Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Dat had ik ook wel willen wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland ik drink een cappuccino nu.
Poh, lang geleden dat ik daar over heb gelezen. Even Michio Kaku z'n boek er bij pakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verdiep jij je nou maar in de snaartheorie.
Ik heb biefstukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Pizza en patatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik drink er melk in, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die thee drinken behoren tot de midden en hoge klasse van de samenleving
Kakugod.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Poh, lang geleden dat ik daar over heb gelezen. Even Michio Kaku z'n boek er bij pakken
Ja, je bent diabeet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik drink er melk in, dan weet je genoeg.
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IJshockey highlights van afgelopen nacht kijken op ESPN met een bakkie pleur erbij, genot
Nah, dat vind ik geen reet aanquote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zie ik je komende nacht in het superbowl topic?
avg (kip)quote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
"Straks" Superbowlquote:Op zondag 9 februari 2025 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IJshockey highlights van afgelopen nacht kijken op ESPN met een bakkie pleur erbij, genot
Vanmiddag naar bed geweest (Moet sowieso al de laatste tijd). Nu hopen dat ik het red. Eerst Blue Velvet op de BBC.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Kwam er net langs. Topic was dicht. Wat was de vraag ook alweer ?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er ligt nog een historische vraag op je te wachten in het Live Eredivisietopic.
https://x.com/OptaJohan/status/1888567384157417908quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam er net langs. Topic was dicht. Wat was de vraag ook alweer ?
Dat moet een speler uit de oudheid zijn. Naam zegt me niks.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/OptaJohan/status/1888567384157417908
Wie is Bert Strijks?
https://www.afc-ajax.info/nl/voetballer/Bert-Strijksquote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet een speler uit de oudheid zijn. Naam zegt me niks.
Dat is "recenter" dan ik verwachtte.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.afc-ajax.info/nl/voetballer/Bert-Strijks
Wow, een dag voor Bevrijdingsdag geboren in 1945.
Nee, ga je een pup nemen?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:3rr0r heb jij ervaringen met rottweilers?
Voor appartement zijn die grotere honden allemaal wat zielig, of je moet echt zeker weten dat je veel en vaak gaat wandelen en rennen ermee.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lijken mij in huis om nog net iets meer onderhoud te vragen.
Elke hond heeft uren beweging nodig. Tenzij oud of een klein keffertje.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor appartement zijn die grotere honden allemaal wat zielig, of je moet echt zeker weten dat je veel en vaak gaat wandelen en rennen ermee.
Dan verveelt hij zich niet voortaanquote:Op maandag 10 februari 2025 01:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke hond heeft uren beweging nodig. Tenzij oud of een klein keffertje.
En met een appartement zonder lift moet je de puppy het eerste jaar tillen.
Met een rottweiler verveel je je sowieso nooit. Dat is een forever baby.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan verveelt hij zich niet voortaan
Met een rottweiler behoor je echt zonder uitzondering tot de laagste sociale klasse van de bevolkingquote:Op maandag 10 februari 2025 01:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een rottweiler verveel je je sowieso nooit. Dat is een forever baby.
Mad. Zaterdag kneuzenwedstrijd.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:02 schreef Viesdik het volgende:
Fc Utrecht heeft echt de grootste kans in zijn bestaan om kampieon te worden nu volledig verneukt door deze fucking kansloze losers zeg. Want dat zijn het, faalhazen 1e klas/
Die verwende kneuzen pis ik allemaal in het gezicht.
Moggel makkerquote:Op maandag 10 februari 2025 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Moggel vrienden (en @:ggmm )!
Woordle al gedaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Moggel vrienden (en @:ggmm )!
Onze buren in mijn jeugd hadden er eentje. Die is afgemaakt omdat ie nogal happig was naar iedereen.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:3rr0r heb jij ervaringen met rottweilers?
sowieso hondenquote:Op maandag 10 februari 2025 04:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Met een rottweiler behoor je echt zonder uitzondering tot de laagste sociale klasse van de bevolking
@:rambodirk
quote:
Hallo maat. Is er al een (t)rouwdatum?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1332 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1128 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Wanneer komt de kleine @Caland?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Caland het volgende:
Jongens, het is tijd voor een muziekje
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
Je bent gewoon bang, mietje.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Met een rottweiler behoor je echt zonder uitzondering tot de laagste sociale klasse van de bevolking
@:rambodirk
Blaffende honden bijten niet!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang, mietje.
Wanneer is pisces uitgerekendquote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Voor de oplettende SC-ganger; Ik probeer een beetje inzichtelijk te krijgen wanneer we weer een feestje kunnen vieren
user @Caland lijkt mij wel het type voor een gender reveal party. En dan met hardcoremuziek enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt de kleine @:Caland?
Doe normaal, idioot. @Pisces29 is one of the guysquote:Op maandag 10 februari 2025 10:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wanneer is pisces uitgerekend
Bedank maat, ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Het kolommetje van Willem van H is weer genieten.
Ze wil er voor haar 30e niet aan makker, even geduld dus nog.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt de kleine @:Caland?
Jonge blom!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze wil er voor haar 30e niet aan makker, even geduld dus nog.
Maar die is de 30 toch allang gepasseerdquote:Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe normaal, idioot. @:Pisces29 is one of the guys
waar het weer traditioneel mee zit qua arbitrage.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Onsamenhangend gejank van Willem H.
Genoten. Dank @:maxi-mus
Ik heb het nog niet gezien maar was de pingel zo onterecht?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
waar het weer traditioneel mee zit qua arbitrage.
[ afbeelding ]
Nee ik vond het een penalty maar het duurde wat lang met de VAR en ik had het ook wel begrepen als de VAR eraf was gebleven.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar was de pingel zo onterecht?
Zou je @PattyBrard raken?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Patty Patty Patty.
@:Wereldgozer
Bulletjequote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vond vooral zijn interacties met Bulletje in de soundmixshow altijd zeer geestig
Ik ken hem alleen van één of andere dansshow die mijn moeder altijd keek en waar ik die man strontvervelend vond.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vond vooral zijn interacties met Bulletje in de soundmixshow altijd zeer geestig
Ja, ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |