Zeker dat is ook altijd was Elsa doet. Je groot maken .quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef Verity het volgende:
Eva heeft wel gelijk. Ze geeft de tip mee aan Jolien en Jordy, dat als je iets wilt, moet gaan staan en hardop spreken.
Veel impact. Jaloersmakendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft al veel? Ze loopt al weken rond zonder dat ze haar haar kan wassen. Ze loopt al weken rond in het uniform van BB. Ze houdt de was bij van al die mensen daar. Ik vraag me af wat ze dan 'veel' heeft.
Jordy is altijd boosquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:49 schreef Hznootje het volgende:
Waarom is Jordy boos op Elsa? Keanu gaf de beker toch weg?
Dacht eerst dat ik naar een herhaling zat te kijken......ze hebben zelfs de juiste plek en houding als vanmorgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker sfeertje in de keuken, als blikken konden doden .....
Eva ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is op dit moment ook wel flink aan het stoken.
Dat kan. Maar ik bedoelde die ik had gepost dus dat was de goeie? Die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
deze stond in de top 40 is een andere soort versie
Ik heb meer het gevoel dat ze best naief is, en gewoon eruit flapt wat in haar hoofd zit.. maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva is ook een klein stokertje ......
Sjorry kwam er achter dat het toch een ander soort liedje is wel bijna hetzelfde maar toch anders nummerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... j
[..]
Dat kan. Maar ik bedoelde die ik had gepost dus dat was de goeie? Die bedoelde ik.
Elsa is stomquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:49 schreef Hznootje het volgende:
Waarom is Jordy boos op Elsa? Keanu gaf de beker toch weg?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sjorry kwam er achter dat het toch een ander soort liedje is wel bijna hetzelfde maar toch anders nummer
Die observeren, gooien er af en toe een opmerking in en observeren verderquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Verity het volgende:
Valt me op dat Pootje en David soms zeggen wat ze vinden en verder afzijdig houden.
Geven beide ook steeds aan dat ze er niet voor het spel zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die observeren, gooien er af en toe een opmerking in en observeren verder
Ik ben maar weer weggegaan van deze streamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik wilde net op opnemen gaan drukken vanwege de het stoken en toen keek ik naar de stream![]()
Gisteren wilde de hele groep een pot pasta gebruiken maar Elsa besloot dat dat niet mocht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
het ging toch niet zoals jolien zegt van ohh geven aan Elsa en klaar
Jordy gaf hem toch aan Kiki en die gaf hem toch Elsa daarom was er niet gediscussieerd.
en wat bedoeld Jordy met het eten van gistere?
is misschien wel een hele slimme zet geweest van Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Gisteren wilde de hele groep een pot pasta gebruiken maar Elsa besloot dat sat niet mocht.
Daar gaat het niet om. Als de groep beslist kan zij niet gaan bepalen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
is misschien wel een hele slimme zet geweest van Elsa
ze hadden gisteren een heel groot bord met eten, kwamen niets te kort. Dus als er nu nog een pot is, hebben ze ook vanavond in ieder geval pasta.
en het is niet zo dat Elsa die pasta voor zichzelf heeft bewaard, of voor haar eigen groepje.
Zij was aan het koken. Anderen die het beter weten of anders willen moeten dan zelf maar gaan kokenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef marky het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als de groep beslist kan zij niet gaan bepalen.
Ik dacht het net.. wat gebeurt daarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:09 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het geluid maar ff zachter gezet, mijn buren denken zo nog dat ik p0rnhub zit te kijken met dat gekreun van Jane
kom op zegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef marky het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als de groep beslist kan zij niet gaan bepalen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:10 schreef spapaars het volgende:
Nu de gemeenschappelijke doelwit thuiszit, is het hier een stuk minder eensgezind.
Geen idee, ik zette hem net aan en ik zag ditquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]had ff wat anders opstaan.......dikkemaatjes ofwat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |