SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Wiggins nooit in zijn eentje een stel prutsers zien dragen . Kerr wilde Butler trouwens niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Butler is gewoon een Wiggins die iets meer op de financien drukt.
Dat deed Butler ook al niet meer bij de Heat, niet dit seizoen in ieder geval. Dat was steeds Herro.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb Wiggins nooit in zijn eentje een stel prutsers zien dragen . Kerr wilde Butler trouwens niet.
Post dus 70% FG, 18 punten, 3 REB en 2 assquote:Op zondag 9 februari 2025 05:40 schreef danusz1986 het volgende:
Jezus joh Curry wat een man 2e deel van het 3e kwart en wat een comeback na 24 punten achter. Butler echt wel atletischer dan Wiggins. Aardig wendbaar. En vooral belangrijk veel vrije worpen krijt hij door zijn spel. Makkelijke punten. Post lekkere wedstrijd ook.
Achquote:Op maandag 10 februari 2025 04:05 schreef 3rr0r het volgende:
Davis ligt er een paar weken tot een maand uit met een left adductor strain
Lijkt me mooi als Doncic vanavond even 50 punten scoort. Dan zullen Mavs fans helemaal wel over de zeik zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:05 schreef 3rr0r het volgende:
Davis ligt er een paar weken tot een maand uit met een left adductor strain
Opzich deed Davis het prima tot hij geblesseerd raakte die eerste wedstrijd bij de Mavs. Van Luka is het ook afwachten hoe lang hij nu heel blijft. Ik heb zo'n vermoeden dat met de invloed van Lebron Luka een stuk anders z'n dieet, fitheid enzo gaat benaderen, moet haast wel aanstekelijk werken van de King.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als Doncic vanavond even 50 punten scoort. Dan zullen Mavs fans helemaal wel over de zeik zijn.
Post 13 punten in 15 min spelen is wel goed inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 04:36 schreef PowerLoungen het volgende:
De Post hypetrein dendert vrolijk voort samen met Sjimmy de FT ridder.
Waarvan 11 punten in laatste kwart. 3/3 toen op 3 punters. 80% FG gemaakt over hele avond.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 04:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Post 13 punten in 15 min spelen is wel goed inderdaad.
Woon jij in een andere tijdzone of watquote:Op dinsdag 11 februari 2025 04:55 schreef 3rr0r het volgende:
DeRozan kan er ook nog wat van 38 nu tegen de Mavs en gaan naar OT
Ik (semi Raptor fan) kon me zo ontzettend ergeren aan deRozan in zijn tijd daar. Nooit gedacht dat hij zo groot zou worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 04:55 schreef 3rr0r het volgende:
DeRozan kan er ook nog wat van 38 nu tegen de Mavs en gaan naar OT
Andere kant oceaan ook een plekje dus als ik daar ben makkelijker te volgen, aan op de achtergrond terwijl ik bezig ben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Woon jij in een andere tijdzone of wat
Ben je niet blij met Jimmy?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:51 schreef Hathor het volgende:
Ik had serieus gedacht dat de Warriors werk zouden maken van Vucevic, maar ze moesten er blijkbaar teveel voor opgeven inclusief een first round pick. Tsja....
Jimmy begint sterk, maar gaat op den duur gewoon een stoorzender zijn, zoals hij overal heeft gedaan. Daarnaast is hij ook de fitste niet meer.quote:
quote:Two of the fans held large poster board signs that read, "FIRE NICO" -- a reference to Dallas general manager Nico Harrison. One of those men was seen mouthing "fire Nico"
quote:Two men, including one who wore Doncic's Slovenian national team jersey, were ejected late in Monday's contest after a shouting match with Cuban, who was in his regular baseline seat by the Mavericks' bench.
"Shut the f--- up and sit the f--- down!" Cuban yelled, according to footage a fan showed to ESPN.
Cuban told ESPN that the fans, whose seats were approximately 20 rows behind him, were yelling, "Fire Nico!" while the Mavericks were shooting free throws and again during a critical possession late in regulation. Cuban said he did not curse until the fans pointed and shouted at him, although he did not know what they said.
quote:"In the second incident, the fan wore a T-shirt that also broke the rule [cited] and was also intoxicated, disruptive and uncooperative, all listed in the NBA Fan Code of Conduct," Finegold said in the statement.
Other fans told ESPN that one of the ejected fans wore a T-shirt that depicted a woman's face with a clown nose. They could not clearly identify the woman.
Basketbal is een kleine sport.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Fans break NBA code of conduct, ejected from Mavericks' loss
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oei. Soort Greg Oden dit. Wel iets meer gepresteerd, maar goed.
Wat zit er in het water in Phillyquote:
quote:
De landverroader-ziekte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat zit er in het water in PhillyEerst Simmons die een lay-up overslaat, nu Embiid met dit
71-29 bij halftimequote:Op woensdag 12 februari 2025 04:30 schreef 3rr0r het volgende:
De Pistons verslaan een team (Bulls) met 40 verschil, wie had dat een tijdje terug gedacht.
Maandag en dinsdag is er niks hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef franklop het volgende:
Had altijd het idee dat de allstar break langer was. Maar ze spelen donderdag nog regulier en gaan na het weekend snel weer door
Huilebalk Doncic past daar perfectquote:Op donderdag 13 februari 2025 04:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lebron gaat zelfs opzij zodat ze vrijbaan hebben
Die is al terug, maar speelt natuurlijk geen back 2 backs. Vannacht tegen Minnesota speelt die mee lijkt mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 03:22 schreef 3rr0r het volgende:
Thunder hebben het moeilijk met Miami. Wanneer kwam Chet nou terug?
Nou, die hadden ze beter niet uit kunnen zenden. Was weinig soeps van van de Thunder in ieder geval.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:59 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors Rockets maar TNT zendt Thunder Wolves uit
[ afbeelding ]
Thunder krijgen eindelijk erkenning en de Warriors zijn definitief verwezen naar de categorie play in troep
We zitten in het post-Post tijdperkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 05:10 schreef Zwansen het volgende:
Post vorige wedstrijd 12 minuten en nu 7.
Hij speelde even meer toen Jimmy er nog niet was, nu is de rotatie anders uiteraard. Gisteren een airballquote:Op vrijdag 14 februari 2025 05:10 schreef Zwansen het volgende:
Post vorige wedstrijd 12 minuten en nu 7.
Kreeg een dunk doorgestuurd van Ant op Chet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, die hadden ze beter niet uit kunnen zenden. Was weinig soeps van van de Thunder in ieder geval.
Niet op nba.com gewoon?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand een goede mobiele site waar de box score makkelijk en overzichtelijk te lezen zijn.
Heb nog niet de juiste gevonden
Mobiel weet ik niet maar voor boxscores kijk ik altijd naar de Amerikaanse ESPN sitequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand een goede mobiele site waar de box score makkelijk en overzichtelijk te lezen zijn.
quote:Game 1: Team C vs. Team T
Game 2: Team G League vs. Team M
Game 3: Winner Game 1 vs. Winner Game 2
The winner of Game 3 will play in the All-Star mini-tournament Sunday
Ik gebruik de Nederlandse ESPN app, is overzichtelijk en werkt fijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Gewoon de NBA app.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Ik gebruik 'theScore' app. Werkt lekker, kun je ook je favoriete team aangeven en reminders krijgen wanneer ze spelen bijv. Werkt ook met MLB, NHL, NFL.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Is dat van de Fugees?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik gebruik 'theScore' app. Werkt lekker, kun je ook je favoriete team aangeven en reminders krijgen wanneer ze spelen bijv. Werkt ook met MLB, NHL, NFL.
Ah, ik zat aan de titels van de nummers te denkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wellicht niet je genre of van voor je tijd
[ afbeelding ]
Die All Star is voor kinderen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat het dunken weer moest met een auto vanwege sponsor KIA. Iemand die op een ladder een bal vasthoudt bij de ring, die slechts aangeraakt hoeft te worden om erin te gaan is ook suf. Gaat men uit hun dak ook nog. Castle deed nog het meest z'n best om gewoon a la Vince Carter atletisch een toffe dunk te doen. Einde kritiek.
Was blijkbaar Wemby die met het idee kwam. Jammer dat zo'n over het paard getilde Fransoos een legend als CP3 mee neemt in zijn kinderachtigheid inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2025 03:25 schreef 3rr0r het volgende:
Echt, hoe verzin je het, All Star weekend, iedereen kijkt om geentertained te worden en Chris Paul denkt een 'leuke' (not) loophole te hebben in het spelletje door ipv gewoon te schieten de ballen weg te gooien om zo een snelle tijd neer te zetten. Neem je Wemby ook nog eens mee in jezelf voor aap zetten.
quote:Op maandag 17 februari 2025 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Gewoon helemaal naar de kloten gaan in 3 weken tijd
Vrouw was zeker voor McClung en hij voor Castlequote:According to a statement from the DPD, police responded to a call at 3:45 a.m. CT. The 56-year-old Armstrong and another party, whom Dallas television station WFAA identified as a woman, were arguing when Armstrong allegedly hit the other individual with a gun and threatened to shoot the person, according to police.
Vreemd dat Paul daar in meegaat dan, andersom kon ik me nog voorstellen dat Wemby niet ertegenin durft te gaan als het Paul z'n idee was. Als het van Wemby kwam zeg je als wijze Paul toch direct nee joh.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was blijkbaar Wemby die met het idee kwam. Jammer dat zo'n over het paard getilde Fransoos een legend als CP3 mee neemt in zijn kinderachtigheid inderdaad.
Hij wist dit al de nodige dagen ( Waarschijnlijk na de laatste pot van de Lakers) ,kon het gewoon afstaan aan iemand als Powell.quote:
Nou moet ik zeggen dat dit ‘relletje’ zo’n beetje het enige leuke aan het Allstar weekend lijkt te zijn geweest. Heb de games dan niet gezien, maar wat ik zo lees her en der heb ik niets gemist. Spelers die elkaar niets gunnen (hallo LeBron en Ant), Kevin Hart die spelers aan het roasten is terwijl ze aan het spelen zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 00:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vreemd dat Paul daar in meegaat dan, andersom kon ik me nog voorstellen dat Wemby niet ertegenin durft te gaan als het Paul z'n idee was. Als het van Wemby kwam zeg je als wijze Paul toch direct nee joh.
Vooral omdat de vorige generatie superstars, die nu aan het einde van hun carriere zitten, de allstar game om zeep hebben geholpen door niet eens hun best meer te doen. Daardoor komen ze nu ook met allemaal gekke formats om er maar iets van proberen te maken.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:38 schreef mitt het volgende:
Zo'n All Star weekend gaat gewoon vervelen. Zeker als het weer voor de zoveelste keer dezelfde namen zijn.
Oke dat is dan wel raar, Giannis was er verder ook gewoon bij toch ondanks blessure dus je krijgt wel wat aandacht.quote:Op maandag 17 februari 2025 04:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij wist dit al de nodige dagen ( Waarschijnlijk na de laatste pot van de Lakers) ,kon het gewoon afstaan aan iemand als Powell.
Maar nee de narcist moest ook heel nodig op de teamfoto staan , zonder uniform ook
De wedstrijden waarbij die rising stars speelden waren wel competitiever want die hebben motivatie om van all stars te winnen en andersom all stars die echt niet 'voor lul' willen komen te staan door te verliezen van rising stars. De laatste pot was als vanouds, iedereen kijkt naar hoe de ander hun gang gaat, niks aan. Behalve Curry die wat leuke schoten maakte. Rising stars horen eigenlijk naar mijn mening niet op zondag All Star weekend natuurlijk, dat hoort iets bijzonders te zijn dat je daar dan mag meedoen.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat dit ‘relletje’ zo’n beetje het enige leuke aan het Allstar weekend lijkt te zijn geweest. Heb de games dan niet gezien, maar wat ik zo lees her en der heb ik niets gemist. Spelers die elkaar niets gunnen (hallo LeBron en Ant), Kevin Hart die spelers aan het roasten is terwijl ze aan het spelen zijn![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef franklop het volgende:
Had altijd het idee dat de allstar break langer was. Maar ze spelen donderdag nog regulier en gaan na het weekend snel weer door
Het is eigenlijk pas donderdag dat ze weer echt gaan spelen want op woensdag zie ik is er maar 1 inhaalwestrijd van de Lakers.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag is er niks hoor
quote:San Antonio Spurs star Victor Wembanyama is expected to miss the reminder of the season with a deep vein thrombosis in right shoulder, the team announced Thursday.
The Spurs said in a statement that the condition was discovered after Wembanyama returned to San Antonio after the All-Star Game.
A thrombosis is a form of a blood clot. The Spurs believe it is an isolated issue for Wembanyama.
En zo begint het. Hoop voor hem dat het geen voorbode is voor erger met zijn frame.quote:
Wat heeft z'n frame met een bloedpropje te maken? Is gissen wat dat veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En zo begint het. Hoop voor hem dat het geen voorbode is voor erger met zijn frame.
https://pmc.ncbi.nlm.nih.(...)20of%20VTE%20%5B9%5D.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heeft z'n frame met een bloedpropje te maken? Is gissen wat dat veroorzaakt heeft.
quote:Conclusions
Taller height is associated with an increased risk of VTE in adults of European ancestry. Possible explanations for this association, including that taller people may have greater venous surface area, greater number of venous valves, or greater hydrostatic pressure, need to be explored further.
quote:Taller adult height is associated with greater risk of VTE [2-11]. For example, the Longitudinal Investigation of Thromboembolism Etiology (LITE) found that each 6.3 cm increment in height was independently associated with a 1.14 (95% confidence interval 1.05, 1.24) greater risk of VTE [9]
Oke, ja dan is z'n lengte wellicht van invloed. (Meer) visolie slikkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://pmc.ncbi.nlm.nih.(...)20of%20VTE%20%5B9%5D.
[..]
[..]
Lees dat het nu 6 maanden bloedverdunners is, en als het dan terug zou keren is het einde carriere. Je mag blijkbaar, opzich wel logisch, niet met bloedverdunners spelen. Daarom mocht Bosh ook niet meer spelen, maar Ingram bijv wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke, ja dan is z'n lengte wellicht van invloed. (Meer) visolie slikken
Ja visolie is een soort bloedverdunner light. Meer een supplement als hulp ter voorkoming van dat soort dingen. Bij zijn situatie nu moet je aan de medicijnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lees dat het nu 6 maanden bloedverdunners is, en als het dan terug zou keren is het einde carriere. Je mag blijkbaar, opzich wel logisch, niet met bloedverdunners spelen. Daarom mocht Bosh ook niet meer spelen, maar Ingram bijv wel.
Dat zou mooi klote zijn.
Yikes.quote:
PED's duurden 3 dagen om in te werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
James scoort weer even 40. Suns kunnen niet eens winnen van de Spurs zonder Wemby, met KD, Beal en Booker present. 7 van hun laatste 8 potjes verloren.
Woensdag had hij ook al gespeeld, opzich is het incl zondag ook wel drie dagenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PED's duurden 3 dagen om in te werken.
Wordt wel weer redelijk beperkt qua speeltijd door Kerr. Hopelijk mag hij zo in q4 nog wat minuten makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
Post goed bezig 3/3 3PT in 7 min spelen
Ja het was slechts even feest toen allerlei spelers geblesseerd waren en er getrade werdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt wel weer redelijk beperkt qua speeltijd door Kerr. Hopelijk mag hij zo in q4 nog wat minuten maken
Ze kunnen klagen over het schema maar een goede bank hebben waardoor je dat beter kan opvangen is ook een kwaliteit, onderdeel van de competitie en het kampioenschap. Niemand verplicht ze elke wedstrijd de hele wedstrijd te spelen.quote:
10 punten, 6 rebounds, 17 minutenquote:
quote:
Twee die tevergeefs proberen te blocken maakt hem mooi. Even ervoor had hij ook al een assist van Butler, toen voor een driepunter.quote:
Zou zomaar eens einde carrière kunnen zijn. Vraag me af of ie nog een keer terug kan komen van een operatie.quote:
Nog een jaar of 3 vallen in de ene na de andere blessure totdat een dokter tegen hem zegt dat die in een rolstoel kan belanden .quote:Op maandag 24 februari 2025 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou zomaar eens einde carrière kunnen zijn. Vraag me af of ie nog een keer terug kan komen van een operatie.
All Star Cade krijgt nu meer hulp van teammatenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:11 schreef Hathor het volgende:
Wat is er aan de hand in Detroit?
Winnen zomaar 8 keer op rij.
En ejected.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:27 schreef franklop het volgende:
LA wint in laatste deel!
GSW ruime zege op de Hornets. Post 17 minuten gespeeld, 8 punten, 3/8 op FG
Pistons winnen met 20 van de Celticsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:11 schreef Hathor het volgende:
Popo zou trots zijn geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:11 schreef Hathor het volgende:
quote:Gregg Popovich, de coach van de San Antonio Spurs, blijft de rest van het seizoen aan de kant. Dat bevestigde hij donderdag zelf in een verklaring van zijn team. De 76-jarige Popovich staat sinds november op non-actief na een beroerte.
"Ik heb besloten om dit seizoen niet meer op de bank te zitten. Ik blijf me concentreren op mijn gezondheid, in de hoop dat ik in de toekomst kan terugkeren", gaf de Amerikaanse succescoach aan.
Popovich is sinds 1996 coach van de Spurs. Hij leidde zijn ploeg naar vijf landstitels. Op 2 november was hij het slachtoffer van een "lichte beroerte". Zijn assistent Mitch Johnson nam nadien de leiding over. De Spurs staan dertiende in de tussenstand van de Western Conference in de NBA.
Popovich noemde de prestaties van zijn team donderdag "geweldig". Hij benadrukte ook de professionaliteit van zijn spelers tijdens een "moeilijk seizoen".
Meeste punten na Curry!quote:
Luka en Lebron floppen zich zo naar de WCF.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Bijna 50 FTs voor de Lakers
Ze doen er weer bijzonder weinig aan om het een beetje geloofwaardig te houden he.
Zijn eerste in 6 jaar tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 04:42 schreef 3rr0r het volgende:
Curry met een dunk(wide open alleen, fast break)
Podcast P en zeker Maxey met waardeloze games, verlies je alsnog. Dat is ook knapquote:
Een soort Brook Lopez kan hij zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 20:59 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Mooie stat. Eerlijk is eerlijk, het reguliere seizoen is leuker volgen met een spelende NLer erbij
Zou leuk zijnquote:
Niet lang heel geblevenquote:Oklahoma City Thunder center/forward Chet Holmgren has been ruled out of Sunday's game against the host San Antonio Spurs due to a sprained left ankle.
Jeetje, nog een Nederlanderquote:Edwards debuteert voor Timberwolves, derde Nederlander in NBA dit seizoen
Jesse Edwards heeft zijn debuut gemaakt voor Minnesota Timberwolves. De 24-jarige basketballer uit Amsterdam mocht anderhalve minuut voor tijd invallen bij een ruime voorsprong in de NBA-wedstrijd tegen Phoenix Suns.
Hij is de derde Nederlander die dit seizoen speelminuten maakt in de Amerikaanse basketbalcompetitie en de negende in totaal.
De Timberwolves wonnen mede door 44 punten van de Amerikaanse sterspeler Anthony Edwards met 116-98. De Nederlandse Edwards kwam niet op het scoreformulier met punten of andere bijdragen.
Hij werd ingebracht om de basisspelers rust te geven in 'garbage time', zoals de Amerikanen de speeltijd noemen die er bij een ruime voorsprong of achterstand niet meer toe doet.
Post-effect!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 05:22 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors staan niet eens meer in de play-ins, staan plek 6. Het staat wel dicht bij elkaar. Binnenkort weer op TNT neem ik aan
Oh vandaag al tegen de Knicks zie ik nu lol
En de kaartjes worden duurder las ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Kyrie ook geblesseerd.
Lullig voor de spelers, maar het is echt genieten hoe sommige van die Mavs fans klap na klap krijgen na hun grote bek
Voor de normale supporter is dit natuurlijk verschrikkelijk, die gasten aan de top daar hebben in 2 maanden een hele franchise naar de klote geholpen, schandalig.
quote:The Mavericks said season tickets will go up by an average of 8.61% next season and the increase is due to "ongoing investments in the team and fan engagement."
Adam says no.quote:Warriors' Steve Kerr wants more traveling violations called
"I don't understand why we are not teaching our officials to call travel in this league," Kerr said. "They do a great job and work their tails off and communicate well, but I see five or six travels a game that aren't called."
Ja, nog even het mes wat verder er in duwen. Volgens mij zijn ze hard op weg om het team naar Vegas te duwen, onder het mom van dat er geen fans meer komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Shaigod weer eens meer dan 50 gescoord
[..]
En de kaartjes worden duurder las ik
[..]
Afgelopen maand beweerden ze nog dat verhuizen naar Vegas niet gaat gebeuren, maar goed, 'omstandigheden zijn veranderd mensen' kan je later horen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nog even het mes wat verder er in duwen. Volgens mij zijn ze hard op weg om het team naar Vegas te duwen, onder het mom van dat er geen fans meer komen.
Je jonge superster weg traden, blessuregevoelige spelers terug krijgen, kaartjes duurder maken. Geen wonder dat die Harrison zich niet meer durft te vertonen daar, die heeft 100% zeker onder een hoedje gespeeld met Pelinka.
quote:Dumont also addressed rumors that the trade was the first step in an attempt to move the Mavericks from Dallas to Las Vegas, where much of his family's business is based.
"The Dallas Mavericks are not moving to Las Vegas," Dumont said. "There is no question in that. That is the answer, unequivocally. The Dallas Mavericks are the Dallas Mavericks, and they will be in Dallas."
Questions have also been raised about the Mavericks' willingness to pay for a supermax contract worth nearly $350 million, which Doncic would have been eligible to sign this summer. Dumont denied that the trade was related to cutting costs.
"This is not a resource consideration," he said. "For people who understand the NBA ... the salary cap is basically the cap. So this is just a risk-allocation decision, right? No problem signing someone to the supermax. It's just a portion of your cap. So it wasn't an issue. Happy to do it if it's there, no problem."
Misschien is hij erin geluisd door de chick en overheerst de woede nog.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Anthony Edwards wil blijkbaar niets met z’n 4 maanden oude dochter te maken hebben. Heeft nu zelfs een rechtszaak lopen zodat hij geen bezoek en/of voogdij wil hebben.
Wat een verschrikkelijk uitschot speelt er ook in deze league zeg
quote:LeBron James (40) heeft een nieuwe mijlpaal bereikt in zijn indrukwekkende carrière. ‘King James’ werd dinsdag de eerste NBA-speler ooit die de magische kaap van 50.000 punten rondde.
Zijn teller stond op 49.999 voor aanvang van de wedstrijd tussen zijn club Los Angeles Lakers en New Orleans Pelicans. De Amerikaanse basketbalvedette had dus nog maar één puntje nodig om de kaap van 50.000 punten in de NBA (reguliere competitie + play-offs) te ronden, iets wat niemand hem ooit had voorgedaan.
Lang duurde het niet voor James die mijlpaal bereikte. Nog in het eerste kwart tekende hij voor een driepunter, waarmee hij die magische grens overschreed. ‘King James’ kwam uiteindelijk tot 34 punten in de hele wedstrijd, die door de Lakers met 115-136 gewonnen werd. Zo zette James zijn eigen puntenrecord nog wat scherper.
quote:Ook teamgenoot Luka Doncic schreef geschiedenis, dinsdagavond in de Crypto.com Arena in Los Angeles. De sterspeler, die onlangs verrassend geruild werd door Dallas Mavericks, werd pas de vierde speler in de geschiedenis van de Lakers die minstens 30 punten scoorde en 15 assists gaf in eenzelfde wedstrijd. Zo komt hij in een illuster rijtje met Jerry West, Magic Johnson en -uiteraard- LeBron James terecht.
quote:
Iemand vertelde me vandaag dat Stephen A Smith 100M voor 5 jaar gaat krijgen bij ESPNquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Schuld van alles en iedereen dat ik een kalende roidsgebruikende kutvader ben die zijn zoontje keer op een keer voor de leeuwen gooit voor eigen ego .
quote:"If the Mavs are going to trade Luka, that's one thing," Cuban said in an interview with WFAA, the ABC affiliate in Dallas. "Just get a better deal. No disrespect to Anthony Davis, but I still firmly believe if we had gotten four unprotected No. 1s and Anthony Davis and Max Christie, this would be a different conversation."
quote:
Draymond Green over dat die zei dat KAT niet tegen Butler (en GSW) durfde te spelen. KAT was op de begrafenis van een familie vriend.quote:Oh man, that's unfortunate," Green told reporters in Brooklyn. "I'm sorry to hear that. That sucks. But my comments that I made was what I heard, was this and that's what I heard. So I do send my well wishes to him and his family. It's inevitable. We all experience death in one way or another and we'll all experience it in the same way one day. So, it's unfortunate and you never wish that on anybody.
"But the 'Draymond Green Show with Baron Davis' must go on. I definitely wish him well and wish their family well in grieving because we all go through that and it's never easy for anyone. But the 'Draymond Green Show with Baron Davis' will go on."
Wat zou Draymond zijn zonder centjes?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Draymond Green over dat die zei dat KAT niet tegen Butler (en GSW) durfde te spelen. KAT was op de begrafenis van een familie vriend.
Deze man is echt gestoord.
Qua statistiek liggen Jokic en Shai dermate dicht bij elkaar dat het om het even is.quote:
Vind ze ook heel dichtbij elkaar zitten hoor, maar inderdaad, SGA leidt z'n team tot een record dat echt een klap beter is. Denver is ook geen kattenpis, staan prima spelers op het court daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Qua statistiek liggen Jokic en Shai dermate dicht bij elkaar dat het om het even is.
Jokic wat meer turnovers, maar ook assists, Shai scoort meer en ook belangrijk is dat OKC beter presteert dit jaar dan de Nuggets.
Vooral dat laatste zou wat mij betreft de doorslag moeten geven.
Cooper Flagg komt er aan, mega talentje nummero zoveel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
NBA is sowieso aardig fucked de komende jaren qua inkomsten en kijkcijfers als een Niet-Amerikaan steeds MVP wint![]()
Willen ook Wemby pushen als de nieuwe face niet wetende dat al die kids op straat Edwards of Morant willen zijn en niet iemand die sowieso niet haalbaar is om na te doen , puur en alleen al vanwege zijn fysiek en dat die schaakt. Wat rest zijn verder een Joegoslaaf die het weinig boeit, een Canadese flopper , Griek die zelfs bij 20.000 punten niet eens in het nieuws komt en een andere dikke Joegoslaaf aan de hookahgenot.
Rip.
Smerig wit. Wat zullen ze blij zijn in Utah.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Cooper Flagg komt er aan, mega talentje nummero zoveel.
Alsof mensen wel of niet kijken om wie een MVP award heeft gewonnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
NBA is sowieso aardig fucked de komende jaren qua inkomsten en kijkcijfers als een Niet-Amerikaan steeds MVP wint![]()
Willen ook Wemby pushen als de nieuwe face niet wetende dat al die kids op straat Edwards of Morant willen zijn en niet iemand die sowieso niet haalbaar is om na te doen , puur en alleen al vanwege zijn fysiek en dat die schaakt. Wat rest zijn verder een Joegoslaaf die het weinig boeit, een Canadese flopper , Griek die zelfs bij 20.000 punten niet eens in het nieuws komt en een andere dikke Joegoslaaf aan de hookahgenot.
Rip.
Dit is ook wel een goed argument om de MVP titel niet aan Jokic te geven: je doet hem er waarschijnlijk een plezier mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Rip.
Het was niet zijn dag neequote:
Schaf maar af .quote:Op zondag 9 maart 2025 01:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof mensen wel of niet kijken om wie een MVP award heeft gewonnen
Dat hele MVP verhaal kan me nauwelijks boeien, behalve finals MVP, dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof mensen wel of niet kijken om wie een MVP award heeft gewonnen
Erg mooi.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:26 schreef Hathor het volgende:
Lebron mogelijk een aantal wedstrijden aan de kant met een blessure.
Maar niet echt een overtuigende partij voor Jokic en SGA eigenlijk. Met name Holmgren en Williams aan OKC kant staken er bovenuit wat mij betreft.quote:
40 punten, noem het maar niet overtuigend tegen de nummer 2 (voor de wedstrijd althans) uit het westen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar niet echt een overtuigende partij voor Jokic en SGA eigenlijk. Met name Holmgren en Williams aan OKC kant staken er bovenuit wat mij betreft.
Met welke tegenstander heeft OKC het eigenlijk lastig, als er überhaupt een is?
Ik zou zeggen Lakers.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar niet echt een overtuigende partij voor Jokic en SGA eigenlijk. Met name Holmgren en Williams aan OKC kant staken er bovenuit wat mij betreft.
Met welke tegenstander heeft OKC het eigenlijk lastig, als er überhaupt een is?
Holmgren speelde nog geen back to back's meen ik, dus die doet dan vandaag niet mee.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:42 schreef Hathor het volgende:
Zou wel een statement zijn als OKC ze weer over de knie legt. Dan ga je toch niet met veel vertrouwen de playoffs in.
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Holmgren speelde nog geen back to back's meen ik, dus die doet dan vandaag niet mee.
quote:Thunder Injury Report vs. Nuggets:
Isaiah Hartenstein (Nasal Fracture) Available
Dillon Jones (GL) Probable
Branden Carlson (GL) OUT
Alex Ducas (GL) OUT
Ajay Mitchell (Toe) OUT
Nikola Topic (ACL) OUT
This marks the first back to back Chet Holmgren will play since his hip injury.
Half uurtje. Winst voor Denver welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal dan wel alsnog met gelimiteerde minuten zijn
Die Williams is echt een gemis lijkt me na wat ik de twee partijen tegen de Nuggets heb gezien in ieder geval. Wat statistisch opvalt is dat OKC de eerste wedstrijd meer rebounds pakt en de Nuggets de tweede wedstrijd. Jokic had deze keer een goede partij met 15/20 en 75% FG en het team 56% driepunters schoot, ik denk dat OKC in een serie net wat sterker is aangezien er bij de Nuggets altijd wel 1 of 2 zijn die niet thuisgeven en OKC is een wat bredere basis heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Jalen Williams ook weer een heupblessure, slechts 12 minuten mee gedaan. Waardeloos al die blessures dit seizoen
Helaas wel verloren, geen goede game als je 140 punten opgeeft.
Hij draait echt prima mee nu, ook 3 blocks. Looney en Jackson Davis het nakijken, Kerr heeft nu z'n center gevonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 05:55 schreef franklop het volgende:
GSW ook weer winst. Startende Post met 25 minuten, 11 punten, 7 rebounds, 40% fgm
Wel wat moeite rond de basket (aanvallend) begrijp ik eruit. Ook vooral zijn punten uit 3 punters.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij draait echt prima mee nu, ook 3 blocks. Looney en Jackson Davis het nakijken, Kerr heeft nu z'n center gevonden.
Eens ja, als een team 56% van 3 schiet is er gewoonweg weinig aan te doen in de huidige NBA. Nog redelijk close weten te houden zonder je huidige nummer 2. Williams is dit jaar zonder twijfel de 2de beste speler van OKC, vorig jaar zou ik Chet zeggen, maar die heeft teveel tijd gemist en moet zich nog altijd terug op niveau krijgen. 8 punten is veel te weinig voor iemand met zijn niveau.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die Williams is echt een gemis lijkt me na wat ik de twee partijen tegen de Nuggets heb gezien in ieder geval. Wat statistisch opvalt is dat OKC de eerste wedstrijd meer rebounds pakt en de Nuggets de tweede wedstrijd. Jokic had deze keer een goede partij met 15/20 en 75% FG en het team 56% driepunters schoot, ik denk dat OKC in een serie net wat sterker is aangezien er bij de Nuggets altijd wel 1 of 2 zijn die niet thuisgeven en OKC is een wat bredere basis heeft.
Het probleem bij de Nuggets is niet Jokic, die heeft een erg hoge ondergrens en speelt vrijwel nooit een slechte pot, het probleem zijn eerder Porter en Murray die regelmatig door de ondergrens zakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens ja, als een team 56% van 3 schiet is er gewoonweg weinig aan te doen in de huidige NBA. Nog redelijk close weten te houden zonder je huidige nummer 2. Williams is dit jaar zonder twijfel de 2de beste speler van OKC, vorig jaar zou ik Chet zeggen, maar die heeft teveel tijd gemist en moet zich nog altijd terug op niveau krijgen. 8 punten is veel te weinig voor iemand met zijn niveau.
Ik denk ook dat OKC een best of 7 zou winnen, maar je weet het nooit met Jokic. Blijft een fenomenale speler natuurlijk.
Netjes netjesquote:Trae Young makes all 21 free throws and scores 35 points in Hawks' 123-110 win over Hornets
quote:Op donderdag 13 maart 2025 05:57 schreef 3rr0r het volgende:
Boem, Bridges met de winnende driepunter in OT voor de Knicks
quote:
quote:Lakers rule Luka Doncic (calf) out for game against Nuggets
Nuggets hebben geen hup aanmoediging nodig.quote:The Lakers announced later Friday that Dorian Finney-Smith (left ankle), Gabe Vincent (left knee) and Trey Jemison III (illness) are all out against the Nuggets.
Scheelt uiteindelijk niet eens zo gek veel. 131-126quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nuggets hebben geen hup aanmoediging nodig.
Ja ik was ook al verbaasdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Scheelt uiteindelijk niet eens zo gek veel. 131-126
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Grappig, google eens op steph curry @:Zipportal Feestje voor 4000 drietjes
Ik dacht nog, zou grappig zijn als ze alle 3punters in een compilatie doen, maar leek mij wat veel werkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Grappig, google eens op steph curry @:Zipportal Feestje voor 4000 drietjes
Zou het gewoon karma zijn of een Sloveense vloek?quote:In another injury to the depleted Dallas Mavericks, guard Dante Exum suffered a broken bone in his left hand during Friday night's 133-96 loss to the Houston Rockets.
He will be out indefinitely.
Towns overklast bijna iedereen en hij heeft moeite als het fysiek wordt en daar hebben de Knicks genoeg spelers voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:04 schreef franklop het volgende:
GSW winnen ook van de Knicks! 20 minuten voor Post, met 5 punten. Las ergens dat spel van NY minder geschikt is voor hem om tegen te spelen
Cunningham en z'n coach met een complete meltdown over een fout van Stewartquote:Op zondag 16 maart 2025 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Shai weer eens met 48 punten. Duidelijk de MVP. Ze hadden Cunningham wel goed in de tang.
Toch eens informeren of Dennis Higler eens in de NBA wil fluiten.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Cunningham en z'n coach met een complete meltdown over een fout van Stewart![]()
De Thunder moeten een partij lastig zijn om tegen te spelen, zoveelste coach die tijdens en na de game compleet over de rooie is en full meltdown gaatBitcherstaff: 'I'm disgusted by the way that game was officiated, the level of disrespect was above and beyond. The disrespect has gone far enough, and I'm not gonna allow our guys to be treated the way that they were treated tonight.'
Nou was die scheids ook wel mokerslecht, maar daar ga je toch geen 3 of 4 techs voor pakken en je beste speler voor laten ejecten. Kom op zeg![]()
Mateu Lahoz en Howard Webb zouden het nog beter doen dan de gemiddelde NBA ref. Die gasten zijn een partij blind, niet normaal.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch eens informeren of Dennis Higler eens in de NBA wil fluiten.
Ik zou het niet blind noemen , eerder geïnstrueerd/aan het gokken. Weten toch wel dat die kale mongool het altijd voor ze gaat opnemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mateu Lahoz en Howard Webb zouden het nog beter doen dan de gemiddelde NBA ref. Die gasten zijn een partij blind, niet normaal.
Oh daar twijfel ik ook totaal niet aan inderdaad, af en toe is het echt overduidelijk dat er schimmige dingen spelen. Die superstar whistle wistle is ook belachelijk, een fout is een fout.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou het niet blind noemen , eerder geïnstrueerd/aan het gokken. Weten toch wel dat die kale mongool het altijd voor ze gaat opnemen.
Bepaalde schoenmerken betalen genoeg .quote:Op zondag 16 maart 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik ook totaal niet aan inderdaad, af en toe is het echt overduidelijk dat er schimmige dingen spelen. Die superstar whistle wistle is ook belachelijk, een fout is een fout.
Het zag er toch al slecht uit voor de Sixers gezien de stand, dus al was hij er nog was het maar de vraag of ze playoffs zouden spelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Playoff P dit seizoen, Paul George out for the season.
Verloren en Post is amper in actie gekomenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 04:30 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors 12 achter bij rust tegen de Nuggets zonder Jokic en Murray
Begreep dat ie al last van zijn enkel had voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Verloren en Post is amper in actie gekomen
Zie het idd. Was twijfelachtig vooraf. Afgaande op tweets leek hij niet heel goed te bewegen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Begreep dat ie al last van zijn enkel had voor de wedstrijd.
Curry gaat hem ook uitzitten tegen de Bucks, kampt met vermoeidheidsverschijnselen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie het idd. Was twijfelachtig vooraf. Afgaande op tweets leek hij niet heel goed te bewegen.
Zou mij niet verbazen als hij vanavond tegen de Bucks er niet bij is dan.
Ik zie Giannis wel bij Miami terechtkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
Heat missen echt een andere superster in hun team, 41-15 3e kwart voor de Knicks gisteren. Nou ja ze hebben zichzelf in stelling gebracht voor de komende jaren, best benieuwd wie ze gaan binnenhengelen uiteindelijk.
Dacht Kerr horen zeggen dat ze niet echt in de mogelijkheid zijn om te sparen (en dat hij ze al in de wedstrijd *spaart* met max 36 minuten)quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Curry gaat hem ook uitzitten tegen de Bucks, kampt met vermoeidheidsverschijnselen.
Kan kloppen, maar ik las vanochtend ergens dat Curry zeker niet mee doet. Het woord dat erbij gebruikt werd was 'exhausted'. Als hij kan spelen moet hij het zeker doen anders kan hun 6e plaats in gevaar komen met de Timberwolves op hun hielen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht Kerr horen zeggen dat ze niet echt in de mogelijkheid zijn om te sparen (en dat hij ze al in de wedstrijd *spaart* met max 36 minuten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |