest hahaha
Mooiste zou idd wezen als hij niet aan maar geeft lekker rellen hahaquote:Op maandag 10 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
pootje heeft zijn kast niet
en eva mag hem van mij als laatste
die zeurt ook teveel
nee, was Elsa.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij was het niet Eva die ze zeiden
Ik hoor liever het geluid uit de papegaai dan het geluid uit Kenauquote:Op maandag 10 februari 2025 09:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Keanu kun je al naast de papegaai op een stokje zetten. Niemand die het merkt.
Jordy is die extra camera in huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy ziet dat soort dingen idd
Daarom is CoSen ook teamwork !!!quote:Op maandag 10 februari 2025 09:28 schreef Tascha071 het volgende:
Sorry ik vond het echt lastig verstaan pootje en David fluisteren en beeld op rug
Ja die mag wel Jah hahaquote:Op maandag 10 februari 2025 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik loop nog iets achter, maar Pootje zegt net in het overleg met David :
Elsa geven, logical choice
Ging volgens mij over het spekquote:Op maandag 10 februari 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor 4 eieren de man maar was toch 2 stuks. Jordy en elsa bij elkaar en zeggen geen woord tegen elkaar.
Oh oke vond het al veel. Elsa en jorsy negeren elkaar compleet. Ik zou dat absoluut niet kunnenquote:
Maar wel handig als je hem op een vaste plek weg kunt zetten. Lul maar raak.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoor liever het geluid uit de papegaai dan het geluid uit Kenau
Mooiquote:Op maandag 10 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij was het niet Eva die ze zeiden
Love it!!quote:Op maandag 10 februari 2025 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarom is CoSen ook teamwork !!!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:33 schreef Jockari het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een poging gedaan om iets met dat broodmateriaal te maken ?
Volgens mij is de echte kledij van David S nog erger dan die BB-kleiding, dus zal liever zo rondlopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
Pootje is echt enthousiast
David lijkt niet eens de moeite te nemen te zoeken
Oh ik zou daar ook goed in wezen hahaquote:Op maandag 10 februari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke vond het al veel. Elsa en jorsy negeren elkaar compleet. Ik zou dat absoluut niet kunnen
Volgens ma Gerrie die denkt dat hij onder de kaartenbak ligt van rummicub was ook even in beeldquote:Op maandag 10 februari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Dus David en Pootje hebben nu ieder hun kast maar moeten nog zoeken naar de 3e voor Elsa.
Okee Mooi.![]()
Moeten ze hem wel vinden...
ze hebben het spek pas gisteren gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
hebben ze al eens bedacht
dat als ze het spek apart bakken
dat ze vet hebben met veel smaak?
In die bak met die theedoek eroverheenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Volgens ma Gerrie die denkt dat hij onder de kaartenbak ligt van rummicub was ook even in beeld
Waarom lult Charice
Ik was al aan het lezenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kledingtoken, hoe en waarom staat in SV
Ik denk dat vrouwen echt van binnen koken als je de was verkloot nadat je gisteren de schone was al op de vieze vloer hebt uitgesorteerdquote:Op maandag 10 februari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke vond het al veel. Elsa en jorsy negeren elkaar compleet. Ik zou dat absoluut niet kunnen
Daarom negeren ze elkaar nietquote:Op maandag 10 februari 2025 09:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen echt van binnen koken als je de was verkloot nadat je gisteren de schone was al op de vieze vloer hebt uitgesorteerd
Hoop hetquote:Op maandag 10 februari 2025 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dat hij hem toevallig vindt...
Je moet eens weten hoeveel jeugd alles bij elkaar ingooit.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Die mag er heel snel uit van mij. Stookt, praat slecht achter mensen hun rug, smoest en fluistert en zit aan milena geplakt.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
En Sharice verlult het weer aan Elsa
wat een naar mens is het ook
De optelsom toch? Of heeft ze nog een reden erbij gevonden de afgelopen dagen.quote:
ik was iets te snelquote:Op maandag 10 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die mag er heel snel uit van mij. Stookt, praat slecht achter mensen hun rug, smoest en fluistert en zit aan milena geplakt.
Ja vanmorgen zat licht tshirt in gekleurde was op 30 graden en gister las hij met jou een paar met jolien haar brief mee maar alleen keer jordy begin ze te zeuren.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
De optelsom toch? Of heeft ze nog een reden erbij gevonden de afgelopen dagen.
Valt toch op. Eva en Jane hebben het er ook over.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Die andere buiten pootje om moeten niet zo opzichtlijk lopen zoeken want dan gaan die andere ook zoeken, pootje zoekt Op een slinkse manier
Neeeeee serieus shit!quote:
Ik gooi ook alles bij elkaar, maar ze doen maar. Hopelijk vandaag actie en een hoop ruzie tegen elkaar en niet achter elkaars rug.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vanmorgen zat licht tshirt in gekleurde was op 30 graden en gister las hij met jou een paar met jolien haar brief mee maar alleen keer jordy begin ze te zeuren.
Nah pootje deed het best Op een slinkse manierquote:Op maandag 10 februari 2025 09:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt toch op. Eva en Jane hebben het er ook over.
gisteren bij die brief gaf ze zelf ook al toe dat ze teveel gericht was op Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vanmorgen zat licht tshirt in gekleurde was op 30 graden en gister las hij met jou een paar met jolien haar brief mee maar alleen keer jordy begin ze te zeuren.
Ze heeft zelf aan jordy laten vragen of hij de was wilde doen gister. En dat heeft hij gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren bij die brief gaf ze zelf ook al toe dat ze teveel gericht was op Jordy
en vanmorgen bij die was, vond ik volkomen logisch. Zij doet altijd de was, gisteren niet omdat ze heel hard aan het werk was bij dat vuur en dan zal Jordy de was gewoon kunnen verzieken
En het zal nog meer de houding van jordy zijn geweest bij die was, hij gaf aan dat het hem geen rochel interesseerde dat er gesorteerd moet worden.
Er werd gisteren aan hem gevraagd of hij de was even wilde doen dacht door jane of jolienquote:Op maandag 10 februari 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren bij die brief gaf ze zelf ook al toe dat ze teveel gericht was op Jordy
en vanmorgen bij die was, vond ik volkomen logisch. Zij doet altijd de was, gisteren niet omdat ze heel hard aan het werk was bij dat vuur en dan zal Jordy de was gewoon kunnen verzieken
En het zal nog meer de houding van jordy zijn geweest bij die was, hij gaf aan dat het hem geen rochel interesseerde dat er gesorteerd moet worden.
Ik hoop wel heel erg dat zij hem niet vindquote:Op maandag 10 februari 2025 09:47 schreef Tascha071 het volgende:
Eva gaat zoeken laat t snijden aan Jane over
dan heeft ze toch niet gevraagd of hij gewoon alles bij elkaar wilde gooien?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf aan jordy laten vragen of hij de was wilde doen gister. En dat heeft hij gedaan.
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer z'n laatste lip, die eet hij bijkans op.
van de week was er wat roze doordat er iets roods in de was zatquote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Er werd gisteren aan hem gevraagd of hij de was even wilde doen dacht door jane of jolien
Nee, want Jordy is heilig of zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heeft ze toch niet gevraagd of hij gewoon alles bij elkaar wilde gooien?
Dan mag ze toch vandaag mopperen over het feit dat hij wel alles bij elkaar heeft gegooid lijkt mij
niemand is heiligquote:Op maandag 10 februari 2025 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, want Jordy is heilig of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Elsa - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 shirt per ongeluk en hij zei thuis gooi ik alles bij elkaar. Gebeurd mij ook wel eens. Maar 30/40 graden verkleurd het niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan mag ze toch vandaag mopperen over het feit dat hij wel alles bij elkaar heeft gegooid lijkt mij
En als er nu een bergje voor de wasmachine lag of stapeltjes die Elsa al gemaakt had.?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan had ze betere instructies moeten geven. Volgens mij kwam Jane doorgeven dat hij de was moest doen. Jordy vroeg toen wat, dat wat voor de machine ligt? Ja zei Jane maar die wist het ook niet. Nou dat is fout gegaan. Big deal! Kan gebeuren lijkt me.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Iedereen?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft keanu het nu. Dat die het thuis beter heeft dan hier.
Daar gaat het toch helemaal niet om, hoe jij het thuis doet?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1 shirt per ongeluk en hij zei thuis gooi ik alles bij elkaar. Gebeurd mij ook wel eens. Maar 30/40 graden verkleurd het niet.
Dat ie daarna met triomfantelijke grijns op die slaapkamer loopt te verkondigen dat ie de was tenminste niet meer hoeft te doen maakt 'm ook niet bepaald sympathieker..quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft keanu het nu. Dat die het thuis beter heeft dan hier.
Nee, dan ga je je afvragen of hij het er niet om gedaan heeft ..zie ik hem ook wel toe in staat.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ie daarna met triomfantelijke grijns op die slaapkamer loopt te verkondigen dat ie de was tenminste niet meer hoeft te doen maakt 'm ook niet bepaald sympathieker..
Ik zie het gelukkig niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
Ik zie n echt continu in eva een trump sinds de foto hier in de cos. Ze heeft echt gelijkenissen
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
Ik zie n echt continu in eva een trump sinds de foto hier in de cos. Ze heeft echt gelijkenissen
Whaha! Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
Wat een kop zegquote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis de rode pet alleen nog
Nee, ik denk het niet....hij weet niet eens hoe erg het zou afgeven en van wie hij de kleding vernielt als het moedwillig is.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dan ga je je afvragen of hij het er niet om gedaan heeft ..zie ik hem ook wel toe in staat.
Bij deze is het weer heel erg ja....zelfs de stand van haar ogen nu....quote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis de rode pet alleen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |