abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216597007
Heb een weekje zo'n wc gehad met vakantie en zou nu wel overwegen om ooit zo'n plee te kopen.

Verbruikt dit veel? Want water bespaar je sowieso wel, maar die bril verwarming verbruikt ook wel en al die andere tools.

Heeft een FOK!'er ervaring met dit soort plee?
:D
  zaterdag 8 februari 2025 @ 17:36:49 #2
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216597054
TVP _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216597065
Ja een maat van mij heeft een Japanse plee. _O- Net alsof er iemand voor je opgezeten heeft. Die bril kost niet heel veel om te verwarmen volgens hem. Ik blijf het een ervaring vinden. _O-
pi_216597252
Ik heb er eentje en ik zou niet anders meer willen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_216597293
Nou, ik heb dus laatst een bril met anusspoeling gekocht. Valt me wel tegen, je effectieve opening in de bril is iets kleiner en helaas is de bril een stuk lichter, flexibeler uitgevoerd dan de vorige. Een lelijke wateraanvoer naast je wc. De kraan openzetten als je er niet op zit geeft een waterballet.

Het gebruik werkt zonder meer. Met een beetje schuiven zit de straal op je anus of zo je wilt tegen je zak dan wel vrouwelijk orgaan. Dat werkt. Bij mij is het alleen koud water maar omdat het een gerichte krachtige straal is heb van die kou geen last op dat kleine plekje tenzij je het heel lang open laat staan.

Toch merk ik dat ik in de praktijk het spoelen steeds vaker over ga slaan. Alleen een papiertje er langs werkt eigenlijk ook wel prima.

Een voorverwarmde bril zie ik weinig nut in, net als voorverwarmd water. Als je wc onder de tien graden komt lijkt het me wel lekker maar anders... Je bent met twee a drie minuten weer weg. Te kort om er een jas voor aan te willen trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door 215 op 08-02-2025 18:08:08 ]
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216597441
Zonder foto's is zo'n topic natuurlijk waardeloos.

Dus is het iets zoals dit?

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216599891
Wij hebben er eentje, maar dan de “simpele” versie van Geberit. Dus geen verwarmde bril en niet drogen, maar wel schoonmaken met water.

Extra waterverbruik is verwaarloosbaar op het geheel.

Zou niet meer zonder willen!
pi_216609649
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 17:58 schreef 215 het volgende:
Alleen een papiertje er langs werkt eigenlijk ook wel prima.
dat doet het niet, en dat is juist het punt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 februari 2025 @ 17:04:15 #9
485843 crew  Jippie
pi_216609813
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef Prego het volgende:

[..]
Ander toiletpapier geprobeerd? Wat dunner toiletpapier laat zich wat eenvoudiger tot een prop vouwen (dan 4 of 5 laags) als je dat prettiger vindt vegen. Vochtig toiletpapier kan ook optie zijn, maar die kun je niet altijd zonder problemen doorspoelen.
pi_216610749
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef Prego het volgende:

[..]
Nou dank voor je uitgebreide onderbouwde bijdrage.

Mijn ervaring is dus dat alleen vegen heel vaak meer dan afdoende is. En eh, ik heb dus zo'n ding.
pi_216626839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 18:13 schreef Chandler het volgende:
Zonder foto's is zo'n topic natuurlijk waardeloos.

Dus is het iets zoals dit?

[ afbeelding ]
Klopt, al zijn de knoppen wat mooier weggewerkt.
pi_216626858
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef 215 het volgende:

[..]
Nou dank voor je uitgebreide onderbouwde bijdrage.

Mijn ervaring is dus dat alleen vegen heel vaak meer dan afdoende is. En eh, ik heb dus zo'n ding.
Maar ik wil zo'n toilet omdat alleen vegen vies is.
pi_216638322
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Maar water geeft weer een kliederbende als je na het afspoelen met wc papier gaat afdrogen.
Alleen even spoelen doet niet zo veel met dat straaltje, eigenlijk moet je dan al met een washandje aan de gang.

Ik heb het ding dus ruim een maand en merk dat ik na twee weken er al steeds minder gebruik van maak omdat het afdrogen met wc papier een klieder bende is en elke keer een schone handdoek is me te gortig. Ik heb nu dus een niet zo stevige wc bril die nog kleiner is ook dan ik had. Ik zou het dus niet weer kopen.

Maar goed, ieder zn lol natuurlijk.
pi_216672393
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef 215 het volgende:

[..]
Maar water geeft weer een kliederbende als je na het afspoelen met wc papier gaat afdrogen.
Alleen even spoelen doet niet zo veel met dat straaltje, eigenlijk moet je dan al met een washandje aan de gang.

Ik heb het ding dus ruim een maand en merk dat ik na twee weken er al steeds minder gebruik van maak omdat het afdrogen met wc papier een klieder bende is en elke keer een schone handdoek is me te gortig. Ik heb nu dus een niet zo stevige wc bril die nog kleiner is ook dan ik had. Ik zou het dus niet weer kopen.

Maar goed, ieder zn lol natuurlijk.
Bij mij was het allesbehalve een kliederbende :D

Het straaltje is net hard genoeg om schoon te spoelen en mikt echt recht op je anus. Hij bewoog ook een halve cm ofzo tijdens de het spoelen, dus je hebt echt alles mee. En een wc bril die 38 graden warm is helpt ook.

Vaak gebruik ik de warme lucht functie niet eens.

Maar die plee kost een paar duizend euro's. je zal wel goede en slechte hebben.
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:57:35 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_216672418
Tvplee
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_216672559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 17:58 schreef 215 het volgende:
Nou, ik heb dus laatst een bril met anusspoeling gekocht. Valt me wel tegen, je effectieve opening in de bril is iets kleiner en helaas is de bril een stuk lichter

Daar heb je het. Je moet dan ook een hele Japanse plee kopen om van de ervaring te kunnen genieten :D
pi_216672696
Ik heb een luxe versie van Geberit. Met douche, föhn en verwarmde wc-bril. En gekleurde lampjes, wat in het donker fijn is. Ik mis alleen nog de geluiden van een écht Japans toilet. (Toto is in NL lastig qua verkrijgbaarheid en service.)

Ik heb werkelijk waar geen flauw benul wat het ding verbruikt. Ook qua schoonmaakmiddelen en filters maak je kosten. Ik bespaar dan weer op wc-papier.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 02:24:29 #18
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_216674631
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Daar heb je het. Je moet dan ook een hele Japanse plee kopen om van de ervaring te kunnen genieten :D
En ook niet naar Specsavers gaan voor zoiets.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_216674829
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ja, maar ik dacht laat ik eerst eens een versie van onder de honderd euro kopen om uit te proberen of ik het wel handig vind voordat ik een paar duizend euro besteed aan een troon.

Nou, dat uitproberen is gedaan dus en het bespaarde me dus een paar duizend euro omdat ik het na een maand gebruiken kennelijk toch steeds minder prettig en noodzakelijk vind.

Maar goed, ieder zn pleelol.
pi_216676051
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 07:19 schreef 215 het volgende:

[..]
Ja, maar ik dacht laat ik eerst eens een versie van onder de honderd euro kopen om uit te proberen of ik het wel handig vind voordat ik een paar duizend euro besteed aan een troon.

Nou, dat uitproberen is gedaan dus en het bespaarde me dus een paar duizend euro omdat ik het na een maand gebruiken kennelijk toch steeds minder prettig en noodzakelijk vind.

Maar goed, ieder zn pleelol.
Ja, maar je ervaart niet het echte comfort. Is net als namaak merkkleding, het lijkt erop maar het is het niet.

En goed ja, gaat niet over pleelol maar om een schone anus :D
pi_216677966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ja, maar je ervaart niet het echte comfort. Is net als namaak merkkleding, het lijkt erop maar het is het niet.

Als een verkoper dat tegen me zegt dan loop ik zonder gedag te zeggen de winkel uit. Wat een bullshit! Alsof de kleur van het knopje iets uit gaat maken bij het spuiten van een straaltje water. Het is geen high tech om een straaltje water in een bepaalde richting te spuiten.
quote:
En goed ja, gaat niet over pleelol maar om een schone anus :D
Nou, ik heb het ruim 65 jaar met voornamelijk papier gered dus zal ik er de komende tijd ook niet aan dood gaan. Waar k dus niet in geloof en me bevestigd is dat je met een dun straaltje water werkelijk je reet schoon krijgt, daar is met of zonder water (ook) iets poetswerk voor nodig. Een washandje van drie kwartjes is dan een stuk effectiever dan een plee van een paar rug.

Ok, je hebt het dus een weekje uit mogen proberen en je vraagt om verdere ervaringen. Die krijg je van me, Ik heb er langer ervaring mee dan jij dus. Vervolgens ga je vervelend doen omdat je niet het antwoord krijgt wat je verwachte.

Koop alsjeblieft zo'n geweldig ding en ga er lekker op zitten dromen. Natte dromen, dat dan weer wel.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:14:45 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216678011
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een luxe versie van Geberit. Met douche, föhn en verwarmde wc-bril. En gekleurde lampjes, wat in het donker fijn is. Ik mis alleen nog de geluiden van een écht Japans toilet. (Toto is in NL lastig qua verkrijgbaarheid en service.)

Ik heb werkelijk waar geen flauw benul wat het ding verbruikt. Ook qua schoonmaakmiddelen en filters maak je kosten. Ik bespaar dan weer op wc-papier.
Die otohimes kun je ook los kopen.
https://wafuu.com/en-nl/p(...)s3-NRw_7naIgGLRcIUXK
pi_216683235
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Die otohimes kun je ook los kopen.
https://wafuu.com/en-nl/p(...)s3-NRw_7naIgGLRcIUXK
Wow! Geniaal! *O*
pi_216697486
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Dan zou je ook zo'n handdouche kunnen overwegen:

pi_216713310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef 215 het volgende:

[..]
Als een verkoper dat tegen me zegt dan loop ik zonder gedag te zeggen de winkel uit. Wat een bullshit! Alsof de kleur van het knopje iets uit gaat maken bij het spuiten van een straaltje water. Het is geen high tech om een straaltje water in een bepaalde richting te spuiten.
[..]
Nou, ik heb het ruim 65 jaar met voornamelijk papier gered dus zal ik er de komende tijd ook niet aan dood gaan. Waar k dus niet in geloof en me bevestigd is dat je met een dun straaltje water werkelijk je reet schoon krijgt, daar is met of zonder water (ook) iets poetswerk voor nodig. Een washandje van drie kwartjes is dan een stuk effectiever dan een plee van een paar rug.

Ok, je hebt het dus een weekje uit mogen proberen en je vraagt om verdere ervaringen. Die krijg je van me, Ik heb er langer ervaring mee dan jij dus. Vervolgens ga je vervelend doen omdat je niet het antwoord krijgt wat je verwachte.

Koop alsjeblieft zo'n geweldig ding en ga er lekker op zitten dromen. Natte dromen, dat dan weer wel.
Neen, je hebt er geen ervaring mee. Die plee die ik gebruikte kost iets van 4000 euro. Dat ervaar je niet met een wc bril met sproeier van 100 euro.

En dat je het niet schoon kan krijgen is meer jouw mening.

Poep straks in je handen en veeg het alleen schoon met droog papier?
  maandag 17 februari 2025 @ 09:06:16 #26
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216713894
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:50 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Dan zou je ook zo'n handdouche kunnen overwegen:

[ afbeelding ]
Hoe gebruik je dat?
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
pi_216715209
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Hoe gebruik je dat?
Ding onder je poepgat hangen en spuiten maar! _O_
pi_216715594
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Hoe gebruik je dat?
Bekijk deze YouTube-video

Of zie post van DjVero
  maandag 17 februari 2025 @ 11:22:54 #29
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216715809
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Of zie post van DjVero
Ah je zit dus en dan via de voorkant opening erdoor schuiven. Check.
Ik dacht dat zal wel een bende opleveren met het water dat overal spuit enzo.
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
  maandag 17 februari 2025 @ 11:37:58 #30
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216716030
Dat lijkt me wel wat aangezien ik altijd een schrale kont krijg van wc-papier. Ben er echter niet van plan veel geld tegenaan te gooien.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216717708
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 07:57 schreef Fushia2 het volgende:
Die plee die ik gebruikte kost iets van 4000 euro.
Nee, dat klopt, ik zit niet elke keer te verzinnen hoeveel geld ik er aan uitgegeven heb. Dat is een heel verschil in ervaring. En een straaltje water op je kont wordt niet opeens anders als ie veertig keer meer kost.

Maar jij mag de discussie winnen had ik al aangegeven. Jij vind het een fantastische ervaring om 4 rug te besteden aan een natte kont waar ik die snip goed besteed vind om te ervaren dat ik aan wc papier en evt een washandje de voorkeur geef.
pi_216722224
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef 215 het volgende:

[..]
Nee, dat klopt, ik zit niet elke keer te verzinnen hoeveel geld ik er aan uitgegeven heb. Dat is een heel verschil in ervaring. En een straaltje water op je kont wordt niet opeens anders als ie veertig keer meer kost.

Maar jij mag de discussie winnen had ik al aangegeven. Jij vind het een fantastische ervaring om 4 rug te besteden aan een natte kont waar ik die snip goed besteed vind om te ervaren dat ik aan wc papier en evt een washandje de voorkeur geef.
Je vergelijkt hier iets wat niet te vergelijken is en denkt te weten hoe zo'n plee werkt...Terwijl je die niet eens hebt :D
pi_216722239
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat lijkt me wel wat aangezien ik altijd een schrale kont krijg van wc-papier. Ben er echter niet van plan veel geld tegenaan te gooien.
Dan word je net als 215 een anti-japanse-plee-gozer met een vieze anus ;(
  maandag 17 februari 2025 @ 19:09:19 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216722360
Tijdens bezoeken aan Japanse hotels heb ik iedere keer direct de stekker van de plee uit het stopcontact gehaald.
Wat een onzinnige functies zitten er op… :|W
  maandag 17 februari 2025 @ 19:24:51 #35
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216722582
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
En schrale billetjes.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216722851
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
He viezerikje jij hebt in je hele leven tot nog toe een week een straaltje water op je kont gehad. Je droomt er alleen nog maar van. Voorlopig heb ik daar meer ervaring mee.

Bovendien moet je eens stoppen met voor anderen zaken in te vullen. Ik verklaar alleen maar dat ik het niet handig vind om met straal water mijn poep langs mijn billen te verspreiden. De andere functies interesseren me totaal niet.

Dat jij daar wel lol in hebt moet je zelf weten. Maar met poep gooien zoals jij nu doet maakt je echt een vies wijf. Beetje respect graag.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 19:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En schrale billetjes.
En hoe ga je na dat spoelen je billen werkelijk de resten verwijderen en afdrogen?
  maandag 17 februari 2025 @ 21:18:27 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216724599
12x in Japan geweest en al die plees daar wel getest. Vind die warme bril wel lekker en dat sproeien, ach, ligt aan je drol.
Als je van die plakkerige stront hebt dan is het met die straal ook een beste klus.
En dan daarna dat droogvegen met zo'n flinterdun papiertje. Hoop gedoe.
Ja. Blazen kan ook. Maar, mweh.
Ieder z'n pleziertje. Ik vind het een hoop gedoe vergeleken met een vochtig toiletpapiertje. Alleen jammer dat je kont dan koud blijft.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:41:06 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216759854
Je kunt ze gewoon bij Bol.com kopen he? : https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.13.ProductTitle
Heb er al een in mijn favorietenlijst staan sinds 2018 totdat ik het moment vind dat ik geld voor over heb :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:42:14 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216759871
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens bezoeken aan Japanse hotels heb ik iedere keer direct de stekker van de plee uit het stopcontact gehaald.
Wat een onzinnige functies zitten er op… :|W
Het mooiste vind ik de antischaam functie: een watergeluidje zodat mensen om je heen je niet kunnen horen piesen O+ of misschien is dat alleen een optie in Japan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 februari 2025 @ 12:30:21 #40
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216761804
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het mooiste vind ik de antischaam functie: een watergeluidje zodat mensen om je heen je niet kunnen horen piesen O+ of misschien is dat alleen een optie in Japan.
Sterker nog, je kan je geluiden tijdens een grote boodschap soms laten overstemmen door vogelgeluiden o.i.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')