Morguh Frumquote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Bedankt voor de streamverslagen lieve verslaggevertjes..![]()
Ik heb gisteren alles gemist en nu toch helemaal bij..![]()
Ben het zo vreselijk met je eens... de spellen vind ik meestal wel geinig... maar helaas zien wij daar geen ruk van...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is een van de meest futloze edities van BB tot nu toe.
Half slechte uitgewerkte conceptjes
Spellen die nergens op slaan
Cast die elkaar niet ligt en liever lui dan moe is
BB die alles maar toe laat wat volgens de regels niet mag.
Hejj Mogguh Dotje..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Nou was weinig te missen volgens mij.
Ja dat was het enige. De cos was helemaal van de leg binnen 13 min een topic volquote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje..
Nou ja het vertrek van Jeffrey was wel een hoogtepuntje haha
Haha ja dat geloof ik... weer even ouderwets zeker...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was het enige. De cos was helemaal van de leg binnen 13 min een topic vol
IK ben naar bed gegaan toen Jeff naar huis is gegaan, moet de SV nog lezen nog neit aan toegekomenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat geloof ik... weer even ouderwets zeker...
Hebben ze nou nog een feestje gehad of...?
In SV staat niks over een feestje... ik heb wel feestje voorbij zien komen in de cos... moet ik straks ook maar even terug gaan lezen...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben naar bed gegaan toen Jeff naar huis is gegaan, moet de SV nog lezen nog neit aan toegekomen
Moet ik ook nog doen, heb wel wat werk gedaan in BB maar verder nog niets gelezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In SV staat niks over een feestje... ik heb wel feestje voorbij zien komen in de cos... moet ik straks ook maar even terug gaan lezen...
Nou lekker rustigjes aan... ik doe het als ik terug ben van m'n boodschappen... zo eerst de kou trotseren brrrrr zo geen zin in... hiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, heb wel wat werk gedaan in BB maar verder nog niets gelezen.
Ben nog even bezig met andere dingen en dan ga ik op mijn gemak lezen
IK was toch ff snel naar de SV gaan kijken, je had mij nieuwsgieriig gemaakt en ik zag ditquote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben geen feestje gehad lees ik net van Koos...
Ja dat heb ik gelezen hihi, ze zijn lekker bezig geweest...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was toch ff snel naar de SV gaan kijken, je had mij nieuwsgieriig gemaakt en ik zag dit
23:10
Bewoners jullie denken misschien heerlijk te kunnen chillen maar niks is minder waar geen feestje deze keer.
Wel een avond activiteit die jullie veel geld kan opleveren.
Trek jullie sportkleren aan en kom naar de game area
Nou ik heb dus niets gemist, sporten mag van mij wegblijven daarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen hihi, ze zijn lekker bezig geweest...
Voor mij hoeft het ook niet, heb er ook niet zoveel mee... kijk liever een keertje mee met een spel..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik heb dus niets gemist, sporten mag van mij wegblijven daar
Gelukkig is het voor een opdracht en gaan die apparaten snel weer weg
Ja dat zou ik ook graag doen, heb echt niets met dat gesportquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet, heb er ook niet zoveel mee... kijk liever een keertje mee met een spel..
Goedemorgen Koodje...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
We gaan zien wat de nieuwe dag brengt
Dat sporten was ook maar 1 uurtje dus zoveel stelde het ook niet voor
Mogguh...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Snotverkouden wakker geworden
Dadelijk even langs mijn moedereven een kopje thee samen drinken
Het hoesten is minder aan het wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Koodje...![]()
Beetje opgeknapt of...?
Beterschapquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nou eventjes is leuk, heel eventjes...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook graag doen, heb echt niets met dat gesport
Maar goed, een voordeel er zit in uit knop aan
Morguh Child. Is het wel wijs om langs je moeder te gaan als je snotverkouden bent?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Morguhquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het hoesten is minder aan het worden
Verder voel ik me iets beter
Nou gelukkig... gaat de goede kant op... lekker kalm an doen..🤗quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het hoesten is minder aan het worden
Verder voel ik me iets beter
Ik heb met haar overlegd en ze zei van welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child. Is het wel wijs om langs je moeder te gaan als je snotverkouden bent?
Zoveel mensen nu aan het hoesten en snotteren.. Kunt het overal oplopen nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb met haar overlegd en ze zei van wel
Nu hopen dat het geen stomme keus is geweestheb alleen gezegd "ben een beetje verkouden, is dat een probleem"... Oh shoot
Ja je moeder is al zo zwak.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb met haar overlegd en ze zei van wel
Nu hopen dat het geen stomme keus is geweestheb alleen gezegd "ben een beetje verkouden, is dat een probleem"... Oh shoot
Ik ga het niet opzoeken en wegbrengen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoveel mensen nu aan het hoesten en snotteren.. Kunt het overal oplopen nu.
En hallo COTS![]()
Als je moeder het goed vindt dan gaan..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... ik voel me nu er heel erg slecht over... ... had voor haar de keuze moeten maken...
Niet doen, je moeder vond het oke toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... ik voel me nu er heel erg slecht over... ... had voor haar de keuze moeten maken...
Doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is weer lekker genieten van 24/7 BB(
)
Ik zou mijn vliegtuig wel eens buiten kunnen zetten en dan een rondvluchtje maken
[ afbeelding ]
Leuke hobby lijkt me, maar er zijn zeker ook wel regels wat wel en niet mag?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Af en toe maak ik een luchtfoto van een fabriek die nu gesloopt wordt. Best wel leuk om te doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heel veel regels. Je neemt deel aan het luchtverkeer en daar moet je echt wel rekening mee houden. Als piloot van een drone met camera moet je zelfs geregistreerd zijn bij de RDW.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Leuke hobby lijkt me, maar er zijn zeker ook wel regels wat wel en niet mag?
Eigenlijk wel logisch, en wat betreft privacy bij woonhuizen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, heel veel regels. Je neemt deel aan het luchtverkeer en daar moet je echt wel rekening mee houden. Als piloot van een drone met camera moet je zelfs geregistreerd zijn bij de RDW.
Ja, ook dat. Als je voor het douche-raam van de overburen gaat hangen met een drone is het snel afgelopen met de hobbyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch, en wat betreft privacy bij woonhuizen bijvoorbeeld?
Dat is zeker leuk om te doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Af en toe maak ik een luchtfoto van een fabriek die nu gesloopt wordt. Best wel leuk om te doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |