dat doet het niet, en dat is juist het punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:58 schreef 215 het volgende:
Alleen een papiertje er langs werkt eigenlijk ook wel prima.
Ander toiletpapier geprobeerd? Wat dunner toiletpapier laat zich wat eenvoudiger tot een prop vouwen (dan 4 of 5 laags) als je dat prettiger vindt vegen. Vochtig toiletpapier kan ook optie zijn, maar die kun je niet altijd zonder problemen doorspoelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef Prego het volgende:
[..]
dat doet het niet, en dat is juist het punt.
Nou dank voor je uitgebreide onderbouwde bijdrage.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:50 schreef Prego het volgende:
[..]
dat doet het niet, en dat is juist het punt.
Klopt, al zijn de knoppen wat mooier weggewerkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:13 schreef Chandler het volgende:
Zonder foto's is zo'n topic natuurlijk waardeloos.
Dus is het iets zoals dit?
[ afbeelding ]
Maar ik wil zo'n toilet omdat alleen vegen vies is.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou dank voor je uitgebreide onderbouwde bijdrage.
Mijn ervaring is dus dat alleen vegen heel vaak meer dan afdoende is. En eh, ik heb dus zo'n ding.
Maar water geeft weer een kliederbende als je na het afspoelen met wc papier gaat afdrogen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil zo'n toilet omdat alleen vegen vies is.
Bij mij was het allesbehalve een kliederbendequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef 215 het volgende:
[..]
Maar water geeft weer een kliederbende als je na het afspoelen met wc papier gaat afdrogen.
Alleen even spoelen doet niet zo veel met dat straaltje, eigenlijk moet je dan al met een washandje aan de gang.
Ik heb het ding dus ruim een maand en merk dat ik na twee weken er al steeds minder gebruik van maak omdat het afdrogen met wc papier een klieder bende is en elke keer een schone handdoek is me te gortig. Ik heb nu dus een niet zo stevige wc bril die nog kleiner is ook dan ik had. Ik zou het dus niet weer kopen.
Maar goed, ieder zn lol natuurlijk.
Daar heb je het. Je moet dan ook een hele Japanse plee kopen om van de ervaring te kunnen genietenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:58 schreef 215 het volgende:
Nou, ik heb dus laatst een bril met anusspoeling gekocht. Valt me wel tegen, je effectieve opening in de bril is iets kleiner en helaas is de bril een stuk lichter
En ook niet naar Specsavers gaan voor zoiets.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daar heb je het. Je moet dan ook een hele Japanse plee kopen om van de ervaring te kunnen genieten
Ja, maar ik dacht laat ik eerst eens een versie van onder de honderd euro kopen om uit te proberen of ik het wel handig vind voordat ik een paar duizend euro besteed aan een troon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daar heb je het. Je moet dan ook een hele Japanse plee kopen om van de ervaring te kunnen genieten
Ja, maar je ervaart niet het echte comfort. Is net als namaak merkkleding, het lijkt erop maar het is het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:19 schreef 215 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht laat ik eerst eens een versie van onder de honderd euro kopen om uit te proberen of ik het wel handig vind voordat ik een paar duizend euro besteed aan een troon.
Nou, dat uitproberen is gedaan dus en het bespaarde me dus een paar duizend euro omdat ik het na een maand gebruiken kennelijk toch steeds minder prettig en noodzakelijk vind.
Maar goed, ieder zn pleelol.
Als een verkoper dat tegen me zegt dan loop ik zonder gedag te zeggen de winkel uit. Wat een bullshit! Alsof de kleur van het knopje iets uit gaat maken bij het spuiten van een straaltje water. Het is geen high tech om een straaltje water in een bepaalde richting te spuiten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar je ervaart niet het echte comfort. Is net als namaak merkkleding, het lijkt erop maar het is het niet.
Nou, ik heb het ruim 65 jaar met voornamelijk papier gered dus zal ik er de komende tijd ook niet aan dood gaan. Waar k dus niet in geloof en me bevestigd is dat je met een dun straaltje water werkelijk je reet schoon krijgt, daar is met of zonder water (ook) iets poetswerk voor nodig. Een washandje van drie kwartjes is dan een stuk effectiever dan een plee van een paar rug.quote:En goed ja, gaat niet over pleelol maar om een schone anus
Die otohimes kun je ook los kopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een luxe versie van Geberit. Met douche, föhn en verwarmde wc-bril. En gekleurde lampjes, wat in het donker fijn is. Ik mis alleen nog de geluiden van een écht Japans toilet. (Toto is in NL lastig qua verkrijgbaarheid en service.)
Ik heb werkelijk waar geen flauw benul wat het ding verbruikt. Ook qua schoonmaakmiddelen en filters maak je kosten. Ik bespaar dan weer op wc-papier.
Wow! Geniaal!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die otohimes kun je ook los kopen.
https://wafuu.com/en-nl/p(...)s3-NRw_7naIgGLRcIUXK
Dan zou je ook zo'n handdouche kunnen overwegen:quote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil zo'n toilet omdat alleen vegen vies is.
Neen, je hebt er geen ervaring mee. Die plee die ik gebruikte kost iets van 4000 euro. Dat ervaar je niet met een wc bril met sproeier van 100 euro.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef 215 het volgende:
[..]
Als een verkoper dat tegen me zegt dan loop ik zonder gedag te zeggen de winkel uit. Wat een bullshit! Alsof de kleur van het knopje iets uit gaat maken bij het spuiten van een straaltje water. Het is geen high tech om een straaltje water in een bepaalde richting te spuiten.
[..]
Nou, ik heb het ruim 65 jaar met voornamelijk papier gered dus zal ik er de komende tijd ook niet aan dood gaan. Waar k dus niet in geloof en me bevestigd is dat je met een dun straaltje water werkelijk je reet schoon krijgt, daar is met of zonder water (ook) iets poetswerk voor nodig. Een washandje van drie kwartjes is dan een stuk effectiever dan een plee van een paar rug.
Ok, je hebt het dus een weekje uit mogen proberen en je vraagt om verdere ervaringen. Die krijg je van me, Ik heb er langer ervaring mee dan jij dus. Vervolgens ga je vervelend doen omdat je niet het antwoord krijgt wat je verwachte.
Koop alsjeblieft zo'n geweldig ding en ga er lekker op zitten dromen. Natte dromen, dat dan weer wel.
Hoe gebruik je dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:50 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dan zou je ook zo'n handdouche kunnen overwegen:
[ afbeelding ]
Ah je zit dus en dan via de voorkant opening erdoor schuiven. Check.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Of zie post van DjVero
Nee, dat klopt, ik zit niet elke keer te verzinnen hoeveel geld ik er aan uitgegeven heb. Dat is een heel verschil in ervaring. En een straaltje water op je kont wordt niet opeens anders als ie veertig keer meer kost.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:57 schreef Fushia2 het volgende:
Die plee die ik gebruikte kost iets van 4000 euro.
Je vergelijkt hier iets wat niet te vergelijken is en denkt te weten hoe zo'n plee werkt...Terwijl je die niet eens hebtquote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef 215 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, ik zit niet elke keer te verzinnen hoeveel geld ik er aan uitgegeven heb. Dat is een heel verschil in ervaring. En een straaltje water op je kont wordt niet opeens anders als ie veertig keer meer kost.
Maar jij mag de discussie winnen had ik al aangegeven. Jij vind het een fantastische ervaring om 4 rug te besteden aan een natte kont waar ik die snip goed besteed vind om te ervaren dat ik aan wc papier en evt een washandje de voorkeur geef.
Dan word je net als 215 een anti-japanse-plee-gozer met een vieze anusquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat lijkt me wel wat aangezien ik altijd een schrale kont krijg van wc-papier. Ben er echter niet van plan veel geld tegenaan te gooien.
En schrale billetjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dan word je net als 215 een anti-japanse-plee-gozer met een vieze anus
He viezerikje jij hebt in je hele leven tot nog toe een week een straaltje water op je kont gehad. Je droomt er alleen nog maar van. Voorlopig heb ik daar meer ervaring mee.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dan word je net als 215 een anti-japanse-plee-gozer met een vieze anus
En hoe ga je na dat spoelen je billen werkelijk de resten verwijderen en afdrogen?quote:
Het mooiste vind ik de antischaam functie: een watergeluidje zodat mensen om je heen je niet kunnen horen piesenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens bezoeken aan Japanse hotels heb ik iedere keer direct de stekker van de plee uit het stopcontact gehaald.
Wat een onzinnige functies zitten er op…
Sterker nog, je kan je geluiden tijdens een grote boodschap soms laten overstemmen door vogelgeluiden o.i.d.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik de antischaam functie: een watergeluidje zodat mensen om je heen je niet kunnen horen piesenof misschien is dat alleen een optie in Japan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |