Pittig dinsdagje maatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1129 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩🟩
Woordle 1333 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Immers mist kansen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Wotte gaat nat in het Feyenoordtopic
Brobbey scoort nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels heb ik een aanmeldformulier ontvangen van de NSB. Hup Milan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Terwijl user @Caland hem nog probeert te kopschoppen, herstelt @Wotte zich en krijgt hij met een keurige tackle Caland op zijn snufferd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Wij noemen dat soort zaken hemels voer echt waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef Wotte het volgende:
100% pindakaas, komkommer, Shiracha en gefrituurde uitjes zijn een uitstekende combinatie.
Dit wordt de week van de UNDERDOG. Hup PSV en Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl user @:caland hem nog probeert te kopschoppen, herstelt @:wotte zich en krijgt hij met een keurige tackle Caland op zijn snufferd.
@fetXquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef Wotte het volgende:
100% pindakaas, komkommer, Shiracha en gefrituurde uitjes zijn een uitstekende combinatie.
Akkoordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt de week van de UNDERDOG. Hup PSV en Feyenoord.
Het is niet mijn dag vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland heeft het flink ingewikkeld met gevatte opmerkingen nu Feyenoord weer het lachertje is.
Stringer Bellquote:
Ik ben zelf vandaag ook niet vooruit te branden maat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vriend
Morgen een nieuwe kans!
quote:Samir Arab, a Malta international, was approached by criminals to fix a match. What happened next changed his life.
Episode two of Footballers Unfiltered with Joe Hart is out now to watch on @Spotify or listen to on all major streaming platforms.
Dat magquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Met likes gestrooid in het Champions Liek topic.
Bram heb zijn dosering weer opgehoogd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Gijp weer gesnoven in de podcast genot
Nee niet met @Novaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef onlogisch het volgende:
@:Nova zojuist een paar tikken gegeven.
@:Wereldgozer
@Nova is echt een waardeloos stuk vreten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Poging tot handreiking gedaan, totaal mislukt @:onlogisch
Strakjes in de stad even iets happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Kipdijen. Gebakken ui. Paprika en taugé.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Al Gore?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm AI dit AI dat ik ben een beetje AI moe hoor
noobquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1334 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩
(Per ongeluk weggeklikt bij poging 5)
skklquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1334 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩
Blijven doneren.quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Als je hem wegklikt en je gaat terug dan blijft gewoon je oude score staanquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb geen idee maat. Maar als we hiermee het vuurtje een beetje op kunnen stoken dan vind ik het ook een heel vreemd verhaalquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hem wegklikt en je gaat terug dan blijft gewoon je oude score staan
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik vind dit een heel vreemd verhaal.
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
Meiden van de Keileweg, 25 jaar later. NPO (plus)
8.4/10
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum @:scrummie @:tong80 @:yvonne @:madame_paon zie review
Ik ga die zeker kijken. Eerste reeks ook gezien. Heftig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
Meiden van de Keileweg, 25 jaar later. NPO (plus)
8.4/10
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum @:scrummie @:tong80 @:yvonne @:madame_paon zie review
Krentenbollen ham/kaas. Plus een like.quote:
Eet smakelijk, ouwe dibbes.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
We gaan lunchen; eetze allen.
Zakdoekje?quote:
voetbalkrexxxdeelnemermetoorbelletjemoeilijkkijken.gifquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand neemt @:tong80 serieus.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
voetbalkrexxxdeelnemermetoorbelletjemoeilijkkijken.gif
AVGquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zijn de pleisters al van je knieën af ? Of ga je niet meer gebukt onder je afspraak met Gordon ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand neemt @:tong80 serieus.
Ik rijst met Baby Pagnang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die van mij was derderangs. Van Uitgekookt! namelijk. Het kon er mee door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bami pangpang @:kukelecucktsju10
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Jan Dirk lijkt mij een gezellige man met een negatief IQ.
Makker, jaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)
De tandjes. Flopland neemt geen blad voor de mondquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef KingRoland het volgende:
Tsja in VBL is er een soort van … gezwel van users die je liever zo snel mogelijk ziet verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |