Ik hou me inquote:
Komt wel goed. Boek lezen of filmpjes kijken.quote:
quote:
Kan op zich wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo maareens douchen en aankleden en zulks
Gekken zijn het!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:49 schreef ToT het volgende:
Kolere, er racet hier een DHL-busje op volle snelheid achteruit door dit smalle voetgangersstraatje heen!!!!
Vast en verwarde manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:49 schreef ToT het volgende:
Kolere, er racet hier een DHL-busje op volle snelheid achteruit door dit smalle voetgangersstraatje heen!!!!
Ik hoorde nog geen "Allahu akhbar" of zo!
Gelukkig kon je hard wegrennen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:49 schreef ToT het volgende:
Ik hoorde nog geen "Allahu akhbar" of zo!
Whehe ik zat hier aan de koffie en zag alles door het raam.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig kon je hard wegrennen?
Met je nieuwe sportschoolskills.
Of strompelen met spierpijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig kon je hard wegrennen?
Met je nieuwe sportschoolskills.
Die bezorgers hebben altijd haast. Laatst een die iets voor de deur neerzette en gelijk al terug liep naar zn busquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
Ja hjj reed eerst al die kant op, toen weer terug en ik denk dat hij wat vergeten was en snel weer terug wilde rijden.
Ja ze wachten niet eens meer tot er open wordt gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die bezorgers hebben altijd haast. Laatst een die iets voor de deur neerzette en gelijk al terug liep naar zn bus
Ik probeer een mooie verklaring voor DHL te verzinnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
Ja hjj reed eerst al die kant op, toen weer terug en ik denk dat hij wat vergeten was en snel weer terug wilde rijden.
Krijgen ze per pakket betaald of zo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ze wachten niet eens meer tot er open wordt gedaan
Ja per aflevering dacht ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijgen ze per pakket betaald of zo?
Ook wel een paar keer gehad, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die bezorgers hebben altijd haast. Laatst een die iets voor de deur neerzette en gelijk al terug liep naar zn bus
De Hysterische Lul? :quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik probeer een mooie verklaring voor DHL te verzinnen.
De Halve L ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |