Haha, ja zoiets 1 keer gooien op een foutje, daarna niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Als je voor het douche-raam van de overburen gaat hangen met een drone is het snel afgelopen met de hobby![]()
O dat is best veel en wat is blauw?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Om een indruk te geven, dit is waar je naar moet kijken als je ergens gaat vliegen in Nederland.
Alles wat gekleurd is heeft beperkingen. Rood is absoluut verboden (NFZ, No Fly Zone)
[ afbeelding ]
Ze hebben naar je geluisterd, we hebben nu het oog en de mededeling dat de livestream ma de eerste aflevering op 6 januari open gaatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je wordt toch doodziek van uren Niels op de stream
Iets met kwetsbare infrastructuur, zoals een waterwingebied of waterzuiveringquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best veel en wat is blauw?
Dat is wel even goed kijken waar je vliegt inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Om een indruk te geven, dit is waar je naar moet kijken als je ergens gaat vliegen in Nederland.
Alles wat gekleurd is heeft beperkingen. Rood is absoluut verboden (NFZ, No Fly Zone)
[ afbeelding ]
Dat was meer evenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd, we hebben nu het oog en de mededeling dat de livestream ma de eerste aflevering op 6 januari open gaat
Ja klopt nu Niels weer.quote:
Tja, we zijn er inmiddels wel aan gewend dat 24/7 eigenlijk 12/7 betekentquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt nu Niels weer.
Ik snap dat niet, er zijn er maar twee een spel aan het doen en dan alles en iedereen van de stream af
Ja, ik geniet er elke keer van als ik met dat ding de lucht in kan. De hobby heeft nog een extra dimensie. Ik ben ook aangesloten bij een vrijwilligersclub die op verzoek van autoriteiten of famile/eigenaars ingezet wordt voor vermissingen van mens of dier.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuke hobby hoor @:ruudpuntenel, ziet er gaaf uit
Vraag me niet wat het was, maar ik zag volgens mij een youtube filmpje waarbij die man langs bedrijven ging en vroeg of eroverheen mocht vliegen..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Af en toe maak ik een luchtfoto van een fabriek die nu gesloopt wordt. Best wel leuk om te doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, we weten niet beter hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, we zijn er inmiddels wel aan gewend dat 24/7 eigenlijk 12/7 betekent
Ja , drones worden veel gebruikt voor inspecties. De regels in de US zijn toch wel anders dan hier. Zo zag ik op Youtube eens een filmpje van een man die vond dat een drone niet over zijn tuin mocht vliegen, al zat ie nog zo hoog. Hij schoot hem uit de lucht. Daarna werd die man gearresteerd vanwege het uit de lucht schieten van die drone, die net zo goed luchtverkeer is als een passagiersvliegtuigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vraag me niet wat het was, maar ik zag volgens mij een youtube filmpje waarbij die man langs bedrijven ging en vroeg of eroverheen mocht vliegen..
Gingen die lui gelijk vragen, kan je kijken of de zonnepanel goed liggen, kan je daar even naar kijken
Kreeg die nog een kleine bijdrage voor ook, in Amerika.
Het is de CoS die de streams leuk maakt .. niet de streams zelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk dat de streams niets extra's brengen naast de TV uitzendingen.. tenzij je het geduld hebt om de hele dag naar de rondhangers te kijken, tenminste, dat gedeelte wat overblijft tussen uren SL's en reclames.. en dan nog proberen uit te vogelen waar ze allemaal niet over praten mogen..
En urenlang koken/afwassen/douchen is daar niet bij inbegrepen
Daarom heb ik de streams ook bijna niet aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk dat de streams niets extra's brengen naast de TV uitzendingen.. tenzij je het geduld hebt om de hele dag naar de rondhangers te kijken, tenminste, dat gedeelte wat overblijft tussen uren SL's en reclames.. en dan nog proberen uit te vogelen waar ze allemaal niet over praten mogen..
En urenlang koken/afwassen/douchen is daar niet bij inbegrepen
Ik ook niet meer, sinds het wel duidelijk is dat deze BB ook niets extras meer doet om de rest van de bewoners buiten de Game Area bezig te houden, urenlange SL's en dan moet de roddel&achterklap de kijkers bijven boeien , lukt niet erg meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams ook bijna niet aan.
Ik vond het vorig jaar al erg. Maar dit jaar is het nog erger. Ik kijk af en toe wel even maar niet veelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, sinds het wel duidelijk is dat deze BB ook niets extras meer doet om de rest van de bewoners buiten de Game Area bezig te houden, urenlange SL's en dan moet de roddel&achterklap de kijkers bijven boeien , lukt niet erg meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |