Moet het nog zien..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder die best wel grote weersomslag zo vanaf komende donderdag zonder dat er uitgebreide neerslag mee gepaard gaat. Van 5 graden overdag/-5 's Nachts naar 16 en 6 graden!
Windkracht 2-3 in het hele land..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vriest nog een dikke graad blijkbaar. Voelt helemaal niet zo koud aan. Maar het waait dan ook niet.
Blaadjes bewegen hier vrijwel niet hoor. Ja soms voel je iets, maar om dat nou echt 'wind' te noemen. Een airco op stand 1 blaast nog harder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Windkracht 2-3 in het hele land..
Grijs winderig en waterkoud inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevoelig koud hoor in het hele land, in het oosten zelfs tot -8.
Gevoelstemperatuur boven 0 dus? Anders ijskoudquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grijs winderig en waterkoud inderdaad.
Geen idee eigenlijk, al die grijze dagen smelten een beetje samen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur boven 0 dus? Anders ijskoud
Eens wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:58 schreef PzKpfw het volgende:
En nu weer sneeuw hier... oprotten met die kou, Koning Winter heeft zijn kans gehad. Op naar het voorjaar.
Het waait inderdaad niet hier. Ben net ook 3 uur buiten geweest en met het paard het bos in. Wel mijn allerdikste pak aan, soort skipak voor ruiters. Had het niet koud, alleen een bevroren gezicht. Door de grauwigheid en vochtige lucht voelt het wel erg koud aan ondanks dat er geen wind is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blaadjes bewegen hier vrijwel niet hoor. Ja soms voel je iets, maar om dat nou echt 'wind' te noemen. Een airco op stand 1 blaast nog harder.
Maar had het idee dat het een graad of 4 was, maar niet dus
Welke blaadjes?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blaadjes bewegen hier vrijwel niet hoor. Ja soms voel je iets, maar om dat nou echt 'wind' te noemen. Een airco op stand 1 blaast nog harder.
Je loopt nog steeds in t-shirt en korte broek neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, en tussen de blaadjes, dus vraag me af in welk land dat isquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds in t-shirt en korte broek neem ik aan?
In Maart kan de winter natuurlijk altijd nog terugkomen. Maar de vooruitzichten zijn voorlopig goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:11 schreef Maver24 het volgende:
Volgend weekend dubbele cijfers. Weg met die kou. Lente here we come
Ja, waarom niet? Zo koud is het niet voor mijquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds in t-shirt en korte broek neem ik aan?
Hier zie je vooral laurier en taxus. Die bewegen sowieso nooit veelquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen wintergroene planten hebben![]()
Denk dat de helft van mijn tuin wel groen is 's winters.
Afgekeurdquote:
Och zal het 10 a 12 worden is ook lekker..als dat pokken vocht maar wegblijft!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder die best wel grote weersomslag zo vanaf komende donderdag zonder dat er uitgebreide neerslag mee gepaard gaat. Van 5 graden overdag/-5 's Nachts naar 16 en 6 graden!
Het is toch grijs winderig en miezerig. Dan liever met 12 graden..quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och zal het 10 a 12 worden is ook lekker..als dat pokken vocht maar wegblijft!
Ik hoop oprecht dat we volop zon krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is toch grijs winderig en miezerig. Dan liever met 12 graden..
Kou is niet erg, wel als het met dit weer gepaard gaat. Liever 1 of 2 graden met zon dan dit weer en 12 graden. Maar op een of andere manier mag het allemaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat we volop zon krijgen![]()
Eerst nog ff deze kou, vond het vandaag wel pittig, was iets van 1.5 a 2 graden maar leek wel -10![]()
Dat grijs en nat zo klaar mee..
Ja bizar he, sta er net zo in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kou is niet erg, wel als het met dit weer gepaard gaat. Liever 1 of 2 graden met zon dan dit weer en 12 graden. Maar op een of andere manier mag het allemaal niet.
Zou wat zijn als het een paar dagen is en dan weer vorstquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef pietkanarie het volgende:
Het lukt weer moeiteloos… lente in februari. Ik zit er nog niet op te wachten maar lijkt vrij duidelijk dat het deze kant op gaat helaas.
Zou leuk zijn, lekker alle kanten op. Maar denk het niet inderdaad!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het een paar dagen is en dan weer vorstmaar dat zal niet.
10-12 graden is nog geen lente, hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef pietkanarie het volgende:
Het lukt weer moeiteloos… lente in februari. Ik zit er nog niet op te wachten maar lijkt vrij duidelijk dat het deze kant op gaat helaas.
Leve de republiek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het een paar dagen is en dan weer vorstmaar dat zal niet.
Nee, maar zie het clustertje met 15 graden ook wel uitkomen… maar wie weet wordt het ook weer niet zo zacht. Het duurt nog even dus nog moeilijk te voorspellenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10-12 graden is nog geen lente, hoor.
Zeker wel, normale temperatuur voor de vroege lentequote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor sommigen is dit al woestijnhitte!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie het al: t-shirt kan uit volgende week.
Krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |