Daarom zo vals dit gelul achter zijn rug zeg het gewoon tegen de persoon. Bahquote:Op zondag 9 februari 2025 07:43 schreef engine het volgende:
En jordy heeft zelf niet door dat ze zich zo aan hem storen.
Dat is ieder jaar zo. Ze hebben ook niets anders om over te praten dan over elkaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:03 schreef riri het volgende:
Zo, nou hebben de lasteraars in het huis die niets anders doen dan achter mensen hun rug samenkonkelen en roddelen over bewoners die ze eruit willen hebben na Jeffrey de volgende in het vizier,Jordy.
Al deze lui zouden één voor één zelf genomineerd moeten worden want dit maakt het spel kapot, jolien en jane hadden in het begin van het vuur stoken nog het normaalste gesprek, niets roddelen maar gewoon een volwassen gesprek, daarna was het niets anders dan valse gesprekken voeren achter andere bewoners hun rug, vooral over Jordy.
Sharice was nog niet wakker en het valse spreken kwam alweer uit haar slangenmond.
BB laat dit spel zelf kapot spelen door haar eigen bewoners
Ze is zelf creepy en irritant, ze wil alle touwtjes in handen hebben en de hele handel besturen....ze doet alles voor eigen gewin, ze speelt de onschuldige maar is net als Sharice totaal niet onschuldig, ze maken bewust anderen het verblijf onmogelijk door voortdurend over ze te lasterenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ze irriteren zich kapot aan iemand. iemand die de clown uit hangt als de groep moe is na een spel?
Ik denk dat het over Jordy gaat.
Axel: Hij doet heel vaak vervelend. Hij doet overdreven leuk en dat het niet echt is.
Ik denk echt dat ze het over Jordy hebben.
Ohjeee
Elsa vond hem eerst zielig en nu creepy en irritant.
Ja was het snelste uit bed haha jane valt uit haar bed.oh nu.mag jordy weer nier hard zeggen van goedemorgen tegen jolien. Is te hard volgens elsa en wickyquote:
Doe ik me aan dat kousenband (spercieboon) elke keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:12 schreef engine het volgende:
Jordy schreeuwt naar Jolien: "Hoe is het lieverd?"
Wicky: "dat geschreeuw is toch niet nodig.."
Ze irriteren zich kapot. Jordy
Dan zal er zo wel gestopt worden als het hout op is.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:16 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy er is bijna geen hout meer alles bijna op gefikt
Dit ging over Milena en Charicequote:Op zondag 9 februari 2025 08:20 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt het lief dat ze iets willen doen maar soms te over elsa en wicky
Klopt wel , maar als je al zo'n tijdje met mensen in 1 ruimte leeft en je kunt niet ontsnappen en je ergert je aan iets of iemand dan wordt het steeds meer.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy begon even zachtjes te zingen en gelijk gezicht van sharice en axel. Jordy heeft geen ochtendhumeur maar anderen kunnen er niet goed tegen.
Dat kan zeker en begrijp ik ook maar niemand die het hem zegt maar praten achter zijn rug. En om hem dan een autist te noemen door sharice en axel gaat mij heel erg ver.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt wel , maar als je al zo'n tijdje met mensen in 1 ruimte leeft en je kunt niet ontsnappen en je ergert je aan iets of iemand dan wordt het steeds meer.
Ieder klein ergernisje wordt dan uitvergroot.
Dus ook het popi jopi gedrag van Jordy gaat meer en meer irriteren.
Het is geen schande om autist te zijn of op het spectrum te zitten.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan zeker en begrijp ik ook maar niemand die het hem zegt maar praten achter zijn rug. En om hem dan een autist te noemen door sharice en axel gaat mij heel erg ver.
Jordy is door de testen gekomen daar. Na het debacle van vorig jaar met ariana nemen ze echt geen risico meer. Keanu heeft hier wel gelijk dat niemand een gesprek aan gaat.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen schande om autist te zijn of op het spectrum te zitten.
Het is een andere manier van dingen ervaren, dingen begrijpen of dingen zien (o.a.)
Het is ook niet zo dat charissa het zomaar uit haar mouw schudde, ze lijkt er een opleiding voor te hebben, of mee te werken (zo begreep ik het)
Die hebben ze toch zelf bedacht op de bank vanmorgen dat ze dit zouden gaan zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:08 schreef OmaJacky het volgende:
Charice verteld in de keuken dat Jordy weer een nieuw complottheorie heeft bedacht. Dat Charice en Milena een secret missie hadden door zo lang te blijven zitten.
de testen hebben hier helemaal niets mee te makenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy is door de testen gekomen daar. Na het debacle van vorig jaar met ariana nemen ze echt geen risico meer.
Ja eerst in de suite, maar nu schijnt Jordy dus ook aan t verspreiden is , Charice zei nog dat Jane het express een beetje aandikt.quote:
Ze is ook coachquote:Op zondag 9 februari 2025 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen schande om autist te zijn of op het spectrum te zitten.
Het is een andere manier van dingen ervaren, dingen begrijpen of dingen zien (o.a.)
Het is ook niet zo dat charissa het zomaar uit haar mouw schudde, ze lijkt er een opleiding voor te hebben, of mee te werken (zo begreep ik het)
Dus nu jordy te kakken zetten terwijl hij het misschien gehoord heeft.Naar mens die sharice, confronteer eens mensen gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja eerst in de suite, maar nu schijnt Jordy dus ook aan t verspreiden is , Charice zei nog dat Jane het express een beetje aandikt.
Tenminste zo begreep ik het zoals Charice het vertelde
Ok heb haar eens een keer horen praten over patiënten dat als ze naar haar toe kwamen de deur op slot zat en ze terug stuurde naar hun kamer omdat ze er geen zin in had. Was in de week dat die meiden begonnen in de bruidsuite.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is ook coach
Dat is wat iedereen kan worden
Zeker niet onderlegd genoeg om iemand dat label te geven
En alhoewel Jordy misschien wat autistische trekjes heeft is de kans dat hij het echt is niet zo groot
Sharice zou er goed aan doen eens in een spiegel te kijken, naar haar eigen gedrag
Ze werkt in de zorgquote:Op zondag 9 februari 2025 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ok heb haar eens een keer horen praten over patiënten dat als ze naar haar toe kwamen de deur op slot zat en ze terug stuurde naar hun kamer omdat ze er geen zin in had. Was in de week dat die meiden begonnen in de bruidsuite.
Het wordt tijd dat BB eens roept: "Keanu, het is tijd voor een sociale batterij wissel."quote:Op zondag 9 februari 2025 09:02 schreef engine het volgende:
Keanu zijn sociale batterij was heel erg laag naar de nieuwe mensen.
Ik denk dat het best moeilijk is in zo'n setting om mensen te confronteren. Je wilt ook geen ruzie . Het is een fenomeen wat in elke BB voorgekomen is.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus nu jordy te kakken zetten terwijl hij het misschien gehoord heeft.Naar mens die sharice, confronteer eens mensen gewoon.
doe jij niet hetzelfde?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is ook coach
Dat is wat iedereen kan worden
Zeker niet onderlegd genoeg om iemand dat label te geven
En alhoewel Jordy misschien wat autistische trekjes heeft is de kans dat hij het echt is niet zo groot
Sharice zou er goed aan doen eens in een spiegel te kijken, naar haar eigen gedrag
Roddelen doen ze allemaal maar kwaadspreken gaat te ver.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat het best moeilijk is in zo'n setting om mensen te confronteren. Je wilt ook geen ruzie . Het is een fenomeen wat in elke BB voorgekomen is.
Als je alle cossen van vorige jaren het woord roddelen opzoekt komt dat heel veel voor.
quote:
sharice is nu al een paar dagen bezig een paar bewoners in diskrediet te brengenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
doe jij niet hetzelfde?
zeggen dat hij misschien wel wat autistische trekjes heeft maar tegelijk de conclusie trekken dat hij het niet heeft?
en ook gelijk verkondigen dat sharice in de spiegel moet kijken om haar eigen gedrag?
zinloze discussie dit. Het is geen schande om op het spectrum te zitten, je veroordeelt er niet iemand mee, Ze heeft gesproken vanuit haar opleiding/werk en herkent dingen
Ik herken die dingen ook hoor.
Ik dacht dat ze psychiatrisch verpleegkundige was?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze werkt in de zorg
En heeft dus ook een cursus gedaan voor coach
Maar dat maakt je geen gekwalificeerd persoon om een label op te plakken
Dat is toch zorgquote:Op zondag 9 februari 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze psychiatrisch verpleegkundige was?
quote:Op zondag 9 februari 2025 09:19 schreef OmaJacky het volgende:
Hoor ik nu Keanu zeggen dat hij aan expeditie Robinson wil mee doen???
Die Keanu die de hele dag niets anders dan over te weinig eten praat.?
Ja huishoudelijke hulp is ook zorgquote:
Die kan ze beter in zijn muiltje proppenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva steekt paar veren in de kont van Keanu
Dat geloof ik zo jaquote:Op zondag 9 februari 2025 09:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva houdt zich in ze is een echte flap uit
Ik ook niet, net als bij Toppersquote:Op zondag 9 februari 2025 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh mai gott Keanu is nog nooit op gaypride geweest
Ik hoop niet langquote:Op zondag 9 februari 2025 09:34 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang moeten die 2 buiten nog en wie gaan erna?
Iedereen kent hem daarquote:Op zondag 9 februari 2025 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil verhuizen naar de Randstad beetje klaar met Maastricht
Ben ook gewisseld, geluid van fornuis binnen vind ik aangenamer dan het stemgeluid van beiden buiten.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop niet lang![]()
Keanu is echt vreselijk om lang naar te luisteren
Nou hij zou dat ergens wel willenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Die laten ze daar niet toe. Het is een "veilige lander". Ze jagen hem zo terugquote:Op zondag 9 februari 2025 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Hulpje in de Psychiatriequote:Op zondag 9 februari 2025 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu staat open voor alles waar hij ook maar een beetje passie voor voelt
Hij denkt echt dat hij hierna aanbiedingen gaat krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gaat dus een uitkering trekken en hopen dat er iets komt wat nooit komt
Hij wil lekker reizenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gaat dus een uitkering trekken en hopen dat er iets komt wat nooit komt
quote:Op zondag 9 februari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat hij hierna aanbiedingen gaat krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 09:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij denkt hier echt geld en werk aan over te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Een groot deel ervanquote:Op zondag 9 februari 2025 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig lijkt nooit tevreden
Wimper extensions Jepquote:Op zondag 9 februari 2025 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : heb je er een opleiding voor gedaan?
Eva : een cursus
Keanu : Oh, hoe lang is die cursus?
Eva : een dag...
quote:Op zondag 9 februari 2025 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja Eva als secretaresse praat je de hele dag met mensen
Maar ... hij zaagt toch ook constant?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Keanu die zaag moet je gebruikenZagen Kreng
Ze had het net over de Belgenquote:Op zondag 9 februari 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ze noemt jordy asociaal dat die smoest in gezelschap, hebben ze zeker sharice en milena niet in de gaten.
Elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Weet je wat het is, als je Jordy eruit wilt hebben, of een Eva. De kijker vindt ze te leuk, dus we zitten aan ze vast.
egwel!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft een ghetto side had gezegd : lik mn ballen?
echt gangster taal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
2 ook gewoon geluidquote:Op zondag 9 februari 2025 10:11 schreef Tascha071 het volgende:
Iets mis met geluid of is het mijn mobiel?
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat heb je wel mis Keanu. Hij heeft geprobeerd Jordy erop te krijgen.
Ja dat heeft mattie verteld ook aan keanu.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja van de week maar gisteren was toch een hele andere situatie?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, gister ook. Vertelde hij (oa) aan Pootje. Maar was niet gelukt omdat er bij Wicky iets met een bal gebeurde waardoor hij Jordy voorbij ging. Was 1 seconde verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja van de week maar gisteren was toch een hele andere situatie?
Ah okay dat heb ik gemistquote:Op zondag 9 februari 2025 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, gister ook. Vertelde hij (oa) aan Pootje. Maar was niet gelukt omdat er bij Wicky iets met een bal gebeurde waardoor hij Jordy voorbij ging. Was 1 seconde verschil.
Maar mag van mij .. je mag best een beetje proberen te sturen.
Hij zegt dingen zo onhandig. Was wel dat er bij sharice en milena veel hout is gebruikt maar ook wel logisch want was kouder bij hun.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
En daar is Jordy z'n complottheorie weer: mensen hebben vannacht bewust veel hout op het vuur gegooid.
Vooral als hij Elsa kan beschuldigenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
En daar is Jordy z'n complottheorie weer: mensen hebben vannacht bewust veel hout op het vuur gegooid.
Het vuur bij Elsa en Wicky was een stuk groterquote:Op zondag 9 februari 2025 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
Dat sloeg idd weer nergens opquote:Op zondag 9 februari 2025 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
Is andersom ook maar nu waren het sharice en milena.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Vooral als hij Elsa kan beschuldigen
Het is gewoon niet nodig om mensen meteen te gaan beschuldigenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is andersom ook maar nu waren het sharice en milena.
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon niet nodig om mensen meteen te gaan beschuldigen
Ergens zou het wel kunnen als iemand een secret mission heeft gekregen. Niet zo gek bedacht nog.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
Terwijl Eva al een uur aan het ploeteren isquote:Op zondag 9 februari 2025 10:30 schreef Snensie het volgende:
Keanu zit te zuchten alsof hij aan het zagen is.
Bij Milena en Sharice zijn er door hen en de Davids veel blokken klein gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:30 schreef engine het volgende:
De rest heeft daar gewoon gezeten en blokjes erop gegooid alsof ze in de uitverkoop waren.
Het is de mol niet..quote:Op zondag 9 februari 2025 10:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens zou het wel kunnen als iemand een secret mission heeft gekregen. Niet zo gek bedacht nog.
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Of elke uitspraak van iemand te verdedigen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel in een spoiler voor dat mensen weer beledigt zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ze hebben in de afgelopen jaren toch al eerder een opdracht gehad, die iemand anders moest doen mislukken. Weet ff niet meer welk seizoen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]Is ook waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel in een spoiler voor dat mensen weer beledigt zijn![]()
Ze staan op afstand te zagen.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
De opdracht is nu dus al mislukt. Dit las ik in de SV in de post van Kissingbird
Jullie mogen dalijk een vuurschaal plaatsen in de tuin op tegels.(hij legt uit waar).
Nogmaals: 2 mensen moeten er steeds bij staan niet meer niet minder.
Jordy staat aardig dicht bij, net stond hij naast de schaal met vuur om een blokje aan te gevenquote:
Ja dat weer Keanu en Jordy zeker want die waren er de hele nacht bij. ( slapend in hun bed ).quote:Op zondag 9 februari 2025 10:30 schreef engine het volgende:
De rest heeft daar gewoon gezeten en blokjes erop gegooid alsof ze in de uitverkoop waren.
Echt he. Ze krijgen eten zat. Dat ze het niet lekker vinden en te weinig er van eten ligt aan hunzelf.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Ïk heb bijna geen kracht in mijn arm omdat er niet genoeg te vreten krijgen zegt Jordy
Ja eten doen ze genoeg, maar gevarieerd is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt he. Ze krijgen eten zat. Dat ze het niet lekker vinden en te weinig er van eten ligt aan hunzelf.
Hier zal de arbo niet blij mee zijn als mensen zo moeten 'werken'quote:Op zondag 9 februari 2025 10:38 schreef Puzzie het volgende:
Toch knap dat ze met dat kleine kutzaagje nog hout los krijgen.
Dat is wel handig voor BB.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy staat aardig dicht bij, net stond hij naast de schaal met vuur om een blokje aan te geven
Ja opdracht is allang gefaald volgens mijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er was toch een regel : twee mensen bij het vuur, niet meer en niet minder?
Jordy moet die tweede hand niet op dat houtblok leggen. Kan het niet aanzien.quote:
Hij staat volgens mij echt te dicht bij de anderenquote:
Nee ik vind het ook echt heel erg fout van BB dat ze hele slechte zaagjes geven en vochtige boomstammetjes.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zal de arbo niet blij mee zijn als mensen zo moeten 'werken'
Ben wel benieuwd naar de einduitslagquote:Op zondag 9 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is wel handig voor B.
Dan kan hij beslissen of de challenge is geslaagd of niet op basis van of hij vindt dat ze hun best hebben gedaan en het ze gunt.
Hij krijgt er wel stukken hout vanafquote:Op zondag 9 februari 2025 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jordy moet die tweede hand niet op dat houtblok leggen. Kan het niet aanzien.
Volgens mij als ze er letsel aan overhouden, bv een ontsteking in de schouder, is BB nog verantwoordelijk ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook echt heel erg slecht van BB dat ze hele slechte zaagjes geven en vochtige boomstammetjes.
Vroegharquote:Op zondag 9 februari 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eten doen ze genoeg, maar gevarieerd is weer een ander verhaal.
Ik moet er ook niet aan denken iedere dag het zelfde te eten.
EN de ochtend en de middag alleen slob
Dit is ook gewoon een achterlijke opdracht.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:43 schreef Droopie het volgende:
BB kan deze challenge makkelijk afkeuren, David S, liep vannacht zo dicht bij het vuur dat ie zo bij Sharice op schoot zou vallen zou ie struikelen.
Opdracht is wel leuk uitvoering is slecht.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een achterlijke opdracht.
Daarom mogen ze best makkelijk omgaan met de uitslag, het is leuke tv en vuur is aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een achterlijke opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |