Hier zie je vooral laurier en taxus. Die bewegen sowieso nooit veelquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen wintergroene planten hebben![]()
Denk dat de helft van mijn tuin wel groen is 's winters.
Afgekeurdquote:
Och zal het 10 a 12 worden is ook lekker..als dat pokken vocht maar wegblijft!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder die best wel grote weersomslag zo vanaf komende donderdag zonder dat er uitgebreide neerslag mee gepaard gaat. Van 5 graden overdag/-5 's Nachts naar 16 en 6 graden!
Het is toch grijs winderig en miezerig. Dan liever met 12 graden..quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och zal het 10 a 12 worden is ook lekker..als dat pokken vocht maar wegblijft!
Ik hoop oprecht dat we volop zon krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is toch grijs winderig en miezerig. Dan liever met 12 graden..
Kou is niet erg, wel als het met dit weer gepaard gaat. Liever 1 of 2 graden met zon dan dit weer en 12 graden. Maar op een of andere manier mag het allemaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat we volop zon krijgen![]()
Eerst nog ff deze kou, vond het vandaag wel pittig, was iets van 1.5 a 2 graden maar leek wel -10![]()
Dat grijs en nat zo klaar mee..
Ja bizar he, sta er net zo in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kou is niet erg, wel als het met dit weer gepaard gaat. Liever 1 of 2 graden met zon dan dit weer en 12 graden. Maar op een of andere manier mag het allemaal niet.
Zou wat zijn als het een paar dagen is en dan weer vorstquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef pietkanarie het volgende:
Het lukt weer moeiteloos… lente in februari. Ik zit er nog niet op te wachten maar lijkt vrij duidelijk dat het deze kant op gaat helaas.
Zou leuk zijn, lekker alle kanten op. Maar denk het niet inderdaad!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het een paar dagen is en dan weer vorstmaar dat zal niet.
10-12 graden is nog geen lente, hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef pietkanarie het volgende:
Het lukt weer moeiteloos… lente in februari. Ik zit er nog niet op te wachten maar lijkt vrij duidelijk dat het deze kant op gaat helaas.
Leve de republiek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het een paar dagen is en dan weer vorstmaar dat zal niet.
Nee, maar zie het clustertje met 15 graden ook wel uitkomen… maar wie weet wordt het ook weer niet zo zacht. Het duurt nog even dus nog moeilijk te voorspellenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10-12 graden is nog geen lente, hoor.
Zeker wel, normale temperatuur voor de vroege lentequote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor sommigen is dit al woestijnhitte!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie het al: t-shirt kan uit volgende week.
Krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |