nouuuuuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy ligt niet zo goed bij de huidige suite bewoners.
PS. Ik hoef geen uitleg van Jordy apologisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De huisige suite bewoners zijn vreselijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy ligt niet zo goed bij de huidige suite bewoners.
PS. Ik hoef geen uitleg van Jordy apologisten.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuuuu
als je even hebtVooruit .. jij bent de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht , het houdt een keer opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa heeft geen zin in de negativiteit van Jordy
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef marky het volgende:
[..]
De huisige suite bewoners zijn vreselijk
Elsa en jordy doen beide hetzelfdequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Snap kordy wel een beetje, elke geeft elsa een kat aan jordy. En praat ze over hem. Dat hij als hij is schoongemaakt heeft het zegt. En 2x telefoon nam en anderen moest gunnen. En over eigen spullen afwassen. (Wat hij doet)
En dat is heel verstandig want anders trekken ze haar hun neerwaartse spiraal in. Soms moet je de boel de boel laten voor jezelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa heeft geen zin in de negativiteit van Jordy
mag ook benoemd wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
D'r is ook echt niks anders te doen daar ... zet 3 mensen bij elkaar daar en ze roddelen ....![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Oké ik wil wicky wel met je delen.
Vooroordelen dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Elsa had vanaf het begin al een onderbuikgevoel bij Jordy
Ik snap haar volledig![]()
dacht bij Jeff echt een goede vriend te hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik vind van Mattheus... hij is zo ontzettend Zwitserland.
Matt: "dit is de eerste keer dat dit mijn mensen zijn"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane: Mattheus lijkt heel erg Mattheus maar hij is heel erg zoekende naar bij wie hij hoort in het huis
Ja, dat snap ik wel. Ik hoop maar dat hij iets meer z'n eigen weg zal gaan. Hij lijkt me wel ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht bij Jeff echt een goede vriend te hebben
zat hij ernaast
toen Milena
die is ook Fake
tja
dan ga je ook wel twijfelen
Jordy doet hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
3x keer dat elsa in die suite ligt. En weer kwaadspreken in de suite over jordy. En nu over mattie. Die praat iedereen naar de mond. Jane zegt ik ga jullie corrigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |