abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217104133
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:56 schreef Cygne het volgende:
Baby is teruggedraaid en ligt weer goed en ingedaald, nog niet vast. Haar groei is wel wat af te buigen en ik sta zelf ook een beetje op instorten. Gynaecoloog vroeg wat ik ervan vond om de afspraak van volgende week vrijdag te laten vervallen en in plaats daarvan de inleiding op die dag te plannen.

Kijk er zo naar uit om niet meer elke dag ziek te zijn en vooral naar haar komst ook. O+
Spannend, maar dan is het bijna zover. 🥰
pi_217104215
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:56 schreef Cygne het volgende:
Baby is teruggedraaid en ligt weer goed en ingedaald, nog niet vast. Haar groei is wel wat af te buigen en ik sta zelf ook een beetje op instorten. Gynaecoloog vroeg wat ik ervan vond om de afspraak van volgende week vrijdag te laten vervallen en in plaats daarvan de inleiding op die dag te plannen.

Kijk er zo naar uit om niet meer elke dag ziek te zijn en vooral naar haar komst ook. O+
Och klinkt alsof het tijd is dat ze bij jullie komt idd. O+ Hopelijk lukt het om het nog vol te houden tot dan!

Ik voel me wel een beetje schuldig naar peuter. Heb zoveel minder puf en geduld voor haar. Kijk echt heel erg uit naar het einde van het eerste trimester.
pi_217128833
Maandag de echo. Eindelijk.
Ben er mentaal wel erg aan toe ondertussen! Nog even volhouden. :D

@Debsterr Hoe is het bij jou ondertussen?
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:22:32 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217129529
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:09 schreef Bami het volgende:
Maandag de echo. Eindelijk.
Ben er mentaal wel erg aan toe ondertussen! Nog even volhouden. :D

@:Debsterr Hoe is het bij jou ondertussen?
Hoe laat mag je? Ik wil ook haha maar pffff nog ruim een week.

Op zich prima, begin wel wat vermoeidheid te voelen nu. Dus vandaag met man erbij zorgen dat huishouden op orde is, kan ik morgen hopelijk beetje ontspannen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_217129562
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Hoe laat mag je? Ik wil ook haha maar pffff nog ruim een week.

Op zich prima, begin wel wat vermoeidheid te voelen nu. Dus vandaag met man erbij zorgen dat huishouden op orde is, kan ik morgen hopelijk beetje ontspannen :).
Ja lang wachten he. Ik blijf ook maar twijfelen over of het goed zit, ipv vertrouwen op mijn goede onderbuikgevoel. Logisch, maar ook vermoeiend. 15u pas helaas.

Ik doe in het weekend alle middagdutjes mee met Pukje nu haha, kan rustig een uur slapen dan. Hopelijk lukt het idd om morgen je rust te pakken!
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:50:28 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217134497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Bami het volgende:

[..]
Ja lang wachten he. Ik blijf ook maar twijfelen over of het goed zit, ipv vertrouwen op mijn goede onderbuikgevoel. Logisch, maar ook vermoeiend. 15u pas helaas.

Ik doe in het weekend alle middagdutjes mee met Pukje nu haha, kan rustig een uur slapen dan. Hopelijk lukt het idd om morgen je rust te pakken!
Was even vergeten dat ik in de middag een verjaardag heb en in de avond uit eten. Oeps :@.
pi_217135251
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Was even vergeten dat ik in de middag een verjaardag heb en in de avond uit eten. Oeps :@.
Hahahaha. Wel extra handig dat het huis al op orde is dan.
Ik heb morgen een spelletjesmiddag en avond, met hoe misselijk ik nu elke dag ben heb ik daar zo ontzettend geen zin in. :')
pi_217138077
Spannend en slopend die eerste weken, dames! Je kunt het wel voorbij kijken, dat eerste trimester…

Hier bijna ‘meldplicht’, toch? A.s. maandag 37 weken. Het hoeft van mij niet meer tot 14 april te duren, hoor. Laat maar komen, begin april ofzo. Het meeste is al helemaal klaar, zelfs de traktatietasjes van mijn oudste staan al gereed. Oh en ik moet eerst nog twee ‘goede’ proefdrukken van de geboortekaartjes ontvangen, hopelijk is 1 van die 2 perfect en kan ik dat ook van het lijstje halen. :D
  maandag 24 maart 2025 @ 07:48:40 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217162353
Succes vandaag Bami!
pi_217162436
quote:
17s.gif Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Debsterr het volgende:
Succes vandaag Bami!
Thanks! O+
Was het maar 15u haha. Eeeeven volhouden nog.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:04:54 #86
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217162573
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 05:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Spannend en slopend die eerste weken, dames! Je kunt het wel voorbij kijken, dat eerste trimester…

Hier bijna ‘meldplicht’, toch? A.s. maandag 37 weken. Het hoeft van mij niet meer tot 14 april te duren, hoor. Laat maar komen, begin april ofzo. Het meeste is al helemaal klaar, zelfs de traktatietasjes van mijn oudste staan al gereed. Oh en ik moet eerst nog twee ‘goede’ proefdrukken van de geboortekaartjes ontvangen, hopelijk is 1 van die 2 perfect en kan ik dat ook van het lijstje halen. :D
Die proefdrukken zijn wel zo'n afvink ding he voor mentale rust :D. gefeliciteerd met 37 weken, hopelijk duurt het niet nog zolang idd.
pi_217166122
Alles goed! *O* O+ En het is er ook maar eentje! *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 maart 2025 @ 16:01:34 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217166201
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef Bami het volgende:
Alles goed! *O* O+ En het is er ook maar eentje! *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha congrats! Vooral dat het er 1 is *O*
pi_217166208
quote:
17s.gif Op maandag 24 maart 2025 16:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Haha congrats! Vooral dat het er 1 is *O*
Dat was echt de grootste angst. :') Ik wilde er heel erg ontzettend geen 2, maar ook heel graag wel 1. Dus de best mogelijke uitkomst nu. *O*
pi_217166575
Bami *O* O+
pi_217167541
Fijn, zeg! Ik was ook het meest blij bijna dat het bij ons inderdaad ook maar één kindje was. :D
Hoe ver ben je nu naar schatting?

Hier inderdaad meldplicht, 37 weken zwanger.
Cygne, jullie gaan haar eind deze week ontmoeten? 🥰
pi_217169872
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, zeg! Ik was ook het meest blij bijna dat het bij ons inderdaad ook maar één kindje was. :D

Jaaa, vrijdag op z'n laatst. Loop echt op m'n tandvlees inmiddels. Morgen gynaecoloog.

38+2 vandaag. Blijf het een raar idee vinden.
pi_217170507
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:

De meting kwam nu uit op 8 weken en 1 dag, ik dacht zelf dat ik vandaag 8 weken was. Over 2,5 week termijnecho dus dan weten we de datum zeker. :D

Ohh het mag gewoon vanaf nu! Wat denk je zelf dat het wordt, rondom de uitgerekende datum of eerder/later?

Cygne, zo bizar dat je haar al bijna gaat ontmoeten. O+
pi_217171015
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef Bami het volgende:

[..]
De meting kwam nu uit op 8 weken en 1 dag, ik dacht zelf dat ik vandaag 8 weken was. Over 2,5 week termijnecho dus dan weten we de datum zeker. :D

Ohh het mag gewoon vanaf nu! Wat denk je zelf dat het wordt, rondom de uitgerekende datum of eerder/later?

Cygne, zo bizar dat je haar al bijna gaat ontmoeten. O+
Fijn, al 8 weken. Zet ‘m op met wachten weer de volgende weken. En sterkte met de kwaaltjes.

Ik hoop dat hij volgende week ook ergens al komt, mag van mij best. Tussen 38 en 39 zou ik prima vinden! Mijn oudste kwam met 39+6, dus die was precies op tijd. Ik denk eerlijk gezegd dat ik de 39 wel net voorbij ga. Dus nog even twee weken wachten waarschijnlijk. Maar volgende week mag dus al wat ons betreft, ik ben echt enorm qua buikomvang. 🤣 Alles is dus zo goed als klaar. Wiegje moet nog in elkaar gezet worden, maar dat doet man als hij geboren is. Ik wil eigenlijk dat hij het dit weekend al gaat doen als hij er nog niet is. 🤣 Ook de box en de Tripp Trapp moeten nog klaargezet worden. Maar zijn van die dingen die nu allemaal nog ‘in de weg’ staan.
pi_217171022
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 21:17 schreef Cygne het volgende:

[..]
Jaaa, vrijdag op z'n laatst. Loop echt op m'n tandvlees inmiddels. Morgen gynaecoloog.

38+2 vandaag. Blijf het een raar idee vinden.
Nog max. een paar dagen dus, zo spannend. 🥰
pi_217174830
Gestript zojuist, had 2 cm ontsluiting. Inleiding verplaatst naar donderdag. Kinderen gaan vanacht logeren. Honden ook. Afwachten maar.
pi_217175825
Spannend! Het is hier sinds vannacht / de vroege ochtend ook aan het rommelen. Heel de tijd lage rugpijn (niet met vlagen) en ik heb ook rommelende darmen. Die darmen herken ik van de vorige keer. Geen idee of het doorzet of niet, waarschijnlijk niet, maar het voelt wel weer spannend!
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:55:14 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217184237
Succes vandaag dames :* wie weet zijn er ineens 2 verse baby's vandaag of morgen O+ *O*
pi_217184639
Gisteren opgenomen vanwege te ruim heldelrood bloedverlies na het strippen. 3cm ontsluiting maar zette niet door. Nachtje gelogeerd met sedatie en net vliezen gebroken en weeënopwekkers gekregen.
pi_217184988
Zet ‘m op @Cygne en @Komkommerschijfje (als het doorgezet heeft) O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')