Dit lijkt me niet te kloppen gezien Narvaez van mij isquote:Op zondag 16 februari 2025 11:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook zwaar in de CrokyTegen o.a. Laporte, Narvaez, Tiller, Bisegger en Asgreen. Tfoe. @:maxi-mus
5e en 10e = 78 punten volgens mij, dus gelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 08:15 schreef franklop het volgende:
Oorluis, Moschetti, Turgis en Lonardi moeten bij elkaar 79 punten scoren vandaag om @:pistolero te verslaan
Wij noteren een gelijkspel, jawel!quote:Op zondag 16 februari 2025 16:32 schreef franklop het volgende:
[..]
5e en 10e = 78 punten volgens mij, dus gelijk
Of moet nog iemand bij 11/15 zitten
8e als ik het goed heb!quote:Op zondag 16 februari 2025 17:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij noteren een gelijkspel, jawel!
Deze komt best hoog in het all-time lijstje gok ik zo maar.
Dan zakken @Pistolero en ik gelijk een plekje met ons 103-103 gelijk spelquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens mij spelen Fretwork en ik met 109-109 gelijk in ronde 6. Maar kan zijn dat ik iets gemist heb.
En ronde 7 ga ik verliezen omdat Morgado wint, zoals verwacht. Ondanks dat ik prima gescoord heb in Provence.
Het is zo’n jaar
Tenzij Milesi morgen gekke dingen doet win je deze ronde. 5e plaats van Rui Costa is denk ik niet genoeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef Pino112 het volgende:
@:Felagund jouw Ruin Costa en Milesi tegen mijn Mohoric in #7
Is een derde plaats in Almeria 80 punten? Holy shitquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens mij spelen Fretwork en ik met 109-109 gelijk in ronde 6. Maar kan zijn dat ik iets gemist heb.
En ronde 7 ga ik verliezen omdat Morgado wint, zoals verwacht. Ondanks dat ik prima gescoord heb in Provence.
Het is zo’n jaar
Dat zou inderdaad een gevalletje 'voor de poorten van Helheim weggesleept' zijn. Nou ja, ik laat me verrassenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:52 schreef franklop het volgende:
Ronde 7 tegen @:sabata kan ik enkel verliezen als Kuss morgen wint.
Dat zullen wij nog wel eens zien, mannetje.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste en enige punten van David Dekker dit seizoen @:rellende_rotscholier
Ik voel mij bijna schuldigquote:Op zondag 16 februari 2025 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste en enige punten van David Dekker dit seizoen @:rellende_rotscholier
Na een goede start, is mijn team de vorm een beetje kwijt. 2 gelijke spelen en een smadelijke nederlaag tegen Mes in Frankrijk. Dus het wordt tijd dat Pogi uit zijn winterslaap komt en het team op sleeptouw neemt.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maandag tegen het grote probleem dat Pogacar heet @:faraday01 Daarnaast beschikt hij ook nog over Onley
Ergens zaterdagavond jaquote:Op maandag 17 februari 2025 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wtf? Pellizzari is op het laatste moment verdwenen van de startlijst van de UAE Tour.
Die had ik ook nog eens met de prono dus dubbel genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |