Dat gorige zompige bakje voedsel noemenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het voedsel, voordat er iemand lollig gaat doen.
Die hebben wel een goede trainer voor ons denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou voor de RKC aanpak gaan.
Kent de club.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben wel een goede trainer voor ons denk ik
Had Bellingham het maar gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden voetballers die met de hand voor hun mond praten nou echt denken dat ze ooit iets zeggen dat de rest van de wereld interesseert?
Ja. Dat denken ze ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden voetballers die met de hand voor hun mond praten nou echt denken dat ze ooit iets zeggen dat de rest van de wereld interesseert?
Als Ajax kampioen wordt mogen jullie hem zeker dankbaar zijn.quote:
Hoeven we die sneue borstklopperij over hoeveel liters bier er doorheen zijn gegaan ook niet aan te horen gelukkig,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord neemt het inmiddels redelijk over. Ik heb ook helemaal geen zin in een blije Sjoerd Mossou.
Ik vind Sjoerd van Ramshorst geen onaardig mens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik ken niet één Sjoerd waarvan ik denk "Ja, dat is nou een volwaardig mens".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |