Het gaat niet om de keuze van het voedsel want dat waren Eva en Sharice. Het gaat erom dat zij bepaalde gister dat er niet meer pasta gegeten mocht worden terwijl de groep dat wel wilde.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
het is elke week de DM die bepaalt wat de producten voor het avondeten worden, Keuze uit 3 mogelijkheden volgens mij
en elke week staan de anderen te roepen wat ze wel en niet willen hebben, wel of niet vis, wel of niet vlees.
Ik snap niet goed waarom dat nu ineens anders zou moeten zijn omdat het Elsa is die kiest.
Ze lopen daar toch altijd achter met die filmpjes? Zelfde met de podcast, nieuw podcast is er al, maar zenden nog steeds de oude uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou Jeff geweigerd hebben om filmpje in de auto op te nemen en dat we nu constant Niels krijgen
Tis ook nog maar 1dag geleden....maar als hij kan weigeren ik weet het niet....Zijn afscheid in de dbk kwam ook maar van 1kant.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee joh, die moeten nog even ingeladen worden, net als de podcast.
Die camera staan en filmen zullen ze.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis ook nog maar 1dag geleden....maar als hij kan weigeren ik weet het niet....Zijn afscheid in de dbk kwam ook maar van 1kant.....
Of mogen ze allemaal even slapen, behalve Mattheus en David.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:52 schreef Hznootje het volgende:
Misschien mogen ze wel meekijken via het scherm
Ze stagiair zal wel gedacht hebben ik moet kiezen tussen beelden van Niels,Jeff of deze SL, dan is deze de beste optiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Verkeerde knopje stagiaire Of ze zijn Niels zijn exit en podcast zelf ook zat![]()
[ afbeelding ]
Die heeft vannacht nog gesproken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:54 schreef Lrod01 het volgende:
Met de papegaai doen ze trouwens ook helemaal niets meer he? Zo jammer, dat ding had zoveel potentie.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou Jeff geweigerd hebben om filmpje in de auto op te nemen en dat we nu constant Niels krijgen
Ja, Jordy is de lessen van Niels vergeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:55 schreef ledn81 het volgende:
Niels over de grijze zone die hij bij Jordy meer hoopt te zien : "niet alles zwart wit is en dat je ook de grijze zone toelaat. Dus ook mensen die iets verkeerd doen in je ogen, om arm het en accepteer het en maak er niet meteen korte metten mee "
Toepasselijk voor vanmorgen wel
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:58 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Natuurlijk zou hij zoiets nooit weigeren.
Het was het hem gewoon niet gegund...
Misschien heeft Niels Jordy een Valentijnskaartje gestuurd, met daarop een van zijn wijze lessen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, Jordy is de lessen van Niels vergeten.
Zou mooi zijn als ze dat ding wat van het geroddel in huis van sommige mensen daar laten afspelen, maarja wishful thinking. Is de huidige programmaleiding te soft voor helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft vannacht nog gesproken.
Maar alleen Jordy hoorde hem, alleen die zag de urgentie niet om naar de DBK te gaan
Herken ik niet. Jordy is een goedbedoelende sukkel die het spel wil spelen, maar het spel niet begrijpt.. Hij heeft het spel mogen spelen, maar zijn rol is nu wel uitgespeeld. Maar Keanu mag eerst naar huis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu Jeff weg is, is hier het volgende slachtoffer al gekozen: Jordy.
Die jongen kan niets meer goed doen. Beetje jammer
Dit seizoen hebben ze een paar goede dingen bedacht, maar slecht uitgevoerd. De papegaai is daar een van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:01 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze dat ding wat van het geroddel in huis van sommige mensen daar laten afspelen, maarja wishful thinking. Is de huidige programmaleiding te soft voor helaas.
Hij gedraagt zich vanmorgen gewoon even niet zo leuk. Morgen is het weer iemand andersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was dacht ik altijd pas vanaf zondag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |