Zeker dat is ook altijd was Elsa doet. Je groot maken .quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef Verity het volgende:
Eva heeft wel gelijk. Ze geeft de tip mee aan Jolien en Jordy, dat als je iets wilt, moet gaan staan en hardop spreken.
Veel impact. Jaloersmakendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft al veel? Ze loopt al weken rond zonder dat ze haar haar kan wassen. Ze loopt al weken rond in het uniform van BB. Ze houdt de was bij van al die mensen daar. Ik vraag me af wat ze dan 'veel' heeft.
Jordy is altijd boosquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:49 schreef Hznootje het volgende:
Waarom is Jordy boos op Elsa? Keanu gaf de beker toch weg?
Dacht eerst dat ik naar een herhaling zat te kijken......ze hebben zelfs de juiste plek en houding als vanmorgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker sfeertje in de keuken, als blikken konden doden .....
Eva ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is op dit moment ook wel flink aan het stoken.
Dat kan. Maar ik bedoelde die ik had gepost dus dat was de goeie? Die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
deze stond in de top 40 is een andere soort versie
Ik heb meer het gevoel dat ze best naief is, en gewoon eruit flapt wat in haar hoofd zit.. maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva is ook een klein stokertje ......
Sjorry kwam er achter dat het toch een ander soort liedje is wel bijna hetzelfde maar toch anders nummerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... j
[..]
Dat kan. Maar ik bedoelde die ik had gepost dus dat was de goeie? Die bedoelde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |