Waar ben je als Heraclied bang voor?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit was dan ook weer niet de bedoeling. Kom op Utrecht!
Dat we de beker niet gaan winnen en dat we toch nog play-offs voor promotie/degradatie moeten gaan spelen. Maar je doelt waarschijnlijk op de stand van Utrecht - Almere, ik woon redelijk in de buurt van Utrecht en zie ze dus ook graag floreren.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar ben je als Heraclied bang voor?
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen wilden Jan Rons bij topclubs en bij Oranje. (lol)
Niet dit.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je hierop?
Oh, leuk voor die jongen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een jeugdspeler van 16 die zijn debuut maakt.
Je bent zelf een kutclubquote:Op zondag 9 februari 2025 14:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
FC Utrecht, het blijft een kutclub.
quote:90+4'
De scheidsrechter geeft een gele kaart aan Ricardo Visus (Almere City FC) voor praten. Hij moet nu de rest van de wedstrijd oppassen.
Als je wint heb je vrienden?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:18 schreef Viesdik het volgende:
en dan een treiterlied door de stadionspeakers na fluitsingnaal
@Paul toch een kunst op zich hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Thuis verliezen van Fortuna en Almere, ook knap.
Ja, en?quote:
Zijn 2 wedstrijden aan de gang, dan kan je toch zeggen 1-0 rkc? Zijn maar 3 extra lettersquote:
Dit is dan een BVO. Ons veldje onderhouden door Henk met een hark ligt er een stuk beter bij.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef GGMM het volgende:
Zo'n veld zou gewoon verboden moeten worden
Broeby, leuk verzonnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator snapt niet zo goed dat broeby 100 keer per wedstrijd op de grond ligt
3e semester, 2e jaar Harvard behandelt het belang van een goede grasmat voor het spelen van voetbal.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
het is allemaal de schuld van het veld weer
iedere tegenstander moet daar op spelen
Nou vooruit, omdat de tegenstander ook 3 letters heeft en het dan niet ineens een heel opstel wordt zal ik het in mijn overwegingen meenemenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn 2 wedstrijden aan de gang, dan kan je toch zeggen 1-0 rkc? Zijn maar 3 extra letters
Harvard zegt ook dat de omstandigheden per minuut kunnen verschillen en je daar op moet aanpassen om een resultaat te kunnen bereiken.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
3e semester, 2e jaar Harvard behandelt het belang van een goede grasmat voor het spelen van voetbal.
Dat siert jequote:Op zondag 9 februari 2025 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat de tegenstander ook 3 letters heeft en het dan niet ineens een heel opstel wordt zal ik het in mijn overwegingen meenemen
Als ik tegen jou voor de wedstrijd had gezegd dat RKC met 2-0 op voorsprong zou komen dan had je mij uitgelachenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik tegen jou had gezegd dat RKC met 2-0 op voorsprong zou komen dan had je mij uitgelachen
Wat ligt er aan het veld?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ligt het plots aan het veld.
Ajax is ook Ajax weer.
De tribunesquote:
het is ook wat gemakkelijker tegen Thomas Beelen en Gernot Trauner dan pakweg Guth en Dijks.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brobbey scoort alleen tegen Feyenoord.
Ueda kan hierover meepraten.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef KingRoland het volgende:
Altijd wat te zeiken jullie. Eerst zeiken over weghorst speelt hij niet, dan zeiken over brobbey.
Wat zielig
Die deed gisteren ook niet mee inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda kan hierover meepraten.
Begon op de bank inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die deed gisteren ook niet mee inderdaad
Waarom waren er zoveel lege plekken in het stadion?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begon op de bank inderdaad.
Onbegrijpelijke keuze.
Het was koudquote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom waren er zoveel lege plekken in het stadion?
Het HONDSTROUWE publiek blijft massaal thuis als het even wat minder gaat.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een warm land zijn die mietjes er opeens wel bij.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het HONDSTROUWE publiek blijft massaal thuis als het even wat minder gaat.
Maar oeh tegen Milan zijn er kaarten verkocht@:caland
Allemaal de schuld van Arne.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
het was een straf van de knjb wegens voorwerk afsteken grote vriend....quote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het HONDSTROUWE publiek blijft massaal thuis als het even wat minder gaat.
Maar oeh tegen Milan zijn er kaarten verkocht@:caland
De u en de o zitten niet eens naast elkaar op het toetsenbordquote:Op zondag 9 februari 2025 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was een straf van de knjb wegens voorwerk afsteken grote vriend....
Klaas heeft een speciaal toetsenbordquote:Op zondag 9 februari 2025 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De u en de o zitten niet eens naast elkaar op het toetsenbord
Is dat zoiets als een mannelijke voorbips?quote:
In Limburg kunnen ze NIKS.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is dan een BVO. Ons veldje onderhouden door Henk met een hark ligt er een stuk beter bij.
Mooi om eens de machinekamer te zien van al die stukjes proza.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dat klopt
Koningquote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dat klopt
De belettering van de entertoets is nog mooi intact.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om eens de machinekamer te zien van al die stukjes proza.
er zit geen belettering op....het is doorzichtigquote:Op zondag 9 februari 2025 15:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De belettering van de entertoets is nog mooi intact.
Klaas heeft een droge huid.
Fijne dag gewenstquote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Fijne middag allen.
Fijn dat jij ook hoopt op een overwinning van Fortunaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Fijne middag maatquote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Houdoequote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Is een kwaliteitquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo gaat dat al het hele seizoen.
