Oprechte vraag hoor, je kan toch op de echo wel zien of het er nu nog zit?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:21 schreef mignonne het volgende:
Beste is dan nu bellen en niet pas vanmiddag daar zeggen. Niet elke verloskundige kan en mag echo's maken bij die termijn. Dus als ze je ingepland hebben bij iemand die dat niet kan dan is het heel jammer maar kan ze je niet vandaag helpen. Wellicht dat je dan vandaag gezien kan worden voor echo en anders maandag.
Realiseer je wel dat hoe naar het ook is, een echo natuurlijk niets veranderd aan de uitkomst en dat het ook alleen maar zekerheid geeft over dat moment. Het geeft nooit meer garanties dan afwachten zonder echo. Ik snap dat je heel nieuwsgierig bent hoor daar niet van. Bloedverlies in eerste trimester komt bij de helft van alle zwangerschappen voor.
Je ziet op de echo inderdaad of het er nog zit. Maar dat betekent niet dat het niet een uur later alsnog mis kan gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Oprechte vraag hoor, je kan toch op de echo wel zien of het er nu nog zit?
Bedoel je dan dat het geen garantie geeft of het zo blijft de komende week?
Ach wat goed zeg!!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:20 schreef Bami het volgende:
Intake gehad, was idd bij een collega die geen echoscopiste is maar ze wilde wel even voor me spieken of het hartje nog klopte. Dat was zo en we zagen zelfs al een druk bewegende baby.Dus voor nu weer helemaal gerustgesteld, en op naar de termijnecho volgende week.
Ze benadrukte ook wel dat dit geen garantie is dat het nu echt goed zit (want zij doet geen metingen dus stel dat de baby opeens 5 dagen achterloopt in groei dan is er nog steeds iets mis), maar ik weet iig dat de baby het nu nog doet en dat is voor nu ruim voldoende.
39+6 bij haar, dus keurig op tijd. Ik hoop dat deze wel ietsje eerder komt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:34 schreef Bami het volgende:
Dat eerste trimester duurt technisch gezien het kortst omdat je de eerste twee weken cadeau krijgt, maar ik vind hem zo intens lang voelen.
Ben heeel benieuwd wanneer hij zich aandient @:Komkommerschijfje! Je dochter liet niet mega lang op zich wachten toch, als ik het me goed herinner?
Rustig, mijn lijf doet helemaal nietsquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:57 schreef Bami het volgende:
@:Debsterr Hoe is het nu? Wanneer heb je de tweede echo?
Oh al gekozen voor curretage ja, niet de medicatie? Ik herken wel dat het mentaal echt anders voelt als je al een kindje hebt. Alsnog heel naar allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rustig, mijn lijf doet helemaal niets, mentaal gaat het wel, is toch weer heel anders dan toen we nog helemaal geen kindje hadden. Morgenmiddag 16 uur de echo. Gok dan donderdag naar de gyn en wil dan volgende week woensdag de curettage plannen, dan heb ik 2 dagen om even bij te komen (woensdag en donderdag is muppet naar de KDV).
Voor mezelf wel die keuze gemaakt idd. Vorige keer gaf medicatie wel helse kramp maar geen (direct) resultaat, kwam pas paar dagen later. Die onvoorspelbaarheid zie ik niet zitten met een dreumes in huis.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:14 schreef Bami het volgende:
[..]
Oh al gekozen voor curretage ja, niet de medicatie? Ik herken wel dat het mentaal echt anders voelt als je al een kindje hebt. Alsnog heel naar allemaal natuurlijk.![]()
Sterkte morgen iig, en in de dagen daarna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:14 schreef Bami het volgende:
Vandaag termijnecho gehad, uitgerekende datum is vastgesteld op 31-10.
Er werd lekker gestuiterd, zo leuk om te zien.![]()
Er werd lekker gestuiterd, zo leuk om te zien.Zo leuk! De uitgerekende datum van mijn oudste was ook 31-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er werd lekker gestuiterd, zo leuk om te zien.Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, nada, niente hiero.![]()
Er werd lekker gestuiterd, zo leuk om te zien.Het linkje werkt niet (meer) maar wat fijn dat je mooie beelden hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh weird bij mij doet hij het wel gewoon, ook in een incognito tabblad. Maar dankjewel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:43 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Het linkje werkt niet (meer) maar wat fijn dat je mooie beelden hebt gehad
Woensdagochtend leek het te beginnen, maar niet doorgezet. Had toen al wel de echo afgezegd. Vrijdag ook weer wat mild bloedverlies maar ook niet doorgezet. Morgenmiddag afspraak ziekenhuis. Dus het is allemaal maar matig...quote:Op maandag 14 april 2025 07:53 schreef Bami het volgende:
@:Debsterr Hoe is het bij en met jou gegaan afgelopen week?
Mehhh wat stom.quote:Op maandag 14 april 2025 08:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woensdagochtend leek het te beginnen, maar niet doorgezet. Had toen al wel de echo afgezegd. Vrijdag ook weer wat mild bloedverlies maar ook niet doorgezet. Morgenmiddag afspraak ziekenhuis. Dus het is allemaal maar matig...
quote:Op woensdag 16 april 2025 08:44 schreef Debsterr het volgende:
Zoals verwacht is er iets aan het loslaten maar niet alles nog. Dus wordt gebeld voor plannen van een curettage een dezer dagen.
Veel succes en plezier nog met de zwangerschap @:Bami en hopelijk tot over een paar maandjes weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |