Hoi @Puzziequote:
Op zich eens hoor maar in dit geval sloeg het nergens opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi @:puzziejoh weet je, soms weet je het ook allemaal niet meer wat nou de beste oplossing is, we zijn net mensen. Soms hè.
Aldus een exmod van gcquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
Als je nou in POL of NWS mod was had ik je wel gelijk gegeven overigens
Exactly my point.quote:
Altijd jeukende handen hebben om posts van Howard te verwijderen, maar weten dat hij eigenlijk geen grens overgaat. Is toch knap lastig denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
Als je nou in POL of NWS mod was had ik je wel gelijk gegeven overigens
Capu heeft de afgelopen tijden, mede door ons uiteraard, niet onder hoogspanning gestaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Exactly my point.
Ik stond nou niet bepaald onder hoogspanning
Akkoordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Capu heeft de afgelopen tijden, mede door ons uiteraard, niet onder hoogspanning gestaan?
Ach ja, soms heb je je dag niet, alles staat nu goed toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich eens hoor maar in dit geval sloeg het nergens op
Oooooh precies dit hahahahaha, en vul voor Howard maar heel veel namen in.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd jeukende handen hebben om posts van Howard te verwijderen, maar weten dat hij eigenlijk geen grens overgaat. Is toch knap lastig denk ik.
Namen en rugnummers graagquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh precies dit hahahahaha, en vul voor Howard maar heel veel namen in.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:
Zelfs ik, lid van de woke gemeenschap, vind dit een terechte vraag.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:27 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?
KLB / Moslimas stelen bloemen van graf
Lekker objectief.
Waarom altijd het geloof van mensen erbij vermelden? Dit is een topic die potentiële racistische reacties uitlokken en dat weet je verdomd goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:27 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?
KLB / Moslimas stelen bloemen van graf
Lekker objectief.
Omdat het nogal een cruciaal detail is, ze zijn immers onherkenbaar door hun besluiering. Het zijn toch moslimas dat is duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom altijd het geloof van mensen erbij vermelden? Dit is een topic die potentiële racistische reacties uitlokken en dat weet je verdomd goed.
Wat heeft iemand zijn of haar geloof met racisme te maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom altijd het geloof van mensen erbij vermelden? Dit is een topic die potentiële racistische reacties uitlokken en dat weet je verdomd goed.
Nou, mensen die niet in kaneel geloven, zijn meestal de grootste racisten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft iemand zijn of haar geloof met racisme te maken?
Hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / CDA wil inkomensafhankelijke 'vrijheidsbijdrage'
Hee plompzak, als jij het normaal vindt dat we een oorlog worden ingeluld en daar ook nog zelf voor moeten betalen, dan moet je het maar zeggen he.
In plaats van alweer op de man te spelen.
verkeerd verwoord; Het moest "religieuze discriminatie" zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft iemand zijn of haar geloof met racisme te maken?
quote:Waarom altijd het geloof van mensen erbij vermelden? Dit is een topic die potentiële racistische religieuze discriminatie reacties uitlokken en dat weet je verdomd goed.
Dan is het goed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerd verwoord; Het moest "religieuze discriminatie" zijn
dus correctie van mijn forumpost:
[..]
Krijg ik hier nog antwoord op, of...?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / CDA wil inkomensafhankelijke 'vrijheidsbijdrage'
Hee plompzak, als jij het normaal vindt dat we een oorlog worden ingeluld en daar ook nog zelf voor moeten betalen, dan moet je het maar zeggen he.
In plaats van alweer op de man te spelen.
Je had geen vraag gesteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg ik hier nog antwoord op, of...?
Is in zijn geval niet nodig. Plompzakker is een grote vraag op zich.quote:
De wattes? 2023 klinkt wel als een eeuwigheid geleden.quote:Op maandag 1 september 2025 06:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is dit topic gesloten? Het is namelijk geen troll-topic omdat het toevallig een andere mening bevat, toch? Zijn jullie de Al-Aqsa-storm van 7 oktober 2023 vergeten?
KLB / Hamaslovers vertrekken weer op de boot naar Gaza
Het feit dat je geen troll bent is eigenijk nog veel zorgwekkenderquote:Op maandag 1 september 2025 06:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is dit topic gesloten? Het is namelijk geen troll-topic omdat het toevallig een andere mening bevat, toch? Zijn jullie de Al-Aqsa-storm van 7 oktober 2023 vergeten?
Kan je je extreem rechtse shit niet op een ander forum posten?quote:Op maandag 1 september 2025 06:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Tegen Hamas zijn maakt iemand gelijk extreemrechts?quote:Op maandag 1 september 2025 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je je extreem rechtse shit niet op een ander forum posten?
Neen zeker niet. Hamas is slecht. heel slecht zelfs. Maar de Palestijnse bevolking kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tegen Hamas zijn maakt iemand gelijk extreemrechts?
Maar dat is dan toch jouw mening? En hij heeft toch een andere?quote:Op maandag 8 september 2025 10:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen zeker niet. Hamas is slecht. heel slecht zelfs. Maar de Palestijnse bevolking kan er niets aan doen.
En dat is het verschil je kan tegen Hamas zijn (goed) maar je mag nooit tegen een bevolkingsgroep zijn (Palestijnen)
Niet echt hoorquote:Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch jouw mening? En hij heeft toch een andere?
Interessant vraagstuk zo
Oh. Nou dan ben ik tegen de Belgenquote:
Ja, wie nietquote:Op maandag 8 september 2025 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ben ik tegen de Belgen
Maar dat mag nietquote:
Ze kunnen er toch niks aan doen?quote:Op maandag 8 september 2025 12:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We wensen ze toch niet allemaal dood
Het is wel problematisch dat bijna 75% van de Palestijnen de 7 oktoberaanslagen correct vonden. Gaza bestaat dus grotendeels uit mensen die of onderdeel zijn van Hamas of Hamas steunen.quote:Op maandag 8 september 2025 10:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen zeker niet. Hamas is slecht. heel slecht zelfs. Maar de Palestijnse bevolking kan er niets aan doen.
En dat is het verschil je kan tegen Hamas zijn (goed) maar je mag nooit tegen een bevolkingsgroep zijn (Palestijnen)
74% van de Israelis willen ook dat de oorlog stopt. Wat is je punt precies? Of denk je echt dat in een dictatuur alles verloopt zoals in democratische landen?quote:Op maandag 8 september 2025 17:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is wel problematisch dat bijna 75% van de Palestijnen de 7 oktoberaanslagen correct vonden. Gaza bestaat dus grotendeels uit mensen die of onderdeel zijn van Hamas of Hamas steunen.
https://www.reuters.com/w(...)as-rises-2023-12-14/
3/4 die wil dat iets stopt is toch iets meer dan 1/4 die iets afkeurdequote:Op zaterdag 13 september 2025 19:21 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
74% van de Israelis willen ook dat de oorlog stopt. Wat is je punt precies? Of denk je echt dat in een dictatuur alles verloopt zoals in democratische landen?
En als onderliggende partij keur je al gauw omstreden tactieken toe om te kunnen overleven. Is dat wat je hier ziet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
3/4 die wil dat iets stopt is toch iets meer dan 1/4 die iets goedkeurde
Ik zie vooral een Hogwarts die populistische onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En als onderliggende partij keur je al gauw omstreden tactieken toe om te kunnen overleven. Is dat wat je hier ziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |