Ze is zelf creepy en irritant, ze wil alle touwtjes in handen hebben en de hele handel besturen....ze doet alles voor eigen gewin, ze speelt de onschuldige maar is net als Sharice totaal niet onschuldig, ze maken bewust anderen het verblijf onmogelijk door voortdurend over ze te lasterenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ze irriteren zich kapot aan iemand. iemand die de clown uit hangt als de groep moe is na een spel?
Ik denk dat het over Jordy gaat.
Axel: Hij doet heel vaak vervelend. Hij doet overdreven leuk en dat het niet echt is.
Ik denk echt dat ze het over Jordy hebben.
Ohjeee
Elsa vond hem eerst zielig en nu creepy en irritant.
Ja was het snelste uit bed haha jane valt uit haar bed.oh nu.mag jordy weer nier hard zeggen van goedemorgen tegen jolien. Is te hard volgens elsa en wickyquote:
Doe ik me aan dat kousenband (spercieboon) elke keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:12 schreef engine het volgende:
Jordy schreeuwt naar Jolien: "Hoe is het lieverd?"
Wicky: "dat geschreeuw is toch niet nodig.."
Ze irriteren zich kapot. Jordy
Dan zal er zo wel gestopt worden als het hout op is.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:16 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy er is bijna geen hout meer alles bijna op gefikt
Dit ging over Milena en Charicequote:Op zondag 9 februari 2025 08:20 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt het lief dat ze iets willen doen maar soms te over elsa en wicky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |