SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
Goedenavond ToT. Ligt mini-ToT al op bed?
Volgens mij administratie afgelopen zomerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Had ik al heel lang niet meer gehoord.
Oh, dat is wel ongezellig dan voor jou.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
Die is bij zijn mama.Is hij meestal in het weekend.
Gelukkig is het weekend altijd zo weer voorbijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
Die is bij zijn mama.Is hij meestal in het weekend.
Zomer lijkt al weer zo lang geleden....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij administratie afgelopen zomerMaar fijn verzoekje.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is wel ongezellig dan voor jou.
Klopt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend altijd zo weer voorbij
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Hij is wel altijd enorm blij als hij weer hier naar toe komt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteDat hij graag bij jou is en dat jullie een goede band hebben en houden.
If I hadda known is wel bijzonder afgekort. Modern hoor voor een 81-jarige.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
De wereldhit "I Will Survive" stamt uit 1978. Deze zangeres voegt de daad bij het woord, door levend zijn. En ook nog eens door nieuwe muziek uit te brengen op haar 81e:Gloria Gaynor - Fida Known
Lekker hip. En het plaatje vind ik stiekem ook best lekker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
If I hadda known is wel bijzonder afgekort. Modern hoor voor een 81-jarige.
Aanstaande woensdag ben ik er niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Tussendoor even een huishoudelijke mededeling: komende twee weken ben ik er op zaterdagavond niet. Geen uitzending van mijn kant dus; ook kan ik niet meeluisteren (volgende week misschien nog een poosje). Etentjes en andere familieverplichtingen
Ik ga nog even kijken of ik midweeks een uitzending kan doen; woensdag is dan de meest waarschijnlijke dag.
Het zal eerder om de woensdag daarna gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Aanstaande woensdag ben ik er niet.
Ja, erg goed was ze toen. Haar muziek van recentere datum is me te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
Human behaviour!
Dit nummer gehoord, gelijk het album gekocht.
Tijdens het 1e keer luisteren dacht ik echt dat ik een miskoop had gedaan!
2e keer was: "Mwah, eigenlijk toch wel bijzonder!"
3e keer was: "WOW!"
4e keer: "WHOA!!!!!!"
Achteraf is ze helemaal niet zo tevreden over dat album: te jeugdig en onschuldig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, erg goed was ze toen. Haar muziek van recentere datum is me te ingewikkeld.
Je kunt boeken vol schrijven over artiesten die over bepaalde nummers niet tevreden waren. "Porcelain" van Moby, "Don't You Want Me" van The Human League en "Creep" van Radiohead zijn enkele bekende voorbeelden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Achteraf is ze helemaal niet zo tevreden over dat album: te jeugdig en onschuldig.
Creep was de zanger zelf toch wel 100% tevredden over? Maar zijn bandleden hadden er gewoon helemaal niks mee, en in de loop der jaren was het gevoel waarom hij dat nummer geschreven had ook helemaal weggesleten en kon hij zich er ook niet meer mee identificeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt boeken vol schrijven over artiesten die over bepaalde nummers niet tevreden waren. "Porcelain" van Moby, "Don't You Want Me" van The Human League en "Creep" van Radiohead zijn enkele bekende voorbeelden.
De desinteresse van de band is duidelijk te horen in het nummerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Creep was de zanger zelf toch wel 100% tevredden over? Maar zijn bandleden hadden er gewoon helemaal niks mee, en in de loop der jaren was het gevoel waarom hij dat nummer geschreven had ook helemaal weggesleten en kon hij zich er ook niet meer mee identificeren.
Dit is wel een uitdaging om een verzoekje met Human te vindenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik beloof plechtig dat dit vanavond het laatste liedje is met "Human" in de titel![]()
Gary Clail & On-U Sound System - Human Nature
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een uitdaging om een verzoekje met Human te vinden
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een uitdaging om een verzoekje met Human te vinden
Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Hint: ik heb vorige week nog een cover van ze gedraaid - en een cover van één van hun nummers...
Over warm gesproken...quote:
Had ik gisteren, ben vandaag een stuk actiever geweest en dan voel je je ook een stuk warmer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Over warm gesproken...
Ik heb het al heel de dag niet warm (oftewel koud).![]()
Hebben jullie daar ook last van gehad?
Ook niet ver weg. Erasure en Sparks hebben samengewerkt. Clarke heeft ook een nummer van Sparks geremixt. Olly Alexander heeft dan ook weer met de Pet Shop Boys een nummer opgenomen. En het nummer hierna is dan weer door laatstgenoemd duo geschrevenquote:
Ja, ik kreeg het vanmiddag koud en heb de verwarming zelfs naar 20 gezet, terwijl ik normaal niet hoger dan 19 ga.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Over warm gesproken...
Ik heb het al heel de dag niet warm (oftewel koud).![]()
Hebben jullie daar ook last van gehad?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg het vanmiddag koud en heb de verwarming zelfs naar 20 gezet, terwijl ik normaal niet hoger dan 19 ga.
Of nee, correctie. Ik heb hem uiteindelijk niet op 20 gezet, maar stond wel bijna op het punt.
Valt wel mee toch met het rappen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
De Pet Shop Boys produceerden het halve album, waaronder de singles Nothing Has Been Proved en In Private. Maar ze lieten Dusty ook een soort vroeg trance-nummer opnemen en deze plaat, waarop ze feitelijk rapt.
Eerste couplettenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met het rappen?
Ik vind het wel wat december/kerstvibes hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Even een rustpuntje met - tot nu toe - mijn favoriete nummer van 2025:C Duncan - Time And Again
Klopt. Het hele album heeft nogal een romantisch sfeertje, met soms ook een 70s-vibe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat december/kerstvibes hebben.
Daar lijkt het inderdaad wat opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Opzij, opzij, opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats..
Heb je haast?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Opzij, opzij, opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats..
Ik probeer me te onthaasten. Is vandaag aardig gelukt, maar huis is nog wel een puinzooi.quote:
Komt wel weer een keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer me te onthaasten. Is vandaag aardig gelukt, maar huis is nog wel een puinzooi.
Ik daag je uit om voor deze plaat een same title different song te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
In 2024 niet één keer gedraaid, dus het moet hoognodig weerFrancesco Gabbani - Occidentali's Karma
Dat wordt lastig, maarre.... - je merkt het zo welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik daag je uit om voor deze plaat een same title different song te doen.
Keuren we niet goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Karma is a bitchJohn Lennon - Instant Karma! (We All Shine On) (Ultimate mix)
Politie is een groot woord. Jury wel.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze draag ik dan maar aan @:Melting op:Radiohead - Karma Police
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze draag ik dan maar aan @:Melting op:Radiohead - Karma Police
horsequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Wil iemand nog raden welk dier er in de songtitel van het volgende nummer zit?Er zijn geen punten te verdienen.
Tiger.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Wil iemand nog raden welk dier er in de songtitel van het volgende nummer zit?Er zijn geen punten te verdienen.
Helaasquote:
Dat wou ik ook, maar Culture Club had geen nummer gemaakt dat "Horse Police" heetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
Oh, ik dacht dat je ging voorborduren op police
Terwijl dat zoveel logischer zou zijn dan Karma Chameleonquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat wou ik ook, maar Culture Club had geen nummer gemaakt dat "Horse Police" heet
Schrijf de zanger een gedichtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl dat zoveel logischer zou zijn dan Karma Chameleon
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrijf de zanger een gedicht
Dear Boy George,
write a song called Police Horse
Wat staat op nummer 1?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer kruipt steeds dichter naar de #1-positie als het gaat om mijn favoriete PSB-singles. Het staat nog nét op #2:Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?
"A Red Letter Day", maar het verschil is kleiner geworden.quote:
En dan toch een van de favoriete nummers van mijn zoon. Tijdloos dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat vierde afgelopen week ook alweer z'n 35e verjaardag. Kwam uit op 5 februari 1990:Depeche Mode - Enjoy The Silence
Zeker. Een meesterwerkje en zonder meer één van de beste nummers in z'n genre.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan toch een van de favoriete nummers van mijn zoon. Tijdloos dus.
Waar staat SYML voor?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Met "My Four Friends" stond SYML in de Top 10 van mijn jaarlijst. Ondertussen zijn we alweer een paar nummers verder. Dit is de nieuwste track:SYML - Heartbreakdown
Het doet denken aan een nummer van S&G. Ik weet alleen niet meer welk nummer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: mijn favoriete nieuwe nummer van deze week (hoewel het iets bekends heeft waar ik de vinger niet op kan leggen). Het betreft een artiest die vorig jaar in de Top 10 van mijn jaarlijst stond...
quote:Fennell currently performs under the solo project SYML, Welsh for "simple" and pronounced "sim-muhl", inspired by his own personal heritage from his biological parents, who are Welsh.
Vreemde afkorting voor ik heb werkelijk geen idee.quote:
See You, My Lovequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemde afkorting voor ik heb werkelijk geen idee.
quote:
Graag gedaan. Komende zaterdag heb ik een etentje, dus ik ga ergens na het weekend weer wat doen. Zeer waarschijnlijk woensdag de 19equote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Barry White is met Let the music play
Een stem uit duizenden te herkennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Barry White is met Let the music play
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Patti Labelle (haar band) - Lady Marmalade
Wordt nu al een hels karwei om dat nog in te halenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
Je hebt nog de voltallige 0 punten behaald volgens mij, livelink.
Je zit op schema.
Ik keur hem goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
Maar nu twijfel ik. Lou Reed - Satellite Love?
Ach toch. Lou Reed heeft wel een herkenbare stem.quote:
Dat denk ik ook..... maar niets is onmogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wordt nu al een hels karwei om dat nog in te halen
Ik las het ja. Ik wist niet dat jij daar als Brabander zo blij mee bentquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..... maar niets is onmogelijk.
Begin december dacht ook iedereen dat Psv al kampioen was.
Vandaag weer punten verspeeld.
Tuurlijk wel als Ajax supporter.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik wist niet dat jij daar als Brabander zo blij mee bent
Het kan gek lopen. Vorig jaar lange tijd Utrecht en Ajax die onderaan bungelden en nu staan ze twee en drie!quote:
Ja, wie had dat gedacht....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan gek lopen. Vorig jaar lange tijd Utrecht en Ajax die onderaan bungelden en nu staan ze twee en drie!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Robert Cray Band - Don't be afraid of the dark
Het zijn de geesten van de Karma Police. En dan in de materiële wereld.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn de geesten van de Karma Police. En dan in de materiële wereld.
Al gewijzigd. Het kwam als eerste bij mij boven.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik hoor Snoop Dogg en Dr. Dré in de lyrics, maar ik ken het niet.
Jammer voor hem dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit ook niet het genre van DJ11
Understatement... (Ik wist wel dat het Snoop Dog was, maar ja)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit ook niet het genre van DJ11
Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk.quote:
In dit geval wel eerlijk, want DJ11 wist de titel al voordat ze het zong. Ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk.
Titel kan ik niet goedkeuren helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
The Beatles - You say goodbye, I say hello
Fairquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel kan ik niet goedkeuren helaas.
[ afbeelding ]
En hij moet juist zuinig op ons zijn.quote:
Dat ben ik ook wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij moet juist zuinig op ons zijn.
Wie het eerste 0 punten heeft wellicht?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel.
Binnenkort wil ik zelfs een prijs weggeven in mijn show.
Maar weet nog niet op welke manier.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie het eerste 0 punten heeft wellicht?
Prijs heeft met een bepaalde artiest te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie het eerste 0 punten heeft wellicht?
Wederom een kans voor DJ11.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:00 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als een nummer van een heel bekende band, maar ik kom er niet op.
Ja, dit had ik inderdaad moeten weten qua band.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die had ik wel moeten weten. Ik was even in een R.E.M.-slaap
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
Chrissy Hynde - Don't get me wrong (of The Pretenders)
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die had ik wel moeten weten. Ik was even in een R.E.M.-slaap
quote:
Het is een Leffe Ruby gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb net mijn 3e op.
En jij livelink? Vandaag een biertje, of een wijntje? Of helemaal niets?
1 wijntje tijdens de show van DJ11. Daarna overgegaan op thee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb net mijn 3e op.
En jij @:livelink ? Vandaag een biertje, of een wijntje? Of helemaal niets?
Thee is wel lekker met dat koude weer ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
1 wijntje tijdens de show van DJ11. Daarna overgegaan op thee.
Die staat ook op mijn lijstje om eens te proberen. Ziet er altijd zo mooi uit.quote:
Ja, zeker. En ik heb kaarsen aan, die stralen ook wat warmte uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Thee is wel lekker met dat koude weer ook.
Die is ook goed te drinken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijstje om eens te proberen. Ziet er altijd zo mooi uit.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. En ik heb kaarsen aan, die stralen ook wat warmte uit.
Uitzendingen van Melting werken ontnuchterendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
1 wijntje tijdens de show van DJ11. Daarna overgegaan op thee.
Ik drink in de winter ook veel vaker thee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Thee is wel lekker met dat koude weer ook.
Bevalt je vast wel. Drinkt lekker weg, net wat minder zoet dan andere soorten fruitbier. Echt wat meer bier dan fruit, zeg maarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijstje om eens te proberen. Ziet er altijd zo mooi uit.
Klinkt interessant. Bij onze AH hebben ze ze helaas niet, dus dan moet ik eens naar de slijter.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bevalt je vast wel. Drinkt lekker weg, net wat minder zoet dan andere soorten fruitbier. Echt wat meer bier dan fruit, zeg maar
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
Blijf dit ook een heerlijk nummer vinden.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf dit ook een heerlijk nummer vinden.
Kans voor livelink om uit te lopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 zette zich schrap om snel te typen, maar kent dit hele nummer niet...
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kans voor livelink om uit te lopen.
Tegenwoordig kan er sowieso weinig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:45 schreef Melting het volgende:
Hoesje van de plaat hierna zou tegenwoordig niet meer kunnen, denk ik.
De naam zei mij juist wel weer wat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ook nog nooit van deze man gehoord. Naam zegt me niks
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
My Sharona - Kom niet op de bandnaam
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[hier voornaam invullen] Browne - Funkin' For Jamaica
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef livelink het volgende:
De Dijk - Wat een vrouw niet kan doen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het linkse gedeelte ziet eruit als een heel slechte photoshop...
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:07 schreef livelink het volgende:
Supertramp - You're bloody well right
Kan ik begrijpen. Het is gewoon een standaard blues-liedje. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En ook deze staat niet meer in de top 2000.
[ afbeelding ]
Dierenbeulquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Het is gewoon een standaard blues-liedje. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk dat dit Portishead is. Zeker weten doe ik het niet.
Ik ben het wel met DJ11 eens. Elvis heeft een hoop mooie nummers, maar Hound Dog is niet heel speciaal.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:32 schreef livelink het volgende:
Percy Sledge - When a man loves a woman
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee... klinkt als Coolio. Maar kan ook wel Tu-Pac zijn.
Dit zei me helemaal niets.quote:
70'er jaren disco toch? Ik was heel trots op dat ik Foxy wist en blunder vervolgens met de titelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zei me helemaal niets.
Hebben toch op 1 gestaan blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |