abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217387774
quote:
17s.gif Op woensdag 16 april 2025 08:44 schreef Debsterr het volgende:
Zoals verwacht is er iets aan het loslaten maar niet alles nog. Dus wordt gebeld voor plannen van een curettage een dezer dagen.

Veel succes en plezier nog met de zwangerschap @:Bami en hopelijk tot over een paar maandjes weer :).
Sterkte! :*

En dankjewel, ik hoop ook heel erg je over een paar maandjes weer te zien hier! O+
pi_217393004
Maandag bloed wezen prikken voor de NIPT (als je haast hebt is het echt een afrader om dat op maandagochtend te doen _O-) en vandaag de uitslag al binnen! Helemaal goed, dus dat is erg fijn. O+
pi_217398911
Onze zoon is gisterochtend geboren na een turbobevalling van net iets meer dan drie uurtjes. We maken het goed. Hij is heel groot, 4210 gram bij geboorte. 🤣🤭 Ik ben er goed doorheen gegaan, 1 klein wondje inwendig die ik zonder verdoving heb laten hechten, ging prima. Het na-tijdperk valt me sowieso erg mee t.o.v. de vorige keer, minder klachten!

Dus: turbobevalling die begon met gebroken vliezen wederom, nadien vrij snel gelijk sterke rugweeën, VK gebeld die er snel waren (ook eentje in opleiding, topper!), geen tijd meer om het bevalbad op te zetten, mijn dochter ondertussen opgehaald door oma, uiteindelijk na 10/15 minuten persen in ons eigen ligbad bevallen. 🩵
pi_217399324
@Komkommerschijfje: gefeliciteerd! Dat was echt een turbo-bevalling! Mooi dat je dan nog wel in jullie eigen bad kon bevallen.
Hoe reageerde F op haar broertje?
pi_217399724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Onze zoon is gisterochtend geboren na een turbobevalling van net iets meer dan drie uurtjes. We maken het goed. Hij is heel groot, 4210 gram bij geboorte. 🤣🤭 Ik ben er goed doorheen gegaan, 1 klein wondje inwendig die ik zonder verdoving heb laten hechten, ging prima. Het na-tijdperk valt me sowieso erg mee t.o.v. de vorige keer, minder klachten!

Dus: turbobevalling die begon met gebroken vliezen wederom, nadien vrij snel gelijk sterke rugweeën, VK gebeld die er snel waren (ook eentje in opleiding, topper!), geen tijd meer om het bevalbad op te zetten, mijn dochter ondertussen opgehaald door oma, uiteindelijk na 10/15 minuten persen in ons eigen ligbad bevallen. 🩵
Wow zo snel! Gefeliciteerd. O+ O+
pi_217400472
quote:

3 uur, wauw!! gefeliciteerd!
pi_217408637
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 08:17 schreef Takkie88 het volgende:
@:Komkommerschijfje: gefeliciteerd! Dat was echt een turbo-bevalling! Mooi dat je dan nog wel in jullie eigen bad kon bevallen.
Hoe reageerde F op haar broertje?
Ja, en blij dat de VK’s het zagen zitten om in ons ligbad te gaan, ze stelden het ook zelf voor (omdat het te hard ging voor het bevalbad). Dat is lang niet altijd zo, begreep ik van de kraamhulp.
F. is zo ontzettend trots en heel erg begaan met hem. Echt zo mooi om te zien!
pi_217409016
quote:

En volgens mij helemaal zoals je gehoopt had O+ wat fijn! Van harte!!
:)
pi_217409526
quote:

Gefeliciteerd! Dat klinkt als een prachtbevalling! O+
pi_217471406
Ik kom ook maar eens binnen geschuifeld :)

Vandaag 11+2, afgelopen week een goede termijnecho gehad.
Het besef is ondertussen een beetje ingedaald, klachten lijken iets af te nemen, nu vooral genieten O+
pi_217473649
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:39 schreef Zombabe het volgende:
Ik kom ook maar eens binnen geschuifeld :)

Vandaag 11+2, afgelopen week een goede termijnecho gehad.
Het besef is ondertussen een beetje ingedaald, klachten lijken iets af te nemen, nu vooral genieten O+
Zo fijn om je hier te zien. O+

Fijn dat de klachten afnemen!
pi_217482152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 18:48 schreef Bami het volgende:

[..]
Zo fijn om je hier te zien. O+

Fijn dat de klachten afnemen!
Dank je O+

Hoe gaat het nu met jou?
pi_217483494
Hier nemen de klachten eindelijk ook wat stabieler af. Ben veel en lang misselijk geweest en dat vond ik wel erg vermoeiend.

Morgen de 13 weken echo, ook weer even spannend!
pi_217490079
Goede echo gehad. O+
  Redactie Frontpage dinsdag 29 april 2025 @ 07:18:33 #190
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217491111
quote:

Gefeliciteerd! Een fijne bevalling zo te lezen :Y
Heel veel geluk met jullie zoon! O+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
pi_217492704
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 21:57 schreef Bami het volgende:
Goede echo gehad. O+
Wat fijn O+
pi_217510444
NIPT was goed O+

Gisteren verder intake bij de gyn gehad. Glucose test (want moeder met diabetes) en een bezoekje langs internist (ivm longembolie in verleden) zijn toegevoegd aan de lijst van medische checks.

Maar ik was ook de laatste van de dag, dus mocht even baby gluren O+ kleine stuiterbal met vingertjes en voetjes en kaken :D
pi_217576393
13 weken echo was goed O+

En vandaag ook precies 13 weken, dus officieel 2e trimester!
Ben langzaamaan (heeeel langzaam) al begonnen met het verhuizen van mijn werkplek naar zolder zodat ik over een paar weken met de babykamer aan de slag kan. Het wordt steeds echter zo O+
pi_217603666
Ohh ja die verhuizing he. Hier ook mijn werkplek naar zolder en die kamer leeg, want Pukje gaat maar die kamer zodat de baby in haar kamertje kan. Of nouja, de babykleding. De baby ligt ws het eerste jaar bij ons, als die een beetje op haar zus lijkt. :') O+

Ohja vandaag dus geslachtsecho gehad, en er komt een zusje bij!
pi_217609162
Wat leuk, twee dametjes! En sterkte alvast. :D
pi_217612329
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 19:00 schreef Bami het volgende:
Ohh ja die verhuizing he. Hier ook mijn werkplek naar zolder en die kamer leeg, want Pukje gaat maar die kamer zodat de baby in haar kamertje kan. Of nouja, de babykleding. De baby ligt ws het eerste jaar bij ons, als die een beetje op haar zus lijkt. :') O+

Ohja vandaag dus geslachtsecho gehad, en er komt een zusje bij!
Wat leuk, meisjesmama! :)
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:20:42 #197
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_217630424
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef Cygne het volgende:
Ze is er, na een vlotte bevalling. Weeën waren heftig weer buik/rug/been dus ruggenprik gevraagd en gekregen. Daarna ging het in 1.5u van 4 naar 10. 3 minuten persen en ze was er. 2595 gram. Ze is zo lief.
Jaaaaa (beetje late reactie) gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_217758017
Ik werd vanochtend in de trein geschopt. O+
Volgende week vrijdag de 20 weken echo, daarna geloof ik pas ècht dat het een meisje wordt haha.
pi_217787448
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:08 schreef Bami het volgende:
Ik werd vanochtend in de trein geschopt. O+
Volgende week vrijdag de 20 weken echo, daarna geloof ik pas ècht dat het een meisje wordt haha.
Yay O+
pi_217833436
Vandaag weer even mogen spieken bij de gyn O+

Had een extra afspraak nav een consult bij de hematoloog. Ivm medisch verleden moest er een risico-inschatting worden gedaan om te bepalen of ik tijdens de zwangerschap antistolling moest spuiten. Uitkomst, dat hoeft niet *O* Wel in het kraambed tot 6 weken na de bevalling, maar die had ik wel verwacht.
Wat ik niet had verwacht, is dat ik nu in principe kan worden overgedragen aan de verloskundige.. Ik ging er altijd vanuit dat ik medisch was en dus niet hoefde na te denken over de locatie van de bevalling. Daar ga ik dus nog een nachtje (of langer) over slapen :)

En misschien dat ik gisteren de baby heb gevoeld? Alsof er een beestje aan de binnenkant van mn buik kriebelde, heel kort. Wel wat vroeg, 16+3.. Maar het was wel een gevoel dat ik niet herkende, dus ik houd me gewoon voor dat het beeb was O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')