Om toch met 0-1 te winnen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal is al popcorn aan het maken voor vannacht tijdens de Superbowl
voor een speler waar ajax 20 miljoen voor betaald heeft is het wel slecht jahquote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef bbuddybb het volgende:
Brobbey kan er echt helemaal niets van.
Best knap.
Ik had een extreem grote entertoets verwachtquote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om eens de machinekamer te zien van al die stukjes proza.
Er is weinig erotischer dan een Vlaams blondje met een zachte Gquote:
Vlaams >>> Brabantsquote:Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is weinig erotischer dan een Vlaams blondje met een zachte G
Nogal. Ze ziet er weer leuk uitquote:
Die zou je toch weer op het vliegtuig naar Burkina Faso zetten.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Traore heeft teveel naar Osman gekeken vorige week.
Typische Utrechter hequote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef Paul het volgende:
Hopelijk Ajax verliezen maakt het weekend nog beetje goed
Tot volgende week grote vriend.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
Als Weghorst er in komt zet ik de tv uit.
Die gaat 'm maken hoor. Veld past echt helemaal bij hem.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
Als Weghorst er in komt zet ik de tv uit.
Bijzonder klein mannetje jaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef RipCity het volgende:
Wie is die lilliputter die erin komt bij ajax
Met wie heb jij voor het laatst medelijden gehad?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef GGMM het volgende:
De scheidsrechter begint ook medelijden te krijgen met Traoré
Je toetsenbord zit weer scheefquote:Op zondag 9 februari 2025 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
schijitrechter gaat 5 minuten met de trainer praten
Het is er weer eentje uit de koopjesbakquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef GGMM het volgende:
Als dit een voorbode is van hoe Edvardsen gaat spelen mag hij weer snel weg
Klaassen had hem genomenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al had Wout de penalty toch gemist.
Ik ken het niet maar dat is vast een heel stevige slock.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
hahahah WEGHORST IEDERE BLINDE ZIET DAT DIT EEN SWALBE IS
sorry cpalslock
Via een ander lichaamsdeel op je hand is geen hands zover ik weet.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef Keyos het volgende:
Dus als je de bal via je voet op je hand krijgt is het geen hands, maar als je hem op je eigen hand kopt wel?
Volgens Higler en friends dus blijkbaar niet. Bijzonder.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Via een ander lichaamsdeel op je hand is geen hands zover ik weet.
Ach, die bij PSV-Feyenoord is ook alweer snel overgewaaidquote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel!
Dit wordt weer een relletje.
Kreeg hij welquote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
Karma voor die onwijs trieste actie van de keeper. Hoezo krijg je daar overigens geen geel voor?
Dat kreeg hij welquote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
Karma voor die onwijs trieste actie van de keeper. Hoezo krijg je daar overigens geen geel voor?
Die waar ze het vanochtend ALWEER over hadden?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, die bij PSV-Feyenoord is ook alweer snel overgewaaid
Kreeg hij wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag hier vandaag nog iemand over beginnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, die bij PSV-Feyenoord is ook alweer snel overgewaaid
Klaas?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag hier vandaag nog iemand over beginnen.
Dus nee!
Okquote:Op zondag 9 februari 2025 16:04 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben Ajax fan maar daar loopt Weghorst toch te vroeg in, daarnaast was het moeilijk te zien of het een penalty is en bij twijfel is het dus geen penalty.
KNVB is helemaal de weg kwijt
Dankuwelquote:Op zondag 9 februari 2025 16:04 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben Ajax fan maar daar loopt Weghorst toch te vroeg in, daarnaast was het moeilijk te zien of het een penalty is en bij twijfel is het dus geen penalty.
Zijn de volksliederen al geweest?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:03 schreef Zorro het volgende:
RKC is wel beslist. Dan maar overschakelen.
Naar Schotland - Ierland in de 6 nations natuurlijk.
Kon je helemaal niet zien, z'n bovenlichaam hing erin maar voeten waren niet te zien. Een Fortuna speler bovenin stond al wel erin.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:04 schreef Origami94 het volgende:
Ze zijn al bezig dus ik vermoed van wel.quote:
Dit lijkt op Zweedsquote:Op zondag 9 februari 2025 16:04 schreef ISVV het volgende:
Köm öp Sittaaar jungs (geen idee hoe je dat in hun dialect zegt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verstaan al die spelers toch niet johquote:Op zondag 9 februari 2025 16:04 schreef ISVV het volgende:
Köm öp Sittaaar jungs (geen idee hoe je dat in hun dialect zegt)
Jammer. Straks even terugkijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig dus ik vermoed van wel.
Bovenlichaam mag je gewoon mee scoren volgens mijquote:Op zondag 9 februari 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kon je helemaal niet zien, z'n bovenlichaam hing erin maar voeten waren niet te zien. Een Fortuna speler bovenin stond al wel erin.
Frans van Seumerenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
Daley Sinkgraven
Daley Blind
Daley Mail
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 9 februari 2025 16:04 schreef Origami94 het volgende:
Go ahead thuisquote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
welke inhaalwedstrijd staat er nog voor Ajax?
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef ISVV het volgende:
Ik ben PSV fan en je wist van tevoren dat het ongeveer zo zou gaan, Ajax mokerslecht en met de nodige mazzel weer puntjes verzamelenTja. PSV laat het momenteel vooral zelf heel erg liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hercules awayquote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
welke inhaalwedstrijd staat er nog voor Ajax?
Dat doet er toch niet toe hierbijquote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bovenlichaam mag je gewoon mee scoren volgens mij
jawel mijquote:
Zeg dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja. PSV laat het momenteel vooral zelf heel erg liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |