Ik hoop het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:45 schreef Metalfrost het volgende:
Israël kan dit zien als een aanval, ik hoop dat die activisten weten wat ze doen.
Vragen naar de bekende weg, ze zijn radicaal links.quote:
Natuurlijk niet, gek. Die worden gewoon tegengehouden bij de grens waarna Egypte ze op het eerste vliegtuig zet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:45 schreef Metalfrost het volgende:
Israël kan dit zien als een aanval, ik hoop dat die activisten weten wat ze doen.
Ik lees niks over Hamas in het artikel? Kun je de ontbrekende informatie delen met ons?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Deze antisemieten mogen wat mij betreft wel naar Gaza, maar dan wel enkele reis. Laat ze maar in Gaza blijven, deze Hamasvrienden.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)vertrokken-naar-gaza
Gaza = Hamas.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik lees niks over Hamas in het artikel? Kun je de ontbrekende informatie delen met ons?
Je bent zeker 7 oktober vergeten?quote:
Tijdens de Al-Aqsa-storm stond jij te juichen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij meent van jezelf dat je gigantisch slim bent?
Riiiiight.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent zeker 7 oktober vergeten?
Oké, ik hap:quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tijdens de Al-Aqsa-storm stond jij te juichen?
Denk je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tijdens de Al-Aqsa-storm stond jij te juichen?
Ze plukten de vorige activisten anders ook uit internationale wateren, en op basis wat ze daar aantroffen hielden ze de kapitein voor een periode gevangen. Is vervolgens nogal wat diplomatieke heibel over ontstaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gek. Die worden gewoon tegengehouden bij de grens waarna Egypte ze op het eerste vliegtuig zet.
Wat denk je dan, dat Israel met zo'n gek bootje denkt 'we worden aangevallen', die boot Gaza achterna knalt en vervolgens ruzie heeft met 44 landen?
Het zijn bijna exact dezelfde mensen die nu weer op die boot zitten, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze plukten de vorige activisten anders ook uit internationale wateren, en op basis wat ze daar aantroffen hielden ze de kapitein voor een periode gevangen. Is vervolgens nogal wat diplomatieke heibel over ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |