voetbalkrexxxdeelnemermetoorbelletjemoeilijkkijken.gifquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand neemt @:tong80 serieus.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
voetbalkrexxxdeelnemermetoorbelletjemoeilijkkijken.gif
AVGquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zijn de pleisters al van je knieën af ? Of ga je niet meer gebukt onder je afspraak met Gordon ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand neemt @:tong80 serieus.
Ik rijst met Baby Pagnang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die van mij was derderangs. Van Uitgekookt! namelijk. Het kon er mee door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bami pangpang @:kukelecucktsju10
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Jan Dirk lijkt mij een gezellige man met een negatief IQ.
Makker, jaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)
De tandjes. Flopland neemt geen blad voor de mondquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef KingRoland het volgende:
Tsja in VBL is er een soort van … gezwel van users die je liever zo snel mogelijk ziet verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |