Daarom ik denk dat er geen een daar goed kan koken. Het eten was te doen maar wie kookt nu spinazie in een grote pan water. Zou ze andijvie ook eerst koken voordat ze er stampot van maakt.??quote:Op zondag 9 februari 2025 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Elsa is prei geen groente![]()
Ze zijn dom begonnen, geen plan gemaakt, geen overleg en meteen als het goede, droge hout opgestookt. Vooral Milena en Sharice hadden een hoog vuur vannachtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie TT, maar wat is dit een waardeloze groep zeg ....
ik krijg er Amanda vibes vanquote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom dat stomme geföhn op S1? Totaal oninteressant.
Hmm okee als dat de complicaties waren dan ligt het misschien wat anders. Kon alleen gisteravond en vannacht kijken en schakelde pas net vandaag weer in en toen was het echt 2 min later alweer klaarquote:Op zondag 9 februari 2025 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende: [..] Deze opdracht was niet te halen met het waardeloze gereedschap en natte hout. Respect voor de strijders. Heb me kapot gelachen om Wicky, hij gaf niet op, maar zat maar wat te aaien met die zaag over het hout
Dan kun je als een prinsesje basketballen dunken in het donkerquote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waarom je je haar helemaal stylen voordat je naar bed gaat?
Dat moet vandaag of morgen maar eens klaar zijn, laat ze een spel doen waarin dit vrij gespeeld kan worden of laat ze het gewoon weg halen zonder opdracht.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef chufi het volgende:
Tis ook een waardeloze BB met weinig prikkels .. en dichte kasten en een afgetimmerde keuken ..
Inderdaad! Gewoon heel de nacht door elk uur dat kut alarm, zal ze leren stelletje opgeversquote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn , Keanu basketballen vannacht in het donker, geen lichten aan ...
De ene helft was vrijgespeeld voordat er beelden waren .. en dan daarna nada niente rien dutoutquote:Op zondag 9 februari 2025 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moet vandaag of morgen maar eens klaar zijn, laat ze een spel doen waarin dit vrij gespeeld kan worden of laat ze het gewoon weg halen zonder opdracht.
ik vind het echt ziek gedrag van Milena en Sharicequote:
En nu staat er megaveel afwas...quote:Op zondag 9 februari 2025 23:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jane over sharice en milena dat die hele dag niets gedaan hebben alleen gekookt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Droopie het volgende:
Elsa is een beetje erg gefocused op haar appels.
Sharice is me vandaag heel erg tegengevallenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vind het echt ziek gedrag van Milena en Sharice
Ze hebben gekookt, iedereen was buiten aan het zagen en hakken en zij nog te beroerd om ook de afwas even te doen. Haartjes wassen en liggen luieren, schandalig stelquote:Op zondag 9 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vind het echt ziek gedrag van Milena en Sharice
En ze loopt dan maar te roddelen keer jordy en mattie.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice is me vandaag heel erg tegengevallen
Mij ook., heel ergquote:Op zondag 9 februari 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice is me vandaag heel erg tegengevallen
...nadat Elsa ze hier ook nog flink toe heeft moeten aansporen...quote:Op zondag 9 februari 2025 23:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jane over sharice en milena dat die hele dag niets gedaan hebben alleen gekookt.
De streams waren erg leukquote:Op zondag 9 februari 2025 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
Maar goed, het was een enerverende ervaring dat BB weer eens zijn nek uitstak voor ons steamers, ik had al bijna de moed opgegeven
en dan zeggen dat prei geen groente is, een vrouw van 53, die nog nooit gehoord heeft dat Prei groente isquote:
Ja.. die had natuurlijk een avondje vrij.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Wel jammer, geen nachtwacht dus, en ook geen kik van BB, erg vreemd allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |