Is ook geen verwijtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee okay dat zegt dan wat over hem en weinig over haar, dus dat als verwijt brengen snap ik dan niet.
Ik bedoelde vanuit Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook geen verwijt
Van mij uit
Jordy heeft een wat negatieve kijk op dingen
Vandaag rolt hij zijn kleding lijn uit .....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef ledn81 het volgende:
Ze missen Sjefke![]()
Ik heb hem nog nergens gemist
schoenenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
bb :bewoners jullie lot ligt in handen van Matthie en david
elsa heeft hun uitgekozen
Kom naar de PR
sportkleding zeer graag en?
sportkleding en schoenen : )quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
bb :bewoners jullie lot ligt in handen van Matthie en david
elsa heeft hun uitgekozen
Kom naar de PR
sportkleding zeer graag en?
Met wie wil hij dan Valentijn vieren? Heeft hij zijn opblaaspop meegenomen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef Hznootje het volgende:
Het enige wat ik nog van Jordy hoor is zeiken over een ander, valentijn en een etentje..
Hopelijk wint die ouwe danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef mazaru het volgende:
Mattheus en David moeten een game spelen. Hopelijk voor een nominatie
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met wie wil hij dan Valentijn vieren? Heeft hij zijn opblaaspop meegenomen?
Godverrrquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met wie wil hij dan Valentijn vieren? Heeft hij zijn opblaaspop meegenomen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef mazaru het volgende:
Mattheus en David moeten een game spelen. Hopelijk voor een nominatie
Nog niet helemaal. Ik hoopte ook op Eva, gisteren hadden er 2 weg moeten gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]Nee, voorlopig niet Mattie......je hebt al je zin gekregen.
In een seconde verschillende uitdrukkingen....en bijna hele Jordy vast kunnen leggen...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:34 schreef ledn81 het volgende:
BB : "om te strijden...kom "
Jordy : "voor eten eten diner"
BB "naar de panic room"
Jordy : "Panic room"![]()
[ afbeelding ]
Dit kan alleen maar als de rat daar rond loopt en gevangen moet worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef ledn81 het volgende:
Misschien nu echt iets 'panic' room achtigs om te strijden in de panic room en komt die naam eindelijk tot zijn recht
Mattie die als een piepend meisje faalt en David S als stoere wijze oude man die iets heel panic achtigs overwint
Dat laat ze niet toe want ze had al bepaalt dat ze deze week met de makkelijke producten wilde blijven koken. Als de groep zegt doe alles dan is het niet aan haar. Vorige week hebben Jordy Niels ook gemaakt wat de groep wilde want die wilde de stamppot niet maar apart. Ze is een bazige kenau met een meanstreek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij was aan het koken. Anderen die het beter weten of anders willen moeten dan zelf maar gaan koken
Ze zetten David een bord groente voor. Eens kijken hoe stoer hij is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef ledn81 het volgende:
Misschien nu echt iets 'panic' room achtigs om te strijden in de panic room en komt die naam eindelijk tot zijn recht
Mattie die als een piepend meisje faalt en David S als stoere wijze oude man die iets heel panic achtigs overwint
Dit is al eerder ook gezegd. De hele groep heeft ze zelfs gevraagd om te koken omdat ze de manier waarop ze deze afgelopen week gekookt hebben zo lekker vonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat laat ze niet toe want ze had al bepaalt dat ze deze week met de makkelijke producten wilde blijven koken. Als de groep zegt doe alles dan is het niet aan haar. Vorige week hebben Jordy Niels ook gemaakt wat de groep wilde want die wilde de stamppot niet maar apart. Ze is een bazige kenau met een meanstreek.
het is elke week de DM die bepaalt wat de producten voor het avondeten worden, Keuze uit 3 mogelijkheden volgens mijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat laat ze niet toe want ze had al bepaalt dat ze deze week met de makkelijke producten wilde blijven koken. Als de groep zegt doe alles dan is het niet aan haar. Vorige week hebben Jordy Niels ook gemaakt wat de groep wilde want die wilde de stamppot niet maar apart. Ze is een bazige kenau met een meanstreek.
Nee de groep heeft ze niet gevraagd ze hebben het zelf voorgesteld waarbij de groep aangaf dat het ok was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is al eerder ook gezegd. De hele groep heeft ze zelfs gevraagd om te koken omdat ze de manier waarop ze deze afgelopen week gekookt hebben zo lekker vonden.
Jij ziet het vast anders, maar dat zij iets heeft bepaald is niet het geval.
Ik heb het opgenomen en staat vast ergens op X of ander kanaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Nee de groep heeft ze nietd gevraagd ze hebben het zelf voorgesteld waarbij de groep aangaf dat het ok was.
Zij vroeg het aan Wicky en Jane om het voor te stellen en zij heeft bepaald dat ee niet meer pasta mocht worfen gegeten.
Raar ook de keus die ze moeten maken.....waarom niet halve week pasta halve week aardappels. Hele week hetzelfde komt toch je neus uit. Ik vind een kliekje de volgende dag heerlijk maar moet er niet aan denken om de hele week hetzelfde te eten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Nee de groep heeft ze nietd gevraagd ze hebben het zelf voorgesteld waarbij de groep aangaf dat het ok was.
Zij vroeg het aan Wicky en Jane om het voor te stellen en zij heeft bepaald dat ee niet meer pasta mocht worfen gegeten.
Zou zomaar kunnen.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou Jeff geweigerd hebben om filmpje in de auto op te nemen en dat we nu constant Niels krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |