eensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf in een ander probeert te verplaatsen en je hebt mss ook gelijk, maar als je zoveel in je rugzak hebt zitten dan is BB not the place to be. Je weet dan dat je keihard afgerekend wordt op de acties die je laat zien. En hij had ook de andere kant op kunnen gaan hè, door wat hij heeft meegemaakt zelf het empathische vermogen op kunnen bouwen door zijn ervaringen, maar hij brandt zelf zijn medebewoners liever af en kiest voor het stoere jongens imago
Lijkt mij ook heel moeilijk inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan zijn ouders toch gewoon hebben gehoord? Veel dove mensen kunnen wel gewoon geluid produceren en hebben wel leren praten. Misschien wel hele monotoom, maar wel met een stem. En er zijn in je opgroeien natuurlijk nog wel veel meer mensen wiens stem je gewoon kunt horen. Hij heeft alleen van jongs af aan misschien gebarentaal moeten leren. Maar dit kun je ook zien als tweetalig opgroeien, zat kinderen die opgroeien met verschillende talen in hun omgeving, grootouders die het nederlands niet machtig zijn bijv.
Het is niet makkelijk om een ouder te hebben met een handicap, maar het is ook niet zo dramatisch als het nu wordt voorgesteld.
zo is het, wij hebben een autistische zoon, veel mensen zeggen altijd, wat zullen jullie het zwaar hebben gehad. ik vind dat helemaal niet, we hebben de organisaties die hulp boden , met beide handen aangepakt, en samen met hun was het prima te doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieder mens maakt dingen mee.. Niet alles is iets wat mensen zielig maakt
het is hoe iemand er zelf mee omgaat.,
Daar was heel Bigbrotherkijkend nederland en Belgie het mee eens , dat hij dit niet als excuus had mogen gebruikenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, hij gebruikt het als excuus ook en daar kan ik me heel boos over maken
Het is een heel naar ventje
En dan druk ik me nog mild uit
Sowieso het feit dat mensen hem zielig vinden werkt bij mij al op de lachspieren , want zijn gedrag wordt daarmee goedgepraat en dat is best sneuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo is het, wij hebben een autistische zoon, veel mensen zeggen altijd, wat zullen jullie het zwaar hebben gehad. ik vind dat helemaal niet, we hebben de organisaties die hulp boden , met beide handen aangepakt, en samen met hun was het prima te doen.
Ahh dat wist ik dan weer niet, het is dus niet erfelijk, want hij is niet doofquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als zijn ouders niet doof geboren zijn ja....maar ze hebben elkaar geloof ik op een of ander doven instituut gevonden, dus ik neem aan dat zijn ouders doofstom waren....
Nou dat dus....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso het feit dat mensen hem zielig vinden werkt bij mij al op de lachspieren , want zijn gedrag wordt daarmee goedgepraat en dat is best sneu![]()
Het gaat om hoe mensen in het leven staan en omgaan met evt tegenslagen.
Jeffrey is inderdaad een opzichtig persoontjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens hij hoort daar ook niet. Maar het gaat mij om het afbranden en alleen maar op hem gefocust zijn, Hij is in iedergeval niet over het gezien......ook al zijn er drie of vier in beeld Jeffrey wordt genoemd en de andere niet,
Ja net als een gewoon kind op school alles leert, het is eigenlijk gewoon een school voor doven, waar ze je allerlei truukjes leren om met je handicap om te gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:58 schreef Verida het volgende:
[..]
open een doveninstituut zitten toch gewoon doven die niet ook doofstom zijn?
Je leert daar toch omgaan met je handicap, leert je stem te gebruiken, te articuleren, gebarentaal enz.
Ik denk dat BB juist dat soort mensen het liefst heeft, er moet wel TV gemaakt worden hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
De laatste BB jaren, zitten er steeds vaker bewoners in het BB huis die problemen hebben met zichzelf. Ze geven steeds vaker als reden op dat ze zichzelf willen herontdekken of willen uitvinden hoe nu verder moet of zoiets. Zo ook Jeff die aangeeft dat hij problemen heeft met zichzelf en daarom het BB huis is ingegaan, ook Keanu heeft problemen met zichzelf en zo zijn er meerdere voorbij gekomen.
Waarom in hemelsnaam gaan al die (ex)BB bewoners in een TV programma zitten als ze problemen hebben met zichzelf, ik zou BB de laatste plek op aarde vinden om mezelf weer op de rit te krijgen.Ik begrijp het niet, dit moest ik effe kwijt.
precies!!!! de gunst van de kijker, wat ik al zeg, BB is juist naar dit soort mensen op zoekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ook grote bullshit. ze weten drommels goed hoe het werkt van talloze van dit soort Shows.. Mensen die zich zg "kwetsbaar opstellen" hebben altijd de gunst van de kijker .. in Jeffs geval is dat helaas een doordemandvallertje omdat die pas vlak ná zijn nominatie ineens slappe emoverhalen over "zelfherkenning en boetedoen" ging opdissen
IK durf zelfs te zeggen dat ze ''dit soort mensen'' liever hebben dan normaal klootjesvolkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel issues, hoe mensen ermee omgaan is belangrijker maar voor BB sowieso al jaren een goudmijn.. Mensen met issues is 'cashen' in de figuurlijke zin![]()
Ook dat, merendeel zijn influencer tiktokkers enzovoort , die het voor de kijkcijfers doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal denken dat ze bn-er worden als ze in BB gaan
Hebben ze ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
IK durf zelfs te zeggen dat ze ''dit soort mensen'' liever hebben dan normaal klootjesvolk
Helemaal neks! Hangen, hangen en hangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Aan de SV te zien gebeurd er weinig in het huis
Meestal na de nominaties.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal neks! Hangen, hangen en hangen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal na de nominaties.
Dat ze er zelf niet moe van worden van hele dagen bijna niets doen
Ja ze hangen tusssen het enkele spel wat ze moeten spelen en de maattijden in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Niet alleen na nominaties, ze lijken vooral te hangen van maaltijd naar maaltijd.
Ik kijk best wel veel, maar als ik eens een hoop mis vanwege die eelt-aanplant op de bewonersruggen is dat ook niet zo erg. En die klote SL's zorgen er voor dat ik de TV wil zien. Daar hebben die rotzakken van BB echt wel over nagedacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze hangen tusssen het enkele spel wat ze moeten spelen en de maattijden in.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze BB liever op TV kijk dan de hele dag voor de stream te zitten
Ja alles gebeurd achter een SL, de spelen, de dagboekkamer gesprekkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk best wel veel, maar als ik eens een hoop mis vanwege die eelt-aanplant op de bewonersruggen is dat ook niet zo erg. En die klote SL's zorgen er voor dat ik de TV wil zien. Daar hebben die rotzakken van BB echt wel over nagedacht.
Het is een van de meest futloze edities van BB tot nu toe.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles gebeurd achter een SL, de spelen, de dagboekkamer gesprekken
Beslissingen die genomen moeten worden mogen we soms zien
Ik ben het snel zat ze aan te hebben, dan denk ik waar kijk ik naar, word er zelf lamlendig van
Vind het leuke de COS en de SV te lezen en de TV uitzendingen te kijken.
Dan zie je ook waarom sommige dingen gebeuren op de stream, of gebeurd zijn.
Het is niet echt een spraakmakende BB dat merk je ook aan de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |