Er waren er wel meer ziedendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was wel een knotsgek potje net. Met een voorzichtig ziedende Luuk als toetje.
Die verzorger lol. Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Er waren er wel meer ziedend
Gozubuyuk, de verzorger en die Nagalo zag er ook niet lekker uit met dat natrappen
Schouten heeft echt een hele ernstige vormdip.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef Szura het volgende:
Middenveld van PSV was ook lachwekkend slecht, zoveel balverlies en telkens gevaar in de counter.
En die kans van Bakayoko
Dat rekenen kan Rik maar beter aan anderen overlaten zie ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets. @:zipportal
Omdat jij geen abo hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
Danny de rekeningen weer niet betoald zeker.
Die arme mensenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Paul het volgende:
Was gewoon na 10 jaar maar ingelogd op wij zijn voetbal forum 🤣
Ik zou voor de RKC aanpak gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord laat NAC even uitrazen.
Blijven doneren. @Zipportalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij geen abo hebt
Je wordt bedankt
Vieze vetnekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil nog wel even vermelden dat ik tijdens PSV - Utrecht een kapsalon soldaat heb gemaakt. @:ggmm
Hopoelijk heeft hij gesmaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil nog wel even vermelden dat ik tijdens PSV - Utrecht een kapsalon soldaat heb gemaakt. @:ggmm
Gefeliciteerd maat, al hoopte ik op meer dan een gelijkspelletje. Morgen moet het gaan gebeuren!quote:
Dat gorige zompige bakje voedsel noemenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het voedsel, voordat er iemand lollig gaat doen.
Die hebben wel een goede trainer voor ons denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou voor de RKC aanpak gaan.
Kent de club.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben wel een goede trainer voor ons denk ik
Had Bellingham het maar gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden voetballers die met de hand voor hun mond praten nou echt denken dat ze ooit iets zeggen dat de rest van de wereld interesseert?
Ja. Dat denken ze ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden voetballers die met de hand voor hun mond praten nou echt denken dat ze ooit iets zeggen dat de rest van de wereld interesseert?
Hoeven we die sneue borstklopperij over hoeveel liters bier er doorheen zijn gegaan ook niet aan te horen gelukkig,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord neemt het inmiddels redelijk over. Ik heb ook helemaal geen zin in een blije Sjoerd Mossou.
Ik vind Sjoerd van Ramshorst geen onaardig mens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik ken niet één Sjoerd waarvan ik denk "Ja, dat is nou een volwaardig mens".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |