Geen idee waar jij die kou ziet. Of bedoel je in een ander land? Ik zie 'snachts 1 graad vorst en overdag 3 en 4 boven nul....quote:Op maandag 10 februari 2025 08:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oef wat een kou eind deze week en volgende week! Als dit zo doorzet kunnen we serieus nog wel op het ijs gaan schaatsen
Tja kan wel zeggen het wordt -10 maar dan maak ik je met een dooie mus blijquote:
Niet iedereen woont in het noorden hequote:Op maandag 10 februari 2025 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij die kou ziet. Of bedoel je in een ander land? Ik zie 'snachts 1 graad vorst en overdag 3 en 4 boven nul....
Komt vast door het @Jaaroverzichtquote:Op maandag 10 februari 2025 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
@:stateofmind is weer aardig actief op FOK! trouwens he....
Alleen niet meer in deze reeks....Blijkbaar haat hij ons.
@:bloodymary1
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Komt vast door het @:Jaaroverzicht
Ze geven daar 6 cm op voor morgenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in het noorden he
Asteblieft! Ik wil niet klagen want het is immers droog en de zon schijnt geregeld, begrijp me daardoor echt niet verkeerd maar het mag zo rap mogelijk naar de 15-20 graden. Kurkdroog het liefst natuurlijk!quote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Eind van de maand dubbele cijfers, daar heb ik ook wel weer zin in! Zeker als het zo mee blijft vallen met de nattigheid als tot nu toe.
Hier regent het ondertussen alweer heel de dag. Minus de ochtend dan. Net op tijd terug van m'n fietstocht.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Asteblieft! Ik wil niet klagen want het is immers droog en de zon schijnt geregeld, begrijp me daardoor echt niet verkeerd maar het mag zo rap mogelijk naar de 15-20 graden. Kurkdroog het liefst natuurlijk!
Gecondoleerd...ik hoop dat het hier nog ff uitblijft.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier regent het ondertussen alweer heel de dag. Minus de ochtend dan. Net op tijd terug van m'n fietstocht.
Sowieso zin in dubbele cijfersquote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Eind van de maand dubbele cijfers, daar heb ik ook wel weer zin in! Zeker als het zo mee blijft vallen met de nattigheid als tot nu toe.
Klinkt als niet gaaf.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Precies hetzelfde pis weer als altijd, alleen is het nu ook nog eens waterkoud
Gewoon weer het standaard pis weer. Koud, grijs en winderigquote:
Hier net ook. Poes moest per se naar buiten maar was binnen 4 tellen weer binnen voor de verwarmingquote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef Starhopper het volgende:
Op de webcam van Scheveningen SNIL![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Haha arme poesquote:Op maandag 10 februari 2025 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier net ook. Poes moest per se naar buiten maar was binnen 4 tellen weer binnen voor de verwarming
Ja tuurlijk. Gewoon een paar graden boven nul, grijs en regen..quote:
Wat een grap, vooralsnog regen hier en eerder vandaag 1 sneeuwbuiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |