Ik duim!quote:Op maandag 31 maart 2025 08:20 schreef Debsterr het volgende:
Fijn om te horen @:cygne
Vandaag is de dag.. nog even doorbijten tot 16:30.
Wat naarquote:Op maandag 31 maart 2025 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Helaas. Er zit wel iets maar (veel) te klein voor hoe ver ik zou moeten zijn. Nog een controle echo volgende week voor de zekerheid maar kans is erg klein dat het een goede uitkomst heeft.
Sterktequote:Op maandag 31 maart 2025 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Helaas. Er zit wel iets maar (veel) te klein voor hoe ver ik zou moeten zijn. Nog een controle echo volgende week voor de zekerheid maar kans is erg klein dat het een goede uitkomst heeft.
quote:Op maandag 31 maart 2025 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Ah nee, verdoriequote:Op maandag 31 maart 2025 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Ahhh nee.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Hè gets, sterkte.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Daarvoor is het verschil te groot helaas. Meting zegt ongeveer 5 a 5,5 en zou met grote zekerheid 7+4 moeten zijn. Dus ik ga er vanuit dat we volgende week geen positief nieuws krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 01:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Hè gets, sterkte.Is er een kans dat je anders gewoon korter zwanger bent? Niet om het goed te praten of om valse hoop te geven, maar ik heb werkelijk geen idee hoeveel een paar dagen kan schelen qua groei bij zo’n korte termijn.
Wat jammer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarvoor is het verschil te groot helaas. Meting zegt ongeveer 5 a 5,5 en zou met grote zekerheid 7+4 moeten zijn. Dus ik ga er vanuit dat we volgende week geen positief nieuws krijgen.
Snap dat je daar van schrikt.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:16 schreef Bami het volgende:
Gisteravond bloed afgeveegd. Meteen paniek natuurlijk.Het was maar een paar druppels en ik ben verkouden dus aan het hoesten en niezen, dus op zich is het prima verklaarbaar. Maar gecombineerd met minder (heftige) klachten de afgelopen week en mijn ervaring uit het verleden heb ik mega slecht geslapen. Tot nu toe verder geen bloed meer gezien gelukkig, maar wat haat ik het eerste trimester zeg.
Ach... Wat een onzekerheid nog he.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:16 schreef Bami het volgende:
Gisteravond bloed afgeveegd. Meteen paniek natuurlijk.Het was maar een paar druppels en ik ben verkouden dus aan het hoesten en niezen, dus op zich is het prima verklaarbaar. Maar gecombineerd met minder (heftige) klachten de afgelopen week en mijn ervaring uit het verleden heb ik mega slecht geslapen. Tot nu toe verder geen bloed meer gezien gelukkig, maar wat haat ik het eerste trimester zeg.
Thanks.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:20 schreef Cygne het volgende:
[..]
Snap dat je daar van schrikt.![]()
Ik heb dit echt met alle doorgaande zwangerschappen wel gehad.
Succes, ik hoop dat ze met je meedenkt en je wat meer zekerheid weer kunt krijgen...!quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:52 schreef Bami het volgende:
Vandaag intake bij de verloskundige. Dat is zonder echo oid maar ik ga wel vragen wat er mogelijk is. Termijnecho staat voor 10 april gepland maar ik heb steeds meer het gevoel dat het misschien toch niet goed zit, en dan is 10 april wel lang wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |