Huilebalk Doncic past daar perfectquote:Op donderdag 13 februari 2025 04:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lebron gaat zelfs opzij zodat ze vrijbaan hebben
Die is al terug, maar speelt natuurlijk geen back 2 backs. Vannacht tegen Minnesota speelt die mee lijkt mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 03:22 schreef 3rr0r het volgende:
Thunder hebben het moeilijk met Miami. Wanneer kwam Chet nou terug?
Nou, die hadden ze beter niet uit kunnen zenden. Was weinig soeps van van de Thunder in ieder geval.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:59 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors Rockets maar TNT zendt Thunder Wolves uit
[ afbeelding ]
Thunder krijgen eindelijk erkenning en de Warriors zijn definitief verwezen naar de categorie play in troep
We zitten in het post-Post tijdperkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 05:10 schreef Zwansen het volgende:
Post vorige wedstrijd 12 minuten en nu 7.
Hij speelde even meer toen Jimmy er nog niet was, nu is de rotatie anders uiteraard. Gisteren een airballquote:Op vrijdag 14 februari 2025 05:10 schreef Zwansen het volgende:
Post vorige wedstrijd 12 minuten en nu 7.
Kreeg een dunk doorgestuurd van Ant op Chet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, die hadden ze beter niet uit kunnen zenden. Was weinig soeps van van de Thunder in ieder geval.
Niet op nba.com gewoon?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand een goede mobiele site waar de box score makkelijk en overzichtelijk te lezen zijn.
Heb nog niet de juiste gevonden
Mobiel weet ik niet maar voor boxscores kijk ik altijd naar de Amerikaanse ESPN sitequote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand een goede mobiele site waar de box score makkelijk en overzichtelijk te lezen zijn.
quote:Game 1: Team C vs. Team T
Game 2: Team G League vs. Team M
Game 3: Winner Game 1 vs. Winner Game 2
The winner of Game 3 will play in the All-Star mini-tournament Sunday
Ik gebruik de Nederlandse ESPN app, is overzichtelijk en werkt fijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Gewoon de NBA app.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Ik gebruik 'theScore' app. Werkt lekker, kun je ook je favoriete team aangeven en reminders krijgen wanneer ze spelen bijv. Werkt ook met MLB, NHL, NFL.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
Is dat van de Fugees?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik gebruik 'theScore' app. Werkt lekker, kun je ook je favoriete team aangeven en reminders krijgen wanneer ze spelen bijv. Werkt ook met MLB, NHL, NFL.
Ah, ik zat aan de titels van de nummers te denkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wellicht niet je genre of van voor je tijd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |