Towns overklast bijna iedereen en hij heeft moeite als het fysiek wordt en daar hebben de Knicks genoeg spelers voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:04 schreef franklop het volgende:
GSW winnen ook van de Knicks! 20 minuten voor Post, met 5 punten. Las ergens dat spel van NY minder geschikt is voor hem om tegen te spelen
Cunningham en z'n coach met een complete meltdown over een fout van Stewartquote:Op zondag 16 maart 2025 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Shai weer eens met 48 punten. Duidelijk de MVP. Ze hadden Cunningham wel goed in de tang.
Toch eens informeren of Dennis Higler eens in de NBA wil fluiten.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Cunningham en z'n coach met een complete meltdown over een fout van Stewart![]()
De Thunder moeten een partij lastig zijn om tegen te spelen, zoveelste coach die tijdens en na de game compleet over de rooie is en full meltdown gaatBitcherstaff: 'I'm disgusted by the way that game was officiated, the level of disrespect was above and beyond. The disrespect has gone far enough, and I'm not gonna allow our guys to be treated the way that they were treated tonight.'
Nou was die scheids ook wel mokerslecht, maar daar ga je toch geen 3 of 4 techs voor pakken en je beste speler voor laten ejecten. Kom op zeg![]()
Mateu Lahoz en Howard Webb zouden het nog beter doen dan de gemiddelde NBA ref. Die gasten zijn een partij blind, niet normaal.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch eens informeren of Dennis Higler eens in de NBA wil fluiten.
Ik zou het niet blind noemen , eerder geïnstrueerd/aan het gokken. Weten toch wel dat die kale mongool het altijd voor ze gaat opnemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mateu Lahoz en Howard Webb zouden het nog beter doen dan de gemiddelde NBA ref. Die gasten zijn een partij blind, niet normaal.
Oh daar twijfel ik ook totaal niet aan inderdaad, af en toe is het echt overduidelijk dat er schimmige dingen spelen. Die superstar whistle wistle is ook belachelijk, een fout is een fout.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou het niet blind noemen , eerder geïnstrueerd/aan het gokken. Weten toch wel dat die kale mongool het altijd voor ze gaat opnemen.
Bepaalde schoenmerken betalen genoeg .quote:Op zondag 16 maart 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik ook totaal niet aan inderdaad, af en toe is het echt overduidelijk dat er schimmige dingen spelen. Die superstar whistle wistle is ook belachelijk, een fout is een fout.
Het zag er toch al slecht uit voor de Sixers gezien de stand, dus al was hij er nog was het maar de vraag of ze playoffs zouden spelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Playoff P dit seizoen, Paul George out for the season.
Verloren en Post is amper in actie gekomenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 04:30 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors 12 achter bij rust tegen de Nuggets zonder Jokic en Murray
Begreep dat ie al last van zijn enkel had voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Verloren en Post is amper in actie gekomen
Zie het idd. Was twijfelachtig vooraf. Afgaande op tweets leek hij niet heel goed te bewegen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Begreep dat ie al last van zijn enkel had voor de wedstrijd.
Curry gaat hem ook uitzitten tegen de Bucks, kampt met vermoeidheidsverschijnselen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie het idd. Was twijfelachtig vooraf. Afgaande op tweets leek hij niet heel goed te bewegen.
Zou mij niet verbazen als hij vanavond tegen de Bucks er niet bij is dan.
Ik zie Giannis wel bij Miami terechtkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
Heat missen echt een andere superster in hun team, 41-15 3e kwart voor de Knicks gisteren. Nou ja ze hebben zichzelf in stelling gebracht voor de komende jaren, best benieuwd wie ze gaan binnenhengelen uiteindelijk.
Dacht Kerr horen zeggen dat ze niet echt in de mogelijkheid zijn om te sparen (en dat hij ze al in de wedstrijd *spaart* met max 36 minuten)quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Curry gaat hem ook uitzitten tegen de Bucks, kampt met vermoeidheidsverschijnselen.
Kan kloppen, maar ik las vanochtend ergens dat Curry zeker niet mee doet. Het woord dat erbij gebruikt werd was 'exhausted'. Als hij kan spelen moet hij het zeker doen anders kan hun 6e plaats in gevaar komen met de Timberwolves op hun hielen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht Kerr horen zeggen dat ze niet echt in de mogelijkheid zijn om te sparen (en dat hij ze al in de wedstrijd *spaart* met max 36 minuten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |