Tweequote:Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef Adat231 het volgende:
Maar er mogen er toch maar 3 bij dat vuur staan?
Denk het niet.....geen eentje had er echt verstand van.....dit heeft zolang geduurd door de kleine stukjes maar met nat hout is toch ook niks te beginnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef mazaru het volgende:
Als iedereen had meegeholpen was er nog wel hout geweest
Ze hadden vannacht niet moeten chillen, maar vooruit werken op je gemakkie.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet.....geen eentje had er echt verstand van.....dit heeft zolang geduurd door de kleine stukjes maar met nat hout is toch ook niks te beginnen.
Woon in de buurt en lees dat het weleens kan gaan sneeuwen en misschien al vannacht....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef Kinga het volgende:
Niemand zaagt nog... als ze de nacht nog door moeten, zijn ze toch verloren
Eens alleen zou ik Eva bij de eerste groep zettenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
Er zaten al veel scheuren in de groep, vandaag zijn ze gescheiden van elkaar.
Keanu doet nu net alsof hij vol meegedaan heeft, mwah valt wel mee als je er op gelet hebt.
Axel, Jane, Wicky helemaal top gedaan.
Pootje, Eva, Elsa prima.
De rest matig of afgedaan.
Jahh..op elk potje past wel een ander potjequote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Milena en Sharice![]()
[ afbeelding ]
Pas donderdag tochquote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woon in de buurt en lees dat het weleens kan gaan sneeuwen en misschien al vannacht....
net als mattie er zit zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
twinstream
gaat bb zometeen zeggen dat het klaar is?
ik hoop hetquote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
twinstream
gaat bb zometeen zeggen dat het klaar is?
Huh Hoe vaak heeft Jordy er al wel niet opgezeten?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Eva zegt dat ze mattie, jordy en jolien op de bank willen.mensen zijn het zat dat die nooit op de bank zitten. Joe dom. Sharice zegt wie er blijft als ze met hun op de bank zit. Nou denk pleitheine
De een is nog niet weg of het hele gedoe begint weer.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Zo geen zin in nominatiesgewauwel. Geef mij maar vechten om een vuurtje brandend te houden!
ik heb nou niet echt vernomen hoor van de anderequote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva doet even een boekje open tegen Milena en Sharice over de plannen van de anderen om Matti, Jordy en Jolien te nomineren.
Voor BB als de pan koud aanvoelt dan is het ongeveer wel over.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wie bepaalt dat het vuur uit is.. of bijna uiit, of alleen nog gloeit , of niet eens meer gloeit...
Bij sommigenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
De een is nog niet weg of het hele gedoe begint weer.
Ohh leuk, als BB De Pan Komt Voelen en Zag Dat Het Niet Goed Wasquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Voor BB als de pan koud aanvoelt dan is het ongeveer wel over.
Precies! Hoop dat BB dat ook ziet, meer van dit pleasequote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder vuur hadden ze nu allemaal onder de klamme lappen gelegen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:24 schreef Puzzie het volgende:
Milena en Sharice zijn wel treurig om te zien
Die stokers kunnen ze buiten juist goed gebruikenquote:
Wat is het ook een grootbek......bahquote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Eva zegt dat ze mattie, jordy en jolien op de bank willen.mensen zijn het zat dat die nooit op de bank zitten. Joe dom. Sharice zegt wie er blijft als ze met hun op de bank zit. Nou denk pleitheine
Dubbel wel , ik vind haar vermakelijk maar ze is niet echt heel erg slim bezig nu tegen Milena en Sharicequote:
nou met recht inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Die stokers kunnen ze buiten juist goed gebruiken
Dat deden diegene die bij het vuur zaten toch....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wie bepaalt dat het vuur uit is.. of bijna uiit, of alleen nog gloeit , of niet eens meer gloeit...
ja beetje jammer van der na het aanhouden van vuurtje om dit nou weer te lopen stoken, heb niemand het horen zeggen ook nog eensquote:Op zondag 9 februari 2025 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is het ook een grootbek......bah
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef ledn81 het volgende:
Toch elke keer even schrikken als hij weer in de auto zit met de tekst "We zijn zo terug" [ afbeelding ]
Ja maar dit is weer een crisis situatie.....alle hens aan dek!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij zijn ze vergeten dat er maar 2 bij het vuur mogen staan. Ik zie er constant drie of vier
[ afbeelding ]
Ja en dan mogen Milena en Sharice serverenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Droopie het volgende:
Zou wel leuk zijn als om 00.00 de opdracht voorbij is en ze een amerikaans superbowl party krijgen.
Hamburgers, biertjes en de tv aan.
Kijken of ze dan ook moeten voorslapen voor zo'n shift.
dit is dus gewoon wel haar ware karakter had dit allang door bij haar, heb vaak genoeg met dat soort mokkels van doen gehad in me leven.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dubbel wel , ik vind haar vermakelijk maar ze is niet echt heel erg slim bezig nu tegen Milena en Sharice
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Die stokers kunnen ze buiten juist goed gebruiken
SOOOWWWquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is dus gewoon wel haar ware karakter had dit allang door bij haar, heb vaak genoeg met dat soort mokkels van doen gehad in me leven.
nu loopt ze weer mee te lullen met de rest om op te geven
Okayquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is dus gewoon wel haar ware karakter had dit allang door bij haar, heb vaak genoeg met dat soort mokkels van doen gehad in me leven.
nu loopt ze weer mee te lullen met de rest om op te geven
Eva laat zien hoe snel iemand opgebouwde credits weer kan verliezen..quote:
Klopt en ze ademen echt veel rook inquote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
Daar hebben ze gelijk in dat het ongezond is. David S er is geen goed hout dus niet te doen.
Dat zijn haar vriendinnen en die willen haar even koesteren omdat ze ook vaak met de andere omgaan zoals een Jane.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dubbel wel , ik vind haar vermakelijk maar ze is niet echt heel erg slim bezig nu tegen Milena en Sharice
Thanks maat, ik dacht even dat ik wispelturig was.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eva laat zien hoe snel iemand opgebouwde credits weer kan verliezen..
Nog niet nog nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar..het vuur is uit
[ afbeelding ]
Yep, ze ging van 0 naar 2 maar is nu weer bij 0quote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eva laat zien hoe snel iemand opgebouwde credits weer kan verliezen..
Had niet verwacht dat jullie hem zo zouden missen en dat hij nog steeds spraakmakend is.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef ledn81 het volgende:
Toch elke keer even schrikken als hij weer in de auto zit met de tekst "We zijn zo terug" [ afbeelding ]
Niet zo heel gek met slecht gereedschap en nat houtquote:
Ik heb weinig gekeken , zo leuk vond ik hetquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb me kostelijk vermaakt.
Benieuwd wat de rest van de week brengt.
Kijk hoeveel energie ze nog hebben, alles voor de fame op tv.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een toneelstukje, over en uit .....
Vertel ze het even!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zeg je dit komt alleen maar omdat ze iedere keer van die kleine stukjes erop bleven gooien, ze hadden gewoon de normale grote moeten aanhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt heel dom, wie deed dat?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
het vuur is helaas gedoofd, niet gehaald zegt bb
Wat taco'squote:Op zondag 9 februari 2025 22:36 schreef Joyce-43 het volgende:
gooi er nu eens een normale stuk hout op kijken wat die doet
Echt he? Stelletje losers zitten ertussen en die praten de rest de put inquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:38 schreef mazaru het volgende:
Eva heeft er water over gegooid
[ afbeelding ]
Eva? Wat een stupide actie van haar.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:38 schreef mazaru het volgende:
Eva heeft er water over gegooid
[ afbeelding ]
Dat moet toch echt zuur zijn. Pas als het faalt staat ineens de hele groep buiten te zingen en te schreeuwen en te dansen.quote:
Van de 13 wilden er 11 opgevenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:40 schreef Rhosyn het volgende:
En de sukkels die wilden stoppen kregen hun zin en die staan nu hard te schreeuwen en alle aandacht op te eisen.
Totale afknapper dit.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:40 schreef Rhosyn het volgende:
En de sukkels die wilden stoppen kregen hun zin en die staan nu hard te schreeuwen en alle aandacht op te eisen.
Toch zie je dat Matt totaal niet haatdragend is of zuur. Fijne knul. Geeft Axel nog ff een schouderklopje....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
Mathhie: echt kei keigoed gedaan met zn allen he
Geen van die driequote:
Klopt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch zie je dat Matt totaal niet haatdragend is of zuur. Fijne knul. Geeft Axel nog ff een schouderklopje....
"Het is ons niet gegund" kauwend op een appelquote:Op zondag 9 februari 2025 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, ik mis Jeffrey nu met zijn commentaar ....
En alle extra basics nu inleveren ....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hadden denk ik zelfs opgegeven als ze gewoon hout hadden gehad.
Zo ruggengraat loos en BB laat het allemaal toe.
Keihard afstraffen de rest van de week enkel Slob en geen warme douches meer.
die hadden er al niet meer geweestquote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Het is ons niet gegund" kauwend op een appel
Zat ik me ook af te vragenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Milena nu in Jolien haar haar aan het drupellen
Terwijl hij een stapel taco's in zijn broek stoptquote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Het is ons niet gegund" kauwend op een appel
Serumquote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Milena nu in Jolien haar haar aan het drupellen
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Jockari het volgende:
En nu is het weer bankhangen, vlooien en aftellen tot vrijdagavond voor de live van 15 minuten.
En intussen maar klagen dat ze dingen willen doen, maar als dat krijgen dan willen ze niks, kunnen ze niks en doen ze niks....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Jockari het volgende:
En nu is het weer bankhangen, vlooien en aftellen tot vrijdagavond voor de live van 15 minuten.
Wtf, wat is het dan welquote:Op zondag 9 februari 2025 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Elsa is prei geen groente![]()
U vroegquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand de stekker van die fohn borstel afknippen
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien had BB ze de valentijnspost voor het vuur kunnen geven
Geeft misschien wel wat vonkjes. Gaat het vuurtje gewoon verder in de poppenhoekquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand de stekker van die fohn borstel afknippen
Deze opdracht was niet te halen met het waardeloze gereedschap en natte hout.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef Willewa het volgende:
Hopelijk gooit BB er binnenkort weer een lange opdracht in. Ik was echt blij met deze, maarja.
Wat axel zei van als we gelijk waren gaan zagen en dat andere hout erbij hadden gedaan had het wel gelukt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En intussen maar klagen dat ze dingen willen doen, maar als dat krijgen dan willen ze niks, kunnen ze niks en doen ze niks....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |