Ik ben tot de conclusie gekomen dat Ivan Romeo het klassement moet gaan winnen + 2 etappes.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Na een goede start, is mijn team de vorm een beetje kwijt. 2 gelijke spelen en een smadelijke nederlaag tegen Mes in Frankrijk. Dus het wordt tijd dat Pogi uit zijn winterslaap komt en het team op sleeptouw neemt.
Ik heb nooit geen niemand, je mag alvast de vlag uithangen, mij rest dit seizoen slechts een bittere strijd tegen degradatie.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:15 schreef franklop het volgende:
Van Eetvelt!
Tejada!
Mooie duo-sprint gedaan! Alvast mooie voorsprong op @:mani89, die alleen maar mensen in Portugal heeft zo te zien
Tragischquote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij heb ik toch nog de zege van @:_-_ratjetoe_-_ gestolen in ronde 7, Wellens en Soler waren allebei net op tijd kwijt in Jaén
Mijn jongens staan op punt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:13 schreef Steven184 het volgende:
Met Del Toro, Canal en Tulett in overgebleven groep in Jaen zal @:pistolero wel genoeg punten binnenhalen om mij in te halen deze ronde
Zestiende, ja jammer (voor jou)quote:Op zondag 16 februari 2025 18:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tenzij Milesi morgen gekke dingen doet win je deze ronde. 5e plaats van Rui Costa is denk ik niet genoeg.
Wellens staat nu toch ineens op plek 10. Dus heb ik 8-6 gewonnen mits dit de definitieve uitslag is. Hopelijk hebben ze het goed gezien nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |