Sterkte!quote:Op woensdag 16 april 2025 08:44 schreef Debsterr het volgende:
Zoals verwacht is er iets aan het loslaten maar niet alles nog. Dus wordt gebeld voor plannen van een curettage een dezer dagen.
Veel succes en plezier nog met de zwangerschap @:Bami en hopelijk tot over een paar maandjes weer.
Wow zo snel! Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Onze zoon is gisterochtend geboren na een turbobevalling van net iets meer dan drie uurtjes. We maken het goed. Hij is heel groot, 4210 gram bij geboorte. 🤣🤭 Ik ben er goed doorheen gegaan, 1 klein wondje inwendig die ik zonder verdoving heb laten hechten, ging prima. Het na-tijdperk valt me sowieso erg mee t.o.v. de vorige keer, minder klachten!
Dus: turbobevalling die begon met gebroken vliezen wederom, nadien vrij snel gelijk sterke rugweeën, VK gebeld die er snel waren (ook eentje in opleiding, topper!), geen tijd meer om het bevalbad op te zetten, mijn dochter ondertussen opgehaald door oma, uiteindelijk na 10/15 minuten persen in ons eigen ligbad bevallen. 🩵
3 uur, wauw!! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Onze zoon is gisterochtend geboren na een turbobevalling van net iets meer dan drie uurtjes. We maken het goed. Hij is heel groot, 4210 gram bij geboorte. 🤣🤭 Ik ben er goed doorheen gegaan, 1 klein wondje inwendig die ik zonder verdoving heb laten hechten, ging prima. Het na-tijdperk valt me sowieso erg mee t.o.v. de vorige keer, minder klachten!
Dus: turbobevalling die begon met gebroken vliezen wederom, nadien vrij snel gelijk sterke rugweeën, VK gebeld die er snel waren (ook eentje in opleiding, topper!), geen tijd meer om het bevalbad op te zetten, mijn dochter ondertussen opgehaald door oma, uiteindelijk na 10/15 minuten persen in ons eigen ligbad bevallen. 🩵
Ja, en blij dat de VK’s het zagen zitten om in ons ligbad te gaan, ze stelden het ook zelf voor (omdat het te hard ging voor het bevalbad). Dat is lang niet altijd zo, begreep ik van de kraamhulp.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:17 schreef Takkie88 het volgende:
@:Komkommerschijfje: gefeliciteerd! Dat was echt een turbo-bevalling! Mooi dat je dan nog wel in jullie eigen bad kon bevallen.
Hoe reageerde F op haar broertje?
En volgens mij helemaal zoals je gehoopt hadquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Gefeliciteerd! Dat klinkt als een prachtbevalling!quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zo fijn om je hier te zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:39 schreef Zombabe het volgende:
Ik kom ook maar eens binnen geschuifeld
Vandaag 11+2, afgelopen week een goede termijnecho gehad.
Het besef is ondertussen een beetje ingedaald, klachten lijken iets af te nemen, nu vooral genieten
Dank jequote:Op zaterdag 26 april 2025 18:48 schreef Bami het volgende:
[..]
Zo fijn om je hier te zien.
Fijn dat de klachten afnemen!
Gefeliciteerd! Een fijne bevalling zo te lezenquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wat leuk, meisjesmama!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:00 schreef Bami het volgende:
Ohh ja die verhuizing he. Hier ook mijn werkplek naar zolder en die kamer leeg, want Pukje gaat maar die kamer zodat de baby in haar kamertje kan. Of nouja, de babykleding. De baby ligt ws het eerste jaar bij ons, als die een beetje op haar zus lijkt.![]()
![]()
Ohja vandaag dus geslachtsecho gehad, en er komt een zusje bij!
Jaaaaa (beetje late reactie) gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef Cygne het volgende:
Ze is er, na een vlotte bevalling. Weeën waren heftig weer buik/rug/been dus ruggenprik gevraagd en gekregen. Daarna ging het in 1.5u van 4 naar 10. 3 minuten persen en ze was er. 2595 gram. Ze is zo lief.
Yayquote:Op maandag 26 mei 2025 13:08 schreef Bami het volgende:
Ik werd vanochtend in de trein geschopt.
Volgende week vrijdag de 20 weken echo, daarna geloof ik pas ècht dat het een meisje wordt haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |