Spannend, maar dan is het bijna zover. 🥰quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:56 schreef Cygne het volgende:
Baby is teruggedraaid en ligt weer goed en ingedaald, nog niet vast. Haar groei is wel wat af te buigen en ik sta zelf ook een beetje op instorten. Gynaecoloog vroeg wat ik ervan vond om de afspraak van volgende week vrijdag te laten vervallen en in plaats daarvan de inleiding op die dag te plannen.
Kijk er zo naar uit om niet meer elke dag ziek te zijn en vooral naar haar komst ook.
Och klinkt alsof het tijd is dat ze bij jullie komt idd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:56 schreef Cygne het volgende:
Baby is teruggedraaid en ligt weer goed en ingedaald, nog niet vast. Haar groei is wel wat af te buigen en ik sta zelf ook een beetje op instorten. Gynaecoloog vroeg wat ik ervan vond om de afspraak van volgende week vrijdag te laten vervallen en in plaats daarvan de inleiding op die dag te plannen.
Kijk er zo naar uit om niet meer elke dag ziek te zijn en vooral naar haar komst ook.
Hoe laat mag je? Ik wil ook haha maar pffff nog ruim een week.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:09 schreef Bami het volgende:
Maandag de echo. Eindelijk.
Ben er mentaal wel erg aan toe ondertussen! Nog even volhouden.
@:Debsterr Hoe is het bij jou ondertussen?
Ja lang wachten he. Ik blijf ook maar twijfelen over of het goed zit, ipv vertrouwen op mijn goede onderbuikgevoel. Logisch, maar ook vermoeiend. 15u pas helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe laat mag je? Ik wil ook haha maar pffff nog ruim een week.
Op zich prima, begin wel wat vermoeidheid te voelen nu. Dus vandaag met man erbij zorgen dat huishouden op orde is, kan ik morgen hopelijk beetje ontspannen.
Was even vergeten dat ik in de middag een verjaardag heb en in de avond uit eten. Oepsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja lang wachten he. Ik blijf ook maar twijfelen over of het goed zit, ipv vertrouwen op mijn goede onderbuikgevoel. Logisch, maar ook vermoeiend. 15u pas helaas.
Ik doe in het weekend alle middagdutjes mee met Pukje nu haha, kan rustig een uur slapen dan. Hopelijk lukt het idd om morgen je rust te pakken!
Hahahaha. Wel extra handig dat het huis al op orde is dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was even vergeten dat ik in de middag een verjaardag heb en in de avond uit eten. Oeps.
Die proefdrukken zijn wel zo'n afvink ding he voor mentale rustquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Spannend en slopend die eerste weken, dames! Je kunt het wel voorbij kijken, dat eerste trimester…
Hier bijna ‘meldplicht’, toch? A.s. maandag 37 weken. Het hoeft van mij niet meer tot 14 april te duren, hoor. Laat maar komen, begin april ofzo. Het meeste is al helemaal klaar, zelfs de traktatietasjes van mijn oudste staan al gereed. Oh en ik moet eerst nog twee ‘goede’ proefdrukken van de geboortekaartjes ontvangen, hopelijk is 1 van die 2 perfect en kan ik dat ook van het lijstje halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef Bami het volgende:
Alles goed!![]()
En het is er ook maar eentje!
![]()
Haha congrats! Vooral dat het er 1 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat was echt de grootste angst.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha congrats! Vooral dat het er 1 is
Jaaa, vrijdag op z'n laatst. Loop echt op m'n tandvlees inmiddels. Morgen gynaecoloog.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, zeg! Ik was ook het meest blij bijna dat het bij ons inderdaad ook maar één kindje was.
Hoe ver ben je nu naar schatting?
Hier inderdaad meldplicht, 37 weken zwanger.
Cygne, jullie gaan haar eind deze week ontmoeten? 🥰
De meting kwam nu uit op 8 weken en 1 dag, ik dacht zelf dat ik vandaag 8 weken was. Over 2,5 week termijnecho dus dan weten we de datum zeker.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, zeg! Ik was ook het meest blij bijna dat het bij ons inderdaad ook maar één kindje was.
Hoe ver ben je nu naar schatting?
Hier inderdaad meldplicht, 37 weken zwanger.
Cygne, jullie gaan haar eind deze week ontmoeten? 🥰
Fijn, al 8 weken. Zet ‘m op met wachten weer de volgende weken. En sterkte met de kwaaltjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef Bami het volgende:
[..]
De meting kwam nu uit op 8 weken en 1 dag, ik dacht zelf dat ik vandaag 8 weken was. Over 2,5 week termijnecho dus dan weten we de datum zeker.
Ohh het mag gewoon vanaf nu! Wat denk je zelf dat het wordt, rondom de uitgerekende datum of eerder/later?
Cygne, zo bizar dat je haar al bijna gaat ontmoeten.
Nog max. een paar dagen dus, zo spannend. 🥰quote:Op maandag 24 maart 2025 21:17 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jaaa, vrijdag op z'n laatst. Loop echt op m'n tandvlees inmiddels. Morgen gynaecoloog.
38+2 vandaag. Blijf het een raar idee vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